Da bi mogli slati poruke na forum trebate se prijaviti. Novi korisnici mogu se registrirati ovdje. Molimo vas da prije registracije pročitate Pravila za korištenje foruma.

Broj tema: 3840

Broj poruka: 44255

anonymous

Ivo Balenović, dr. med.

Dom zdravlja KZŽ
Krapina, Mirka Crkvenca 1

Yaz pilule

Morate biti prijavljeni kako bi imali pristup forumu. Prijaviti se možete na sljedeći način: ovdje

Autor Poruka

Hanna23

21.01.2018. 22:05

Postovani, po prvi puta pocela sam piti Yaz pilule.14.01. popodne sam imala menstrualne bolove i lagani smedji iscjedak koji je stao preko noci a obilnije sam prokrvarila 15.01 oko podne i tada sam popila tabletu. Zanima me jesam li ispravno popila pilulu i jesam li zasticena s obzirom da pise da zastita krece odmah ako se prva pilula popije prvi dan menstruacije? Racuna li se prvi dan od tog obilnijeg krvarenja? Hvala

Ivo Balenović, dr. med.

22.01.2018. 19:15

Poštovana, prvi dan se računa od pravog (obilnijeg) krvarenja. Pravilno ste postupili.

pero12345

24.01.2018. 13:10

Poštovani,

Menstruaciju sam dobila 12.01., imala sam standardno 5-6 dana bolnog, obilnog krvarenja kao uvijek. I tada sam uzela prvu Yaz tabletu. Danas je 24.01., još uvijek u iscjetku ima krvi. Nekada vise, nekada manje, ali je boja smeđa. Prilikom odnosa sam imala krvarenje kao da je 2.dan mjesecnice, što me uznemirilo, bila je rijetka, žarko crvena boja krvi. Sa sitnim komadicima, kao tijekom normalne redovite menstruacije.

Koliko dugo krvarenje treba trajati s obzirom da je ovo prvi put da uopće uzimam te tablete?

Također je ginekolog rekao da bih trebala dobiti sljedecu menstruaciju nakon uzetih posljednjih 4 placebo tabletica u kutiji. Uzimam li sljedeću kutijicu odmah nakon zadnje uzete bijele tabletice ili uzimam sljedeću kutijicu tek kad dobijem sljedeću menstruaciju??

Isto tako mi se ten pogoršao od uzimanja Yaza, imam bolne potkozne pristeve i sitne bijele pristice kojih se ne mogu riješiti, a problema s licem nikad prije nisam nikada imala, pa ne znam da li je to normalno za prvih par mjeseci ili mi doza hormona ili sadržaji u tabletama nikako ne odgovaraju. Smatrate li da bih trebala promijeniti tablete ili se trebam naviknuti?

Koliko je rizično uzimanje kontracepcija i ova vrsta krvarenja već 13.dan? Bojim se posljedica jer bismo voljeli imati dijete kroz 2 godine, pa ih sada uzimam jer se sada samo želimo pripaziti.

Postoje li kasnije poteškoće prilikom začeća zbog ovakvih problema koji su se pojavili i zbog poremećaja hormona?

Molim Vas za pomoć. Ginekolog mi je trenutno nedostupan pa mi ne preostaje ništa drugo osim Vas pitati sve što trebam!

Unaprijed zahvaljujem od srca na pomoći!!!

Ivo Balenović, dr. med.

25.01.2018. 10:50

Poštovana, kod Vas se pojavilo probojno krvarenje koje je uobičajeno prilikom uzimanja oralne kontracepcije. Ono nije štetno niti umanjuje zaštitu. Takvo se krvarenje regulira unutar 2 do 3 ciklusa. Nastavite uzimati tablete kontinuirano 24 + 4 bez obzira na menstruaciju. Nakon prestanka uzimanja kontracepcije ne dolazi do nikakvih poteškoća sa začećem. Što se tena tiče to je moguća nuspojava tableta. Pričekajte još nekoliko ciklusa, pa ukoliko se stanje ne bi popravilo pokušajte s drugim kontraceptivima.

Hanna23

13.02.2018. 18:10

Postovani, pocela sam piti drugi paket Yaz pilula i trpim dosta snazne, dugotrajne glavobolje, također se osjecam slabo, bez energije,ponekad uz blagu mucninu. Trebam li promijeniti pilule? Inace sam potpuno zdrava i glavobolje prije uzimanja Yaz pilula nisam imala. Hvala

Ivo Balenović, dr. med.

14.02.2018. 11:15

Poštovana, to je moguća nuspojava tableta. Savjetujem promjenu.