Kontracepcija

U forumima odgovaraju na Vaša pitanja isključivo stručnjaci iz određenih područja medicine, stomatologije i psihologije.

Broj tema: 3149

Broj poruka: 31826

Da bi mogli slati poruke na forum trebate se prijaviti. Novi korisnici mogu se registrirati ovdje. Molimo vas da prije registracije pročitate Pravila za korištenje foruma.

Šakoronja Dejan, dr. med.

Dejan Šakoronja, dr. med.

Ginekološka ordinacija Šakoronja
Kralja Tomislava 29
Jastrebarsko

Šemnički Nataša, dr. med.

Nataša Šemnički, dr. med.

Medicinski centar Kuna & Perić
Ul. Crvenog križa 35
Zagreb

Qlaira

Morate biti prijavljeni kako bi imali pristup forumu. Prijaviti se možete na sljedeći način: ovdje

Autor Poruka

Tenna

28.02.2011. 21:06

Poštovana,

u subotu sam počela piti drugu kutiju... Menga mi je došla normalno nakaon druge crvene tablete, traje još i danas. Jučer sam povraćala, ali skroz malo, cca 2,5 h nakon što sam popila tabletu... jasno mi je da je zaštita smanjena, zanima me samo koliko dugo bi se trebali "pojačano" paziti?? Pri tom mislim na kondome..

Hvala Vam puno!!!! happy

nina89

01.03.2011. 01:15

Poštovana doktorice,

pijem Qlairu već 5 mjesec, prije nje sam pila Diane i Cilest par godina zbog hormonalnih promjena i policističnih jajnika. Otkada sam počela pita Qlairu menstruacija mi se smanjila i trajanjem i količinom. Danas mi je 28 dan ciklusa, dakle sutra bih trebala početi s novom kutijom a menstruaciju još nisam dobila. Imam odnose s tim da dečko ejakulira u mene. Iscjedak mi je od jučer smećkast ali od krvarenja ni traga.. trebam li se zabrinuti?

Hvala

Natalija Beljo, dr. med.

01.03.2011. 12:20

tena narednih 7 dana.

nina89 Ne trebate se brinuti ako ste pili po shemi.

tea789

04.03.2011. 00:26

poštovana doktorice

prije 10 dana počela sam koristiti Qlairu i od tada osiječan bol s grčevima u području potkoljenica (u lijevoj više a u desnoj manje), nedavno mi je diagnosticirano početno proširenje vena.
Zanima me dali je to normalno s na počeku uzimanja pilula ili se tu ipak radi o nečem drugom i dali smijem nastaviti s korištenjem Qlaire?

zabrinutaa

04.03.2011. 20:15

evo doktorice... rekli ste da bi mi se ovaj mjesec moglo smiriti stanje... prošli mjesec sam počela krvariti na 14-stoj piluli... a ovaj put na 15-stoj...
izludit će me ovo... zašto mi se to događa sa qlairom a sa yasminom mi se nije? dali su mi preslabe pilule?

Natalija Beljo, dr. med.

05.03.2011. 15:30

tea 789 prekinite piti i javite se ginekologu.

zabrinuta Mislim da ćete morati mjenjati pilule.

oglas.ivana

10.03.2011. 10:20

Molim Vas, možete li mi reći razliku između Yaza i Qlaire?
Pijem Yaz već 5 mjeseci i od 14. pilule do kraja blistera imam smečkasti iscjedak koji me izluđuje i tako svaki mjesec.
Da li bi bilo dobro da pređem s Yaza na Qlaire?

snjeza2011

10.03.2011. 19:10

Pozdrav svima...evo i ja bi trebala prijeći s yaz-a na Qlaira tablete pa me zanima razlika između njih? Doktor mi ih je preporučio jer zadanja dva blistera dobivam smeđi iscjedak skoro 10 dana prije nego bi trebala i traje evo sad trenutno već 12-ti dan...Rekli su mi da bi se tkve nuspojave trebale javljati na početku uzimanja tableta, ali meni je ovo već 8 blister...Da li se radi o tome da Yaz ima premalo hormona za mene...zašto su mi preporučili baš Qqlaira tablete? U prvih 6 mjeseci nisam imala iscjetke nego obilniju "normalniju" menstruaciju pa sam sad i više nego zbunjena.
Unaprijed hvala na odgovoru

Natalija Beljo, dr. med.

11.03.2011. 00:01

oglas.ivana & snjeze2011 Qlaira za razliku od Yaz ima prirodni hormon ; to je najbitnija razlika. Kod nekih pacijentica se bolje regulira ciklus sa Qlairom kad ne regiraju dobro na Yaz. Ivana ako ne bi stalo pređite na Qlaitu.

proljece2011

13.03.2011. 19:37

Poštovana dr. po prvi puta pijem kontracepciske pilule. Moj ginekolog mi je prepisao Qlairu.
Mjesećnicu sam dobila na 2 crvenoj tabletici, 26 dan. Neznam dali to uopće mogu nazvati mjesecnicom više kao neki smečkasti iscjedak. Traja mi je 5 dana i onda sam na drugom pakovanju kontracepcije na 14 tabletici opet dobila mjesecnicu. Već mi traje 7 dana. Ne krvarim jako, ali za 4dana ću opet biti na crvenim tableticam i onda bi opet trebala dobiti mjesecnicu. Sve mi se čini da će mi se spojiti.
Čitala sam u uputama i prošlim Vašim odgovorima da se zna to dogoditi.
Sada mene zanima dali je normalno to što mi traje već 7dana i neznam koliko će još trajati. Dali bi trebala prestati piti Qlairu i promjeniti kontracepciju.
Hvala Vam na odgovoru.
Lijep pozrdav!

zabrinutaa

14.03.2011. 22:40

doktorice, zbog čega se događa to krvarenje između ciklusa? dali je to istina da mi pilule (qlaira) imaju premalo hormona pa mi zato ne pašu?
i ako je tako, znači da bi mogla i zatrudnjeti makar ih pijem?

Natalija Beljo, dr. med.

14.03.2011. 22:45

Nemojte mjenjati, sve ok. U početku pijenja je to za očekivati.

Linolina

03.04.2011. 00:17

draga doktorice,
pilule pijem prvenstveno zbog policističnih jajnika. Prvo sam nešto manje od godinu dana pila Diane 35 a nakon toga mi je ginekolog preporučio Qlaira. Pijem ih već 6 mjeseci, krvarenja su mi na početku bila normalna a zadnjih nekoliko menstruacija su vrlo vrlo oskudne, samo smeđi iscjedak koji traje 1 do 3 dana (kako koji mjesec). Ginekolog mi je rekao da to nije važno i da samo nastavim. Ali mene to ipak brine, zašto bi se tako iznenada skratile?
Imam pitanje kakva je procedura ako bih željela ostati u drugom stanju?
Te što mislite o prirodnim prozivodima kao što su evine kapi/tinktura konopljike koje isto tako pomažu pri ovim tegobama?

Natalija Beljo, dr. med.

04.04.2011. 20:00

Kako Vam je i ginekolog rekao sve ok, sluznica je tanka pa i krvarenja oskudnija. Možete probati na prirodnoj bazi. Kad želite u trudnoću prekinite piti i nakon 2-3 mjeseca krenite u akciju. Sretno happy

AST_girl

12.04.2011. 23:45

Zanima me dal postoje kakvi biljni čajevi (zeleni čaj, jasmin) ili napitci koji bi mogli djelovati na kontracepcijsko djelovanje Qlaire te da li sredstva protiv bolova (aspirin, lupocet, knavon, ketonal...) mogu također utjecati na isto djelovanje?

Natalija Beljo, dr. med.

13.04.2011. 21:55

preparati na bazi gospine trave djeluju NSAR ako se uzimaju povremeno ne.

valentina000

30.04.2011. 15:50

Doktorice, ja pijem Qlairu već 6 mjeseci. Nakon prve i druge kutije mestruaciju sam dobila normalno, nakon 2. tamnocrvene tablete i trajala je 4-5 dana. Zatim mi se u pijenju 3. i 4. kutije krvarenje (smeđe,gusto poput čokolade) javilo oko sredine ciklusa. Nakon 5. kutije krvarenje se opet javilo kada i treba nakon 2. tamnocrvene tablete. Sada sam s 6. kutijom pri kraju 21. dan ciklusa i opet mi se javilo smeđe i gusto krvarenje tj. iscjedak. Zanima me hoće li to prestati i kad će se sve vratiti u normalu??? A inače sam zadovoljna s njima, nisam imala niti jednu nuspojavu. Hvala na odgovoru happy

Natalija Beljo, dr. med.

01.05.2011. 23:15

Sad bi to trebao biti zadnji mjesec da se pojavi tamno smeđe krvarenje.

elephant

02.05.2011. 15:50

29.03 pocela sam piti Qlairu, prvenstveno zbog bolnih menstruacija, menstruaciju nisam dobila nakon dvije crvene tabletice ( imala sam slabi smeckasti iscjedak par dana prije njih), nastavila sam dalje sa drugom kutijom...prvi puta mi je da pijem tablete, inace mi je menstruacija sarolika 25-35 dana ciklus i ne bas obilna...imala sam spolne odnose s kondomom ali je moguce da je koji put nesto pobjeglo van...99% sam sigurna da nisam trudna, ali eto pitanje dali bi trebala napraviti test za trudnocu ili pricekati do vremena za slijedecu menstruaciju..nekako se nelagodno osjecam sto nisam dobila happy

Natalija Beljo, dr. med.

02.05.2011. 23:00

Ne trebate test ako ste ih pili redovito i nije bilo proljeva i povraćanja.To što ste imali samo smečkasto krvarenja sve ok, zato i je kontracepcija.