Home / Forum / Bolesti i stanja / Kontracepcija / kašnjenje menstruacije

Kontracepcija

U forumima odgovaraju na Vaša pitanja isključivo stručnjaci iz određenih područja medicine, stomatologije i psihologije.

Broj tema: 3192

Broj poruka: 33176

Šakoronja Dejan, dr. med.

Dejan Šakoronja, dr. med.

Ginekološka ordinacija Šakoronja
Kralja Tomislava 29
Jastrebarsko

Da bi mogli slati poruke na forum trebate se prijaviti. Novi korisnici mogu se registrirati ovdje. Molimo vas da prije registracije pročitate Pravila za korištenje foruma.

kašnjenje menstruacije

Morate biti prijavljeni kako bi imali pristup forumu. Prijaviti se možete na sljedeći način: ovdje

Autor Poruka

casperica

08.09.2007. 14:20

Poštovanje,
imam 24 godine i godinu i pol dana sam koristila kontraceptivne tablete Diane 35, prvenstveno zbog problematicne koze a onda i zbog zaštite. Prošli njesec,nakon završetka menstruacije nisam vise pila pilule jer me je liječnik savjetovao da se one ni u kom slucaju ne trebaju piti duze od 6mjeseci a pogotovo bez pravljenja pauze.
U toku proteklog mjeseca sam imala redovite odnose sa deckom,bez korištenja drugih oblika zaštite ali svaki put sa prekinutim snošajom. Sada mi menstruacija kasni 4dana,pa Vas pitam da li je to normalno zbod duzeg korištenja oralnih kontraceptiva? Da li se ciklud koji je bio redovan moze poremetiti prvi mjesec nakon prestanka sa tabletama? Da li je i koliko siguran seks sa prekinutim snošajem,gdje muskarac ne ejakulira u ženu?
Da li se treba praviti pauza kod koristenja kontraceptiva i kolika?

od srca Vam se unaprijed zahvaljujem

Dr. sc. Romana Dmitrović, dr. med.

08.09.2007. 16:10

Kod modernih kontraceptiva pauzu ne treba praviti uopće, a kamoli svakih 6 mjeseci. Moguće da vam menstruacija kasni zbog prestanka uzimanja tableta, ali obzirom je pouzdanost prekinutog odnosa jedva nekakvih 90%, preporučujem da napravite test na trudnoću, a kad menstruacija dođe brzo nazad na Diane.

casperica

08.09.2007. 20:25

Hvala Vam najljepša na odgovoruhappy Prije 15ak minuta sam uradila test "Clearblue" (mada sam jedva skupila hrabrosti) i negativan je, a kako Vi kazete, cim opet dobijem menstruaciju vracam se na Diane 35..
Maloprije sam pročitala negdje Vaš odgovor da se mogu koristiti sve dok se ne počne planirati trudnoća,a kakoje ja planiram tek za nekih 5god.onda su Diane moj izbor.
HVALA

casperica

08.09.2007. 20:25

Poštovana,
kakva je razlika između Yasmin i Diane35? Jesu li jedne bolje od drugih?
Hvala unaprijed

Dr. sc. Romana Dmitrović, dr. med.

08.09.2007. 22:25

Razlike su neznatne, nema lošijih i boljih kontraceptiva, važno je da koristite onaj koji vam odgovara i ne uzrokuje nuspojave. Čestitam na negativnom testu happy

NN

10.09.2007. 17:55

Poštovana doktorice! Koristila sam Diane 35 oko 2 godine nakon čega sam počela koristiti Yasmin. Njih sam koristila naredne dvije i pol godine (do lipnja) da bi nakon toga imala pauzu od dva mjeseca. Zadnju menstruaciju imala sam nakon zadnje potrošene kutije Yasmina, dakle prije dva i pol mjeseca. Trebam li se brinuti?

Dr. sc. Romana Dmitrović, dr. med.

11.09.2007. 16:00

Ukoliko vam menstruacije prije korištenja kontracepcije nisu bile redovne nemate se razloga brinuti, sve se vratilo na staro. Ako su bile redovne, a sigurni ste da niste trudni, posjetite ginekologa.

miga

31.10.2007. 10:25

Imam pitanje. Pil sam Cilest dvije godine po preporuci endokrinologa zbog policisticnih jajnika i pojacane dlakavosti. Takodjer, koristila sam ih i kao oblik kontracepcije. Prestala sam ih piti prije mjesec dana i nisam jos dobila menstruaciju. I prije sam imala neredovite cikluse. Znaci, pitanje je da li je normalno da nakon sto prekinete piti pilule, menstruaciju ne dobijete odnosno da ju ne dobijete 28 dan?

Dr. sc. Romana Dmitrović, dr. med.

31.10.2007. 12:25

I za vas vrijedi ovaj odgovor iznad - ni prije vam menstruacije nisu bile redovite pa neće ni sad. Pod Cilestom su bile redovite ISKLJUČIVO zbog uzimanja Cilesta, ne zato što se s vašim tijelom ili jajnicima desilo nešto senzacionalno.

miga

31.10.2007. 13:05

Puno Vam hvala na odgovoru doktorice. Imam jos jedno pitanje. Da li policisticni jajnici smanjuju mogucnost za trudnoćom kada jednog dana budem htjela imati dijete? Meni je endokrinolog prepisao Cilest kako bi mi nakon upotrebe tih pilula menstruacija bila redovita, zar ne? Kako stvari sada stoje, menstruacija je ponovno neredovita.
Puno hvala na razumijevanju.
Srdačan pozdrav!

Dr. sc. Romana Dmitrović, dr. med.

31.10.2007. 15:30

Ponekad se nakon dužeg uzimanja kontraceptiva menstruacija zna normalizirati, ali je puno češće ovo što se vama desilo, dakle da sve bude isto kao prije.
Problema sa zanošenjem možete imati, jer kako su vam neredovite menstruacije tako su vam neredovite i ovulacije, koje su jedino vrijeme kad možete zanijeti. Dakle, žena sa redovnim mentstruacijama može pokušati zanijeti 12 puta godišnje, a vi samo 6 ili 8.
Međutim, bez panike, lako je moguće da pogodite te svoje dane od prve!
Savjetujem: kontracepciju dok god ne budete htjeli zanijeti, odmorite te jajnike; smršavite ako imate viška kila, redovito vježbajte i zdravo se hranite, pa problema neće biti.

dv

01.11.2007. 12:25

Dobar dan,
prije par mjeseci mi je dijagnosticirana ureaplasma urealyticum i izliječila sam je. Zanima me da li se ta bakterija moze pojaviti ponovno sama od sebe i da li se to može dobiti isključivo spolnim putem? I zanima me još kakav je iscjedak uobičajen ako pijem yasmine i da li je uobičajen?

Unaprijed hvala na odgovoru

Dr. sc. Romana Dmitrović, dr. med.

01.11.2007. 18:45

Pitanje o ureplazmi nije pitanje o kontracepciji pa ćete ga morati postaviti drugdje. Isjedak uz kontraceptive je uobičajen.

malena171

24.02.2009. 10:35

Molim Vas pomozite! Prije dva tjedna ja i dečko započeli smo sa intimnim odnosom i svaki put smo koristili zaštitu, a ujedno je to meni bilo i prvi put. Međutim, ja imam problema sa menstruacijom i svaki put mi kasni po par dana, pa tako i ovaj put. Dali postoji mogućnost da sam trudna?? Menstruacija mi kasni samo 2 dana al ja sam jako zabrinuta. Molim Vas pomozite mi!

Dr. sc. Romana Dmitrović, dr. med.

24.02.2009. 18:20

Pročitajte topik Pilula za dan poslije - najčešća pitanja.

Mala Florami

12.05.2009. 14:10

Postovana doktorice Dmitrovic,

Koristila sam kontracepcijske pilule godinu dana, a prije mjesec dana (2.4.) sam ih prestala koristiti. Mengu sam nakon toga dobila 6.2.
Citala sam vec na forumima da nakon koristenja pilula organizmu treba neko vrijeme da se vrati u normalu pa samim time moze doci do kasnjenja menstruacije i po nekoliko dana.
U tih mjesec dana kad nisam koristila kontracepcijske pilule sam imala spolni odnos, ali iskljucivo sa kondomom i uz veliku paznju (zadnji odnos je bio 1.5.).
Test za trudnocu sam napravila 6.5. i bio je negativan. Menstruacija mi je stigla 9.5.,ali je bila iznimno kratka (trajala je jedva 3 dana) i nije bila jaka (bolovi su bili prisutni, ali samo krvarenje je bilo slabo).

Nakon puno teksta, moje pitanje je zapravo - je li to normalno nakon pilula (dok se ciklus ne regulira) da menstruacija bude u ovom obliku ili bih trebala ponoviti test?

Zahvaljujem se na Vasem odgovoru, srdacan pozdrav.

Dr. sc. Romana Dmitrović, dr. med.

12.05.2009. 15:35

Mislim da niste trudni, i da treba malo strpljenja dok se sve vrati na staro.

zbunjena665

19.05.2009. 16:30

pozdrav.
nažalost napravila sam veliku glupost kojom sam si zagorčala život.
uskoro ću napuniti 18 godina a tek nedavno sam imala prvi seksualni odnos. nažalost, nismo koristili zaštitu.
zanima me kolika je mogućnost da ostanem trudna nakon spolnog odnosa bez zaštite? te da li to hoću li ostati trudna ili neću ima veze sa prvim seksom?
ovih dana trebam dobiti menstruaciju ali se sada stalno brinem jesam li trudna (neželjena trudnoća) te kolike su šanse da mi menstruacija kasni SAMO ZBOG tog stresa? događalo mi se tu i tamo da menstruacija kasni ili da ju UOPĆE ne dobijem određeni mjesec.
od tog prvog odnosa je prošlo 19 dana a ja nisam prepoznala nikakve posebne simptome. pretražila sam mnoge internetske stranice da naučim osnovne i najćešće simptome te ne prepoznajem niti jedan osim mogućeg izostanka menstruacije. molim vas za pomoć i brz odgovor jer sam stvarno uplašena i znam da sam pogriješila..

Dr. sc. Romana Dmitrović, dr. med.

19.05.2009. 23:30

Nisam ja tu da vam sudim nego da vas podučim. Pročitajte temu Pilula za dan poslije - najčešća pitanja, a onda napravite test na trudnoću.

ana123

23.05.2009. 22:40

Poštovana doktorice,dDobro vecer
zanima me kolika je mogućnost trudnoće ako se sploni odnos vodio bez ikakvog kontracepcijskog sredstva pri čemu je muškarac svršio izvan žene? Unaprijed hvala ( imala sam menstuaciju 21.4 i trajala je par dana...a spolni odnos sam imala 10.5 ...i sada me menstruacija kasni 4 dana. imam neke bolove u jajnicima,izbacili su mi se pristici po faci,stalno imam potrebu za jelom.sve upucuje da ce mi mensturacija doci al ipak sam zabrinuta.cula sam da i psiha puno utijece na to