Home / Forum / Bolesti i stanja / Kontracepcija / Smeđi iscjedak + kašnjenje menstrucije

Kontracepcija

U forumima odgovaraju na Vaša pitanja isključivo stručnjaci iz određenih područja medicine, stomatologije i psihologije.

Broj tema: 3148

Broj poruka: 31800

Da bi mogli slati poruke na forum trebate se prijaviti. Novi korisnici mogu se registrirati ovdje. Molimo vas da prije registracije pročitate Pravila za korištenje foruma.

Šakoronja Dejan, dr. med.

Dejan Šakoronja, dr. med.

Ginekološka ordinacija Šakoronja
Kralja Tomislava 29
Jastrebarsko

Šemnički Nataša, dr. med.

Nataša Šemnički, dr. med.

Medicinski centar Kuna & Perić
Ul. Crvenog križa 35
Zagreb

Smeđi iscjedak + kašnjenje menstrucije

Morate biti prijavljeni kako bi imali pristup forumu. Prijaviti se možete na sljedeći način: ovdje

Autor Poruka

marija12

06.01.2011. 17:20

Poštovana doktorice,

imala sam sredinom ciklusa smeđi iscjedak. Gusti i trajalo je nekih 7 dana. Mensturacija mi je trebala doći 30.12 ali je još nema. Imam bijeli iscjedak. Zanima me što znači taj smeđi iscjedak i trebam li se pribojavati trudnoće ukoliko sam imala jedan nezaštićeni odnos (krajem plodnih dana) gdje partner nije ejakulirao u mene. Također, bila sam na putu i zanima me je li moguće da mi se i zato odgodila menstruacija?
Zabrinuta sam te bih bila zahvalna ukoliko mi odgovorite.

Bjelovarcanka

06.01.2011. 21:35

E tak je i meni..i bila sam kod ginekologa na pregledu...i dobila neke tablete...sad mi kasni vec 12 dana ( s tim da je trudnoca iskljucena)

Natalija Beljo, dr. med.

07.01.2011. 13:50

Napravite test.

marija12

07.01.2011. 16:30

Napravila sam test koji je negativan (Plivin Intimplus za bilo koje doba dana).

Da samo čekam menstruaciju ili? Također, mogu li već od ovog puta krenuti piti pilule? Napravila sam sve potrebne pretragei samo čekam da mi se ginekologica vrati sa bolovanja. Bila sam godinu i pol na Logestu i moram priznati da me ova briga jako uznemiruje.

Hvala puno na odgovoru doktorice.

Natalija Beljo, dr. med.

08.01.2011. 22:30

Eto sad lakše čekamo i možete ponovo početi Logest kada dode.

marija12

12.01.2011. 12:45

Poštovana doktorice,

mjesečnice još nema. Trebam li nešto učiniti po tom pitanju (još jedan test)?

Hvala puno

Natalija Beljo, dr. med.

13.01.2011. 11:00

Ako ne bi došla do kraja tjedna javite se ginekologu radi UZV.

marija12

13.01.2011. 22:10

Napravila sam sinoć još jedan test i bio je negativan.

Mislim da se sada zaista nemam što brinuti?

alex99

13.01.2011. 22:11

Poštovana!
imam sličan problem, razlika je u tome da ja pijem logeste, na zadnja dva dana tableta mi se javio smeđi iscjedak(oskudan)(prošli ponedjeljak i utorak) ,
znači od prošle srijede je počela pauza za menstruaciju, koju nisam dobila, jučer je bila srijeda, počela sam sa novom kutijom, krvarenja još nema.
tijekom zadnjeg mjeseca sam bila na putovanju, ne znam dal je ta informacija od važnosti.
ako bi mi mogli ikako pomoći , razjasniti,predložiti što da učinim..
hvala unaprijed,
lijep pozdrav

alex99

14.01.2011. 10:41

ispičavam se na spamanju s postovima, nije se odmah prikazao, mislila sam da nije poslan, zato ih je malo više happy
iz istog razloga sam otvorila novu temu happy
isprike happy

Natalija Beljo, dr. med.

14.01.2011. 13:25

marija Po pitanju trudnoće ne.

alex99 Kako ste putovali i to može utjecati , ali kad pijete OHC sluznica se stanji pa mjesečnica može izostati ili biti slabija ( smečkasto) . tako ne brinite i nastavita dalje piti.

alex99

14.01.2011. 14:45

znači, ne bi trebao postojati strah od trudnoće? (često mi se dogodi da popijem tablete u razmacima od 1/3 sata, nikad točno u minutu)
hvala!

ana_sb

14.01.2011. 20:58

pozdrav! ja sam nova ovdje....ima jako puno poruka tako da nisam sve procitala i ispricavam se ako je bilo ovakvo pitanje....ovako:
prije 16 dana sam pocela piti kontracepcijske yaz pilule... nakon zavrsene menstruacije imali smo odnose koji nisu bili zasticeni....no danas je 16-ti dan kako pijem tablete i 10-ti dan kako nemam menstruaciju i dobila sam smedi iscjedak na gacicama..nije obilan jako ali pokazuje se cijeloga dana u tragovima... mozete li mi reci sto to znaci i zasto se pojavljuje? da nisam mozda trudna ili samo nepotrebno panicarim?
da li mozda znate ista o tim kontracepcijskim pilulama...nove su na trzistu i kazu da potjecu od jasmin tableta! da li su opasne ili su bolja verzija pretka?

Natalija Beljo, dr. med.

15.01.2011. 22:20

alex99 Nema straha.

ana_sb To je spotting krvarenje koje se javlja na početku pijenja OHC tako da ne morate brinuti. Yaz nisu potekle od Yasmina već su iza njega došle na tržište (odnosno iza Logesta) i za razliku od Yasmina piju se 24+4 imaju drugačiju kombinaciju doza hormona i djeluju na akne za razliku od Yasmina. Tako da je to odličan izbor.

ana_sb

16.01.2011. 04:50

Hvala! happy

kika19

16.01.2011. 14:20

Draga doktorice!
otad sam dobila prosli mjesec partner i ja nismo imali nezasticen odnos.Medutim sinoc mi se pojavio nekakav smeđi iscjedak kojeg danas nemam. Danas mi treba doci menstruacija. je li to povezano mozda sa upalom koju imam(upala rodnice), uzimala sam medazol (2 puta) i nisu mi pomogle.imam simptome i dalje(svrbez,pecenje pri odnosu i pojacan iscjedak) ili je to iscjedak pred menstruaciju.inace sam jako pod stresom zadnjih 10 ak dana.

123men

17.01.2011. 01:45

Pomozite molim vas.
Ja i dečko smo imali spolni odnos ovaj mjesec al nažalost bez kondoma ali nije svršio u mene nijednom i mjesečnica mi kasnije 6 dana a imam sve simptome kao da ću ju dobit (bole me grudi, grževi u želucu) i imam smeđi iscjedak e sada me zanima dali se moran brinut....HVALA

Natalija Beljo, dr. med.

17.01.2011. 22:25

kika 19 Očito je to početak mange, vezano za upalu probajte Rosalgin + irigator ( kupite ga u ljekarni ) i 6 večeri za redom se iperite.
123men Ako bi kasnila još 6 dana napravite test.

marija12

19.01.2011. 11:25

Poštovana doktorice,

imam još upita. Naime, pred dva dana sam se razbolila. Visoka temperatura koja ne pada (gripa rekla bih) i čini se da mi je pao imunitet pa sam dobila gljivičnu upalu (prije sam ju također imala, dolazila bi svaki mjesec i liječila bih ju irigatorom sa Rosalgin granulama). Danas popodne prokrvarila sam i mislila sam da će menstruacija normalno nastaviti ali zapravo je stala i ostala na jako malo (smečkasto) i u isto vrijeme i dalje imam upalu.

Dakle ona je trebala doći 30.12 . Kasnila je i ja sam već napravila 2 testa za trudnoću koja su oba bila negativna (piše u postovima iznad). Naime zanimalo bi me mogu li sa sigurnošću isključiti trudnoću jer me sve ovo brine a ne mogu kod svoje ginekologice jer me uhvatila gripa i ne osjećam se dobro a i pojest će me briga.
Također, što mi savjetujete da učinim i što mislite da bi mogao biti problem što mi je toliko kasnila i što se ovako ponaša?

Hvala Vam puno, zaista imate strpljenja.

weltschmerz

19.01.2011. 11:26

poštovana doktorice hitno mi treba pomoć.

Nakon godinu dana korištenja yaza prešla dam na qlairu jer mi se posljednjih mjeseci korištenja yaza počelo pojavljivati krvarenje usred mjeseca. Par zadnjih djelotvornih pilula yaza sam imala takvo krvarenje i onda sam prešla na qlairu a krvarenje je prestalo kada sam trebala dobiti menstruaciju (počela piti qlairu umjesto prve bijele pilule yaza). Nakon pet dana qlaire opet se pojavilo krvarenje i trajalo par dana.
Danas sam završila prvu kutiju qlaire a menstruacije još nema. Dva dana imam neki užasni crni iscjedak u jako maloj količini.
Na uputama qlaire piše da postoji mogućnost trudnoće ako menstruacija izostane dva puta tako da me sad već panika hvata.
Molim vas odgovor