Kontracepcija

U forumima odgovaraju na Vaša pitanja isključivo stručnjaci iz određenih područja medicine, stomatologije i psihologije.

Broj tema: 3148

Broj poruka: 31805

Da bi mogli slati poruke na forum trebate se prijaviti. Novi korisnici mogu se registrirati ovdje. Molimo vas da prije registracije pročitate Pravila za korištenje foruma.

Šakoronja Dejan, dr. med.

Dejan Šakoronja, dr. med.

Ginekološka ordinacija Šakoronja
Kralja Tomislava 29
Jastrebarsko

Šemnički Nataša, dr. med.

Nataša Šemnički, dr. med.

Medicinski centar Kuna & Perić
Ul. Crvenog križa 35
Zagreb

yasmin

Morate biti prijavljeni kako bi imali pristup forumu. Prijaviti se možete na sljedeći način: ovdje

Autor Poruka

ludaljilja

14.10.2010. 10:46

Slucajno sam popila dve pilule u isti dan. Šta mi je sad ciniti?

Natalija Beljo, dr. med.

18.10.2010. 11:10

Ništa, nastavite piti dalje.

kuki3

24.10.2010. 04:10

Molim vas savjet. Ginekolog mi je zbog regulacije ciklusa ( u zadnje vrijeme javljaju mi se ciste na jajnicima koje remete ciklus) a i zbog zastite od trudnoce propisao Yasmin tablete. Kako do sada nisam nikada koristila hormonske kontraceptive ( koristila sam prezervative) ginekolog mi je naglasio da prvu tabletu yasmina popijem sa prvim danom ciklusa, a za buduće cikluse tabletu pocnem piti petog dana racunajuci od prvog dana ciklusa. Informirajuci se o Yasmin vidim da se piju 21 dan i 7 dana pauze te 8-og dana se pocinje novo pakovanje. Zanima me da li da prema savjetu ginekologa pocnem piti tablete 5-og dana od ciklusa za buduce cikluse, uzmajuci u obzir da ciklus moze poceti 1-3 dana od pocetka pauze, iako cu na takav nacin skratiti vrijeme pauze, ili je ispravnije da se ravnam prema uputstvu iz Yasmina i novo pakovanje tableta zapocnem sa 8 danom. Da li ranije uzimanje tablete u danima pauze moze imati neke negativne posljedice odnosno je li uopce ispravno kratiti dane pauze na takav nacin.
Unaprijed zahvaljujem na odgovoru i nadam se da sam jasno obrazlozila pitanje.

Natalija Beljo, dr. med.

24.10.2010. 12:16

Možete piti tako jer na taj način želi spriječiti nastanak cisti, a biti ćete zaštičeni.

IvancicaT

29.10.2010. 23:05

Poštovani...pijem dva mjeseca Yasmin tablete i mjesec dana zbog paničnih napadaja Prozac (20mg)... pijem ih u isto vrijeme,dakle nakon doručka... da li prozac smanjuje zaštitu kontracepcije?
Pitam jer sam spavala s dečkom,pukao nam je kondom i sad me zanima da li moram uzimati koje dodatne mjere opreza?
i nekada znam uzimati laksative jer imam problema sa stolicom... s tim,da yasmin uzimam ujutro,a dulcolax navečer... da li to smanjuje učinkovitost zaštite kontracepcije? hvala vam na odgovoru happy

Natalija Beljo, dr. med.

30.10.2010. 17:45

Možete piti i jedno i drugo ,samo nadam se da ste pročitali da i Yasmin može djelovati na raspoloženje.

korana

30.10.2010. 22:47

pijem jasmin već treće pakiranje i dosta ih dobro podnosim osim što jesam nešto više natečena i recimo da sam dobila dva kilograma, (pretpostavljam vode, jer apetit mi se smanjio u odnosu na prije pilule). obzirom da natečenost ne prestaje a drugo dobro podnosim(malkice sam emotivnija nego inače, ali nemam drugih nuspojava), i imam policistične jajnike, htjela sam ovaj slijedeći mjesec preći na yaz, međutim sam napravila cijelu frku sa pilulala pa sad ne znam kako se ponašati.naime uzela sam u subotu prvu pilulu iz pakiranja, jer me tako spada, znači osmi dan nakon sedmodnevne pauze, ali greškom sam uzela pilulu na kojoj piše petak.....tako sam uzimala stalno pilulu (obilježenu)od dana ranije, a da nisam primjetila, sve do večeras kad sam imala sedam pilula do kraja pakiranja, primjetivši da mi na piluli koja je slijedeća piše petak, pomislila sam da sam preskočila jednu pilulu, i popila sam dvije odjednom, kako se preporuča kod zaboravljene pilule, kad sam pažljivije proučila pakiranje, jer me kopkalo koju sam to večer zaboravila popiti utsanovila sam da nisam niti jednu nego sam samo greškom počela u subotu piti od tebletice na kojoj stoji petak. ovo znači da sam noćas popila tableticu viška.....imala sam prethodni tjedan povraćanja i proliv i jaku stomačnu virozu, tako da i onako ne znam koliko me ovo pakiranje štiti, mada ja pilule uzimam naveče,a povraćala sam prije podne, nisam ni odnose imala, jer sam bila prebolesna i ja i muž....dakle da ispijem pakiranje do kraja, to razumijem, (uzet ćemo i kondom kao dodatno sredstvo okej), ali kad da počnem sa jazom, prvi dan menstruacije? ili da pravim pauzu od sedam dana?

Natalija Beljo, dr. med.

31.10.2010. 16:55

Popijte do kraja kako ste i mislili , napravite pauzu i onda osmi dana kad bi trebali početi sa Yasminom Vi počnite prvu tbl. Yaz-a.

Nibiru

06.11.2010. 12:55

poštovana doktorice,
zanima me koliko najviše smijem zaksaniti s uzimanjem prve pilule nakon pauze bez da moram koristiti dodatnu kontracepciju?

Natalija Beljo, dr. med.

06.11.2010. 19:21

Max. 12 sati.

Enigma9

10.11.2010. 14:55

Poštovana doktorice,

Yasmin pilule sam počela piti od drugog dana menstruacije, menstruacija je bila normalna prvi dan, a nakon što sam popila prvu tabletu yasmina skroz se smanjila, mogu čak reći da je nestala. Je li to normalno? Unaprijed zahvaljujem na odgovoru.

Natalija Beljo, dr. med.

10.11.2010. 18:35

Da , sve je u redu.

iva.kuki

10.11.2010. 18:36

Postovanje!
Imam 19 godina i stupila sam u seksualne odnose prije nekih 5 mjeseci sa dugogodisnjim deckom.Sve do sad smo kao zastitu koristili kondome,no nikad ih nisam smatrala pouzdanom zastitom,iako se nikad nije desilo da pukne.Stoga odlucih potraziti neki oralni kontraceptiv...napominjem da sam sebi znala dva tri puta umisljati simptome trudnoce,a ciklus mi je uvijek tacan 26-30 dana...Moj ginekolog mi je izvadio samo krvnu sliku,te kako imam jako dobru krv odmah prepisao Yasmin.
Uzela sam ih vec danas te cekam prvi dan mjesecnice.Bojim se jakih nuspojava(mada sam mislila da ih je s yasminom najmanje) jer moji roditelji ne znaju da hocu da ih uzimam...Da li je istina da ce mi se krvarenje produziti s pocetkom uzimanja pilula???
Unaprijed hvala...

Natalija Beljo, dr. med.

11.11.2010. 13:00

Upravo suprotno ono će se skratiti.

hany1989

12.11.2010. 17:35

hy
pijem yasmin vec 4 mjeseca,prvu kutiju sam pocela piti prvi dan mjesecnice,ali nakon 21 dana tableta u onih 7 dana pauze ja dobijem 3 dan mjesecnicu,tako je i sada nakon 4-te kutije.dali da sljedecu tabletu bopijem danas kada sam dobila mjesecnicu ili da pricekam jos 4 dana i pocnem piti 8-dan nakon pauze?i dali mi je smanjena zastita od trudnoce zbog toga?unaprijed hvala!

Natalija Beljo, dr. med.

12.11.2010. 20:31

Sve kako i treba biti u vrijeme pauze trebate dobiti mjesečnicu( netko 4 netko 6 dan) .Nastavljate ponovo piti 8 dan.

Linda..

16.11.2010. 19:15

booook..
ovako,di da krenem..yasmin sam počela piti u prvom mjesecu 2008. godine..zadnjih par mjeseci sam se počela jako čudno osjećat,imala sam dosta često glavobolje,velike promjene raspoloženja..da li je tomu uzrok yasmin?!
i prije nekih 3 tjedna sam osjetila vrtoglavicu,znojenje i počela sam se trest,pa kad sam se htjela sjest srušila sam se na koju sekundu..nakon toga sam obavila neke nalaze,i čula sam se sa ginekologom i rekao mi je neka napravim pauzu od yasmina na mjesec,dva..da li da nakon toga nastavim piti yasmin,ili da razmislim o nekim drugim pilulama?!
unaprijed hvala na vašem odgovoru..

Natalija Beljo, dr. med.

17.11.2010. 11:01

Ako sam dobro shvatila prošlo je dosta vremena od kada ste počeli piti i kad su se pojavili simptomi tako da to ne bi povezala sa Yasminom.Dobro da se napravili pauzu dok radite pretrage.Ukoliko one ne pokažu ništa možete nastaviti sa Yasminom ili probajte neke druge ; sad na tržištu ima popriličan izbor jedan od njih je sa prirodnim hormonom i zovu se Qlaira pa možete probati njih.

nathasa00

17.11.2010. 11:01

Poštovana!

Imam 21 godinu i uzimam logest već oko godinu dana, sada namjeravam prekinuti. Prije uzimanja logesta koristila sam diane jer sam imala problematično lice ali nakon prestanka lice mi se jako pogoršalo te sam na preporuku dermatologa koristila roacutan plus diane, nakon 6mj moje se lice potpuno očistilo i od tada je prošlo dvije godine. Nakon te terapije krenula sam sa logestom i sve mi je bilo uredu, no pitam vas dali je moguće da mi se pogorša stanje lica ako sada prestanem uzimati?

Zahvaljujem

Natalija Beljo, dr. med.

18.11.2010. 10:40

Da svakako , tako da razmislite da ih ne prekidate.