Home / Forum / Bolesti i stanja / Kontracepcija / Trudnoca uz pilule?

Kontracepcija

U forumima odgovaraju na Vaša pitanja isključivo stručnjaci iz određenih područja medicine, stomatologije i psihologije.

Broj tema: 3245

Broj poruka: 34304

Šakoronja Dejan, dr. med.

Dejan Šakoronja, dr. med.

Ginekološka ordinacija Šakoronja
Kralja Tomislava 29
Jastrebarsko

Da bi mogli slati poruke na forum trebate se prijaviti. Novi korisnici mogu se registrirati ovdje. Molimo vas da prije registracije pročitate Pravila za korištenje foruma.

Trudnoca uz pilule?

Morate biti prijavljeni kako bi imali pristup forumu. Prijaviti se možete na sljedeći način: ovdje

Autor Poruka

Mala zvijezda

18.03.2010. 18:00

Pijem Logest već tri mjeseca s time da sam prije toga pila dvije godine ali sam napravila pauzu samo tri tjedna jer sam pila prejake antibiotike. Sada ih redovito pijem tri mjeseca, nisam preskocila nijednu, u priblizno isto vrijeme.. uobicajno dobijem cetvrtak popodne mjesecnicu, a danas nisam..samo me od jucer muci napuhanost, i imam smedi iscjedak vec dva dana i par pristeva, kao da cu dobiti.. problem je sto je proslo cetvrtak, decko prvi put svrsio u mene, prije nisam dala i od tada se uzasno bojim trudnoce.. pa ukoliko ne dobijem mjesecnicu, da li da nastavim s novom kutijom pilula ?? Znam da je jos rano za test trudnoce jer je proslo tjedan dan od odnosa..

Unaprijed zahvaljujem

Natalija Beljo, dr. med.

19.03.2010. 18:15

Mjesečnica će doci nema panike zbog trudnoće a imate i simptome.

Mala zvijezda

24.03.2010. 23:05

Da, zahvaljujem, dobila sam u petak jutro, vjerojatno je kasnilo zbog straha a i smedi iscjedak sam dobila kad sam inace trebala mjesecnicu. Prepala sam se jer sam čula kako je jedna cura zatrudnila uz redovitu uporabu pilula i saznala tek na pregledu jer je imala spontani pobačaj zbog pilula, a i po forumima svi koji su zatrudnili uz pilule kazu kako su redovito pili. Koliko se to stvarno često događa uz pravilnu uporabu?

I da li je moguće imat temperaturu 37, 37 2 zbog pilula.? Naime, već pola godine svaki mjesec po dva , tri dana imam temperaturu 37 2, svi nalazi su mi ok, jedino sto sam u to vrijeme prehladena kad i temperaturu imam, a doktor opce prakse pitao me da li pijem pilule jer to moze biti zbog hormona?? Pa mi nije bas jasno, da li onda da prestanem piti ili ne ?

Unaprijed zahavljujem

Mala zvijezda

25.03.2010. 12:50

Još nešto me zanima, u ime prijeteljice, što se večeras dogodilo. naime, zabunom je popila dvije pilule, pa je zanima ako nastavi piti, sve do 21.dana, (u ovom slucaju 22 pilule) da li ce poremetiti mjesecnicu ili sto? Ili da nastavi samo ovu kutiju (21 pilula ali dan manje) da li je u tom slucaju jednaka zastita?

Natalija Beljo, dr. med.

25.03.2010. 12:55

temperetura nije razlog da prekinete OHC i nije temp. radi njih već kako ste i sami naveli bili ste virozni.Svatko tko kaže da je redovito pio OHC NIJE ZATRUDNIO, ali ako se tbl. ne piju u isto vrijeme , zaborave se i popiju u roku duže od 12 sati onda se treba zastiti prilikom odnosa u tom ciklusu. Tako da budite sigurni ako pijete kako treba i nemate proljev ili povraćanje ( piše u brošuri šta onda ) nećete ostati trudni.

barbaraim

27.03.2010. 15:10

pijem yaz vec 15 dana,za sad mi se cini ok,nemam nikakvih nuspojava,..decko je prvi put prije nekoliko dana svrsio u mene,recite mi kakve su sanse da sam trudna i da li steti ako mi se zna desiti da popijen tabletu 45 min do jednog sata ranije.unaprijed hvala

Natalija Beljo, dr. med.

29.03.2010. 21:00

Nema straha jer ste pod OHC samo nemojte vise od tih 45 minuta kasniti ili ih preskakati.

Mala zvijezda

06.04.2010. 14:15

Poštovanje,
znam da se može odgoditi mjesečnica, bez sedmodnevne pauze, pa me zanima da li se mora ta druga kutija piti 21 dan isto ili kraće, pa napravit sedmodnevnu pauzu? Hoće li biti nuspojava?

Zadnjih tjedan dana, nakon svakog obroka, javi mi se neka blaga žgaravica, više kao unutarnja probava, kao da sam puna vode, I prije mi se to događalo ali rijetko a sad baš stalno. Da li to ima veze s pilulama?
Sve je bilo u redu, nisam ni osjetila pilule osim kad bi vidjela smeđi iscjedak, ali odkad sam počela čitati po internetu, forume i slično, umislila sam sve negativne posljedice i trudnocuhappy

unaprijed zahvaljujem

Natalija Beljo, dr. med.

19.04.2010. 21:11

Bilo bi poželjno popiti do kraja pa pauza ali može se prekinuti pa napraviti pauzu .

kaia

30.05.2010. 13:45

imam jedno pitanje. situacija je ovakva. pocela sam uzimati yaz po prvi put. nisam propustila niti jednu tabletu. nakon 15ak dana decko je svrsio u mene. sada sam popila vec trecu placebo bijelu tabletu i jos uvijek nisam dobila menstruaciju. inace, prije pocetka uzimanja yaza, dakle prema proslim mjesecima, ciklus mi traje po 31 dan, pa bih ju trebala dobiti oko 2.-3. ali moja ginekologica mi je rekla da ce menstruacija doci sa prvom bijelom tabletom...
treba li postojati ikakav strah od trudnoce, pogotovo sto sam pilulu uzimala svakodnevno, ali ne uvijek u isto vrijeme vec sa sat do dva razlike ?
unaprijed hvala!!

Natalija Beljo, dr. med.

31.05.2010. 13:00

Ne treba doći mjesečnica odnah po prvoj bijeloj tako da ne morate paničariti kako ste ih uzimali redovito mjesečnica može doci i nakon četvrte.

eduarda

19.09.2010. 11:55

dobar dan.
imam pitanje
prije 2 mjeseca sam zadnji put imala spolni odnos i pukao nam je kondom..ali smo odmah skuzili i prekinuli odnos.
od kraja 5.mjeseca ove godine pijem yaz tablete.a prije sam pila logest.
no medutim prestrasili su me raznim stvarima vezano uz to pa me zanima mogu li
ostati trudna u ovakvim okolnostima i imati menstruaciju .hvala unaprijed.

iva.kuki

19.09.2010. 21:00

Postovanje draga dr.!
Naime,imam decka vec duze vrijeme...prije 4 mjeseca smo stupili u seksualne odnose...uvijek sa kondomom.Ciklusi mi traju 25-30 dana,nekad sa pojacanim pms-om a nekad ga i ne osjetim...zadnja mjesecnica je bila 22.08. a zadnji odnos 14.09 najprije sa kondomom a nakon svrsavanja i mokrenja smo se na minut-dva opustili i bez kondoma! Trebam da dobijem u ovo koji dan,imam bolne grudi i naduta sam te me boli donji dio ledja.Prije dva mjeseca smo se dvaput u tom ciklusu opustili na navedeni nacin i dobila bi na vrijeme,al od pretjeranog straha ja ne mogu spavati.Namjeravam poceti koristiti Yaz kontracepcijske pilule od ovog ciklusa bez odlaska ginekologu jer sam zbog problema sa aknama prije par mjeseci vadila krv,urin i hormonalni nalaz i nalazi su bile vise nego uredni,cak su me pitali sta to jedem da sam toliko zdrava.Kolike su sanse za trudnocu nakon ovog kratkog odnosa bez kondoma 19.dan ciklusa? Hvala.

Natalija Beljo, dr. med.

21.09.2010. 23:10

edvarda Ako ih ne pijete po upatama odnosno preskačete onda možete ostatit trudna , Tada mjesečnica izostane ili bude drugačija tako da signal da je riječ o trudnoći ima.

iva.kuki. Nisu bili plodni dani po ciklusu pa ne paničarite. A šta se tiče Yaz morate imati recept.

lrom90

26.09.2010. 01:15

Lijepi pozdrav,prvi put se odlučujem na ovo ...
Pijem Yaz pilule 2 i pol mjeseca i dečku i meni je puknuo kondom danas prvi put..Pa me malo panika uhvatila jer je došlo do snošaja.Prvi put pijem kontrac.pilule pa mi je sve to novo.Zanima me,postoji li mogućnost od trudnoće ?

Natalija Beljo, dr. med.

27.09.2010. 21:06

Ne ako ste pili po uputama i niste niti jednu preskočili.

Niiiky

28.09.2010. 17:55

Poštovana... Naime već skoro godinu dana uzimam Logest... Svaki puta uzmem pilulu skoro u isto vrijeme oko 20:00 h... U prvom tjednu uzimanja ovog mjeseca dogodilo mi se da sam povračala u 23:30 (znači otprilike 3 i pol sata nakon popijene pilule)... tek drugi dan shvatila sam da sam povraćala 3 i pol sata nakon što sam popila pilulu te sam u uputstvima pročitala da ako dođe do povračanja 3 do 4 sata nako popijene pilule da bi moglo doći do trudnoće ako sam imala snošaj u prethodnih tjedan dana što jesam... u četvrtak bih trebala dobiti menstruaciju pa me zanima kolika je mogućnost da sam trudna? od nedjelje osječam neku laganu bol, kao inaće dan prije menstruacije... unaprijed se zahvaljujem!

malaplawa

29.09.2010. 10:35

Prvi put pijem pilule, logest, popila sam prvu kutiju....pilule sam počela uzimati 4 dan ciklusa te uzimala 21 dan sad imam pauzu od 7 da li je problem što sam ih počela pititi od 4 dana ciklusa i mogu li sad drugu kutiju normalno nakon 7 dana?

Natalija Beljo, dr. med.

29.09.2010. 18:05

Niiiky Ako prođe više od dva sta kad je popijena tbl. nije potrebno uzimati dodatnu tbl.

malaplawa Da, možete.

sue

09.01.2011. 10:45

pozdrav
imam problem,a trenutno ne mogu ici kod ginekologa..pijem triquilar (ako sam dobro napisala) i pila sam ih poprilicno neodgovorno,znala sam prekociti po tri dana pa cetvrti piti 2 tabl.i tako..decko je svsio u mene vise puta zadnju sedmicu kad sam ih pila..posto nisam htijela dobiti menstr.jos 7 dana,pocela sam bez pauze piiti jos pilula iz druge kutije al sam ih popila 3 (svaki dan po jednu) i prestala ..nakon par dana sam osjetila jake bolove u maternici al nisam dobila..taj grc i bol su trajali jos 2 dana i nakon toga sam dobila smedji gusti iscjedak koji bi se pojavio i nestao a zatim opet pojavio sa mrljama krv,mrvicu obilnijii..inace su mi menstruacije obilne.da li postoji mogucnost da sam trudna? inace mi to ne bi smetalo,decko je za ali me zanima jel postoji mogucnost?
hvala unaprijed .lijep pozdrav