Dermatovenerologija

U forumima odgovaraju na Vaša pitanja isključivo stručnjaci iz određenih područja medicine, stomatologije i psihologije.

Broj tema: 3269

Broj poruka: 9856

Da bi mogli slati poruke na forum trebate se prijaviti. Novi korisnici mogu se registrirati ovdje. Molimo vas da prije registracije pročitate Pravila za korištenje foruma.

Ceković Maja, dr. med.

Maja Ceković, dr. med.

Poliklinika DermAngio
Pod Zidom 10
Zagreb

Kostović Krešimir, dr. med.

Dr. sc. Krešimir Kostović, dr. med.

KBC Zagreb
Kišpatićeva 12
Zagreb

Crvene fleke

Morate biti prijavljeni kako bi imali pristup forumu. Prijaviti se možete na sljedeći način: ovdje

Autor Poruka

dvrabec

15.11.2007. 16:35

Poštovani,
prije nekoliko mjeseci sam bio kod dermatologa koji je dijagnosticirao pitirijazu po leđima i vratu. Propisao mi je kapsule ITRAC 3 koje sam uzimao tjedan dana. Upala se povukla. Istina da su ostala mjesta svijetlije boje koje je gljivica uništila ali se to postepeno izjednačava. Moj problem je što sam unazad nekoliko tjedana primjetio lakgao diferenciranje boje kože i po licu. Izgledom me podsjećaju upravo na promjene koje sam imao prije nekoliko mjeseci. Da li je moguće da taj lijek nije "uništio" te gljivice i zbog čega se uopće pojavljuju te promjene ? Da li postoji trajno izlječenje od pitirijaze ? Ukoliko je dijagnoza dobro postavljena.

Unaprijed zahvaljujem na odgovoru

Dinko Kaliterna, dr. med.

27.11.2007. 10:55

Te gljivice su normalni stanovnici naše kože te se ne mogu nikad ukloniti skroz niti je to potrebno. Bolest se toga može vraćati pogotovo kod pojačanog znojenja te ako ne skidate mrtvu kožu s grubom spužvom. Promjene na licu nemaju nkakave veze s vašm bolesti.