Home / Forum / Bolesti i stanja / Kontracepcija / nova-T spirala

Kontracepcija

U forumima odgovaraju na Vaša pitanja isključivo stručnjaci iz određenih područja medicine, stomatologije i psihologije.

Broj tema: 3232

Broj poruka: 34055

Šakoronja Dejan, dr. med.

Dejan Šakoronja, dr. med.

Ginekološka ordinacija Šakoronja
Kralja Tomislava 29
Jastrebarsko

Da bi mogli slati poruke na forum trebate se prijaviti. Novi korisnici mogu se registrirati ovdje. Molimo vas da prije registracije pročitate Pravila za korištenje foruma.

nova-T spirala

Morate biti prijavljeni kako bi imali pristup forumu. Prijaviti se možete na sljedeći način: ovdje

Autor Poruka

bettyca

18.04.2010. 18:45

poštovani! prije 4 dana sam stavila nova T spiralu. to je bio 5. dan ciklusa. još imam lagane bolove u trbuhu i križima.
slično menstrualnim bolovima.molim vas da mi odgovorite da li je to normalno? hvala!

Natalija Beljo, dr. med.

19.04.2010. 18:45

u principu da , samo ne smijete imati jaka krvarenja odnosno vase krvarenje je sada već trebalo stati odnosno biti slabije.