Home / Forum / Bolesti i stanja / Kontracepcija / jazz tablete

Kontracepcija

U forumima odgovaraju na Vaša pitanja isključivo stručnjaci iz određenih područja medicine, stomatologije i psihologije.

Broj tema: 3233

Broj poruka: 34063

Šakoronja Dejan, dr. med.

Dejan Šakoronja, dr. med.

Ginekološka ordinacija Šakoronja
Kralja Tomislava 29
Jastrebarsko

Da bi mogli slati poruke na forum trebate se prijaviti. Novi korisnici mogu se registrirati ovdje. Molimo vas da prije registracije pročitate Pravila za korištenje foruma.

jazz tablete

Morate biti prijavljeni kako bi imali pristup forumu. Prijaviti se možete na sljedeći način: ovdje

Autor Poruka

mellaa

23.05.2011. 16:05

zdravoo... koristim jazz tablete vec skoro godinu dana, redovno zbog regulisanja menstruacije (prije mi je bila neredovna i boljelo me puno). nisam primijetila nikakve promjene na sebi, pomazu mi. da li je moguce da sam zbog njih udebljala na gornjem dijelu tijela (stomak, ruke, prsa)? nisam debela, ne jedem puno, ali imam stomak, pa sam pomislila da je mozda zbog njih, mozda mi tako djeluju samo na tom podrucju. unaprijed hvala na odgovoru.

Natalija Beljo, dr. med.

23.05.2011. 17:45

Ne, pogledajte video link o kontracepciji.

marilynmnr

24.05.2011. 17:15

Poštovana doktorice,

ispričavam se na glupim pitanjima koja su vama vjerojatno smiješna, ali lakše mi je ovak anonimno nego nekoga da to pitam uživo. Počela sam piti Yaz tablete prije 5 dana. Pila sam ih i prošle godine (od lipnja do listopada) pa više nisam htjela - čitala sam nuspojave pa sam se malo preplašila. Ciklus mi traje 33, 34, 35 dana, ponekad i 41 dan pa, budući da sam vrlo iritantni paničar i sebi i svome momku, panika počinje već ako ne dobijem nakon 33 dana mjesečnicu. Tako da sam 6 mjeseci napravila pauzu (uz agoniju iščekivanja svaki mjesec) i išla sam linijom manjeg otpora i počela opet piti, dakle 18.5.2011. U nedjelju, 22.5. počela sam osjećati bol u dojkama, ne neku jaku, ali onako, osjetljivost, kao inače kada trebam dobiti.

1. Moje prvo pitanje je jel bih trebala prestati piti jer se pojavila nuspojava ili će to proći kada se organizam navikne?
2. Tromboze i to... Trebam li se zabrinjavati, ako mi je bila u redu krvna slika prije nego sam počela piti?
3. Ja sam počela piti te pilule isključivo radi kontracepcije i tog predugog ciklusa jer prosijedim dok iščekujem da mi dođe mjesečnica,a s druge strane, nekako se ''bojim'' tih tableta, što vi kažete, jesu li pilule zbilja TAKO STRAŠNE?

Natalija Beljo, dr. med.

25.05.2011. 21:55

Nisu "TAKO STRAŠNE" , u vašem slučaju su idealne i sve je to u početku za očekivati. Nalazi su bili uredni pa ni ste strane nema panike.Nakon 6 mjeseci tj na 5 kutiji ponovite ih.

Jackie D.

13.06.2011. 22:10

Poštovana dr. Beljo,

imam 24 godine a kontracepcijske pilule yaz koristim, uz kraće prekide već godinu i pol dana i dobro ih podnosim. Međutim, kako sam pušač i imam nekoliko kilograma viška bojim se nuspojava te sam pred 4 mjeseca imala jednomjesečnu pauzu zbog čudne boli u prsištu, koja, kako se kasnije ispostavilo, nije bila povezana s kontracepcijom.
Inače imam neredovite cikluse te je to, uz zaštitu, osnovni razloga zašto sam ponovo počela piti yaz.

Jučer sam primjetila kako mi je desni dio stopala neosjetljiv, tj. osjećaj je isti kao kada mi utrne noga, i traje bez prekida. Ne isključujem ni mogućnost da utrnulost osjećam zbog činjenice dda sam nedavno počela vježbati ali i često sjedim.
Kako dosad nikad nisam imala sličan problem a u uputama uz tablete se osjećaj utrnulosti povezuje uz mogućnost tromboze, zanima me ima li razloga za zabrinutost te trebam li posjetiti svoju liječnicu? Da li da prekinem s uzimanjem kontracepcije? Inače, trenutno imam menstruaciju, a s novim blisterom sam započela u nedjelju.

Zahvaljuem Vam na odgovoru!

Natalija Beljo, dr. med.

14.06.2011. 15:50

To može biti i od nedostatka magnezija , a počeli ste vježbati. Ono sto bih savjetovala da se javite ginekologu napravite pretrage krvi - mali koagulogram , a do tad prekinite tablete.

afrikanka

17.06.2011. 11:30

poštovana doktorice, upravo sam završila prvu kutiju yazza i mjesečnicu sam dobila na 3 placebo tableti,normalno sam popila jos 4 i krenila na novi blister.pa me zanima jesam li odmah zasticena od trudnoce iako prvu rozu tabletu nisam popila na prvi dan mjesečnice?

Natalija Beljo, dr. med.

17.06.2011. 22:50

Jeste.

Cober

25.08.2011. 19:35

Htjela sam da vas ptam, posto pijem ove tablete vec 4 mjeseca, jer sam imala neredovnu menstruaciju, pa mi je ginekolog preporucio da pocnem sa ovim tabletama, pa me zanima da li se mogu praviti pauze, npr. od mjesec dana...

Natalija Beljo, dr. med.

27.08.2011. 12:15

Ne jer tako nećete regulirati ciklus.

Selma02

30.01.2013. 16:45

postovani,
probojna krvarenja imam vec 7 mjeseci, tablete uzimam redovno (sa dva-tri sata zakasnjenja), da li je to normalno?

Dejan Šakoronja, dr. med.

30.01.2013. 22:45

Normalno ali predlažem prelazak na tzv. jače kontraceptive.

mbm.olrl

29.06.2013. 11:10

Evo ovako zelim stupit u prvi spolni odnos kako bi se zastitila ciljam na dvostruku zastitu kontacepcijske pilulw i kondom.. imam par pitanja happy
prijateljica je koristila jazz i rekla mi je da nije imala nuspojave i da su tablete dobre kada pocinju djelovati?jel imaju jake nuspojave? jel idu na recept ginekologa? jel mi mozete objasniti sve u vezi tih tableta? happy

Dejan Šakoronja, dr. med.

29.06.2013. 19:00

Poštovana na početku foruma imate osnovne stvari o kontracepciji koja vrijedi za sve pilule, od kolegice Domitrović pa si malo pročitajte.
Svakako prije svega pregled, uzv, laboratorijska obrada, savjetovanje o kontracepciji dakako kod svog ginekologa.
On će procijeniti da li možete koristiti pilule. To nisu bomboni koji se piju nasumce.

tontabubili

30.06.2013. 07:00

Na iducoj mjesecnici tebam pocet piti yazz tablete....zanima me kako mogu odgodit iduci mjesec menstruaviju

Dejan Šakoronja, dr. med.

30.06.2013. 15:00

Pijte s prvim danom 24 dana te preskočite bijele a 25. dan krenite s novim blisterom.

mladic_upit_1

02.10.2013. 20:25

poštovani hitno trebam odgovor

znači moja cura pije jazz kontracepcijske tablete, imali smo u jednoj noći odnos 4 5 puta ima 7 dana
te prekjučer još jednom i oralno 2 put
menstruacija joj je uranila nekoliko dana te je emotivno osjetljiva dosta tog je jako i lako ljuti
čitao sam nešto o nekom krvarenju koje nije menstruacija i da je moguće da su to znaci trudnoće
molim vas da mi kažete da li je to stvarno trudnoća il je moguće da to nije ništa te dali se trudnoća može prekinuti ako nastaviti piti te tablete ili neki savjet ???????
po prirodi sam paničar pa vas molim za hitan odgovor unaprijed hvala

Dejan Šakoronja, dr. med.

02.10.2013. 23:15

Ne radi se o trudnoći. Ne brinite.

mladic_upit_1

03.10.2013. 09:45

da ali gledajte znači nije bila menstruacija već je samo trajalo jedan dan i sjetili smo se da je tu noć kad smo to radili nekoliko puta ona iako je popila pilulu pila alkohola
dali idalje mislite da nije riječ o trudnoći te su sad na redu bijele pilule , dali da nastavi pit roze il duplo il nešto ne bi li to spriječlo ???? ikakav savjet?

tratinčica21

03.10.2013. 13:30

Molim vas pomagajte mi . Pijem yaz tablete počela sam sad ovo mi je prvi mjesec tek . počela sam ih piti drugi dan menstruacije s tim da sam u prvih 7 zaboravila jednu popit tabletu neznam koju i sva sam sad potresena . 15 dan nakon menge ( a14 dan nakon uzimanja yaza) imala sam prekinuti snošaj . Cijelo vrijem dok sam uzimala imala sam jake bolove u jajnicima i bol u grudima i želudac me bolio . Sada od tog dana kad sam imala snošaj prolo je 3 dana i pecka me jako dok mokrim , nemogu spavat, osušila su mi se usta i teško gutam , i jako mi je vlažno (al nema ničeg na gačama ) . Molim vas pomagajte miiii sad