Ginekologija i opstetricija

U forumima odgovaraju na Vaša pitanja isključivo stručnjaci iz određenih područja medicine, stomatologije i psihologije.

Broj tema: 6590

Broj poruka: 33251

Šakoronja Dejan, dr. med.

Dejan Šakoronja, dr. med.

Ginekološka ordinacija Šakoronja
Kralja Tomislava 29
Jastrebarsko

Da bi mogli slati poruke na forum trebate se prijaviti. Novi korisnici mogu se registrirati ovdje. Molimo vas da prije registracije pročitate Pravila za korištenje foruma.

Hiramicin

Morate biti prijavljeni kako bi imali pristup forumu. Prijaviti se možete na sljedeći način: ovdje

Autor Poruka

mudra_crvena

30.06.2009. 11:35

Postovani,
Zadnje 3 godine imam ceste smetnje kao sto su peckanje, svrbez, bol pri spolnom odnosu i pojacanu Candidu u vag iscjetku. Candidu lijecim vaginaletama Canesten (prije Geonistin) i Plimicol. I pijem Lactogyn kapsule. Izbjegavam secere i jedem puno jogurta. Jos uvijek se gljivice vrate nakon svakog odnosa.
Zbog tih cestih problema radila sam briseve na klamidiju, ureaplasmu itd i svi nalazi su bili u redu.
Na papa testu se zadnja dva puta pokazalo mnostvo leukocita i mijesana flora te upala. Na jednom od njih bio je zabiljezen i CIN 1, ali mi je lijecnik objasnio da to moze biti od upale. Sljedeci papa test je bio u redu (nije pokazivao CIN) ali je jos uvijek pokazivao leukocite i upalu. Nisma dobila nikakvu terapiju.
Zadnji papa test koji sam radila prije 2 tjedna pokazao je da je "uzorak prekriven leukocitima" te da se radi o upali. CIN nije zabiljezen. Za terapiju sam dobila Hiramicin 5 dana 2x1. Buduci sam citala da je to vrlo jak antibiotik i da se daje samo za specificne uzrocnike infekcija (kao sto je npr klamidija) a meni su svi nalazi briseva bili u redu, pitam se da li je taj antibiotik u mom slucaju zbilja potreban?
Ako se radi o upali kako da znam sto je uzrok upale? I ako neznam zasto da je lijecim antibiotikom koji je mozda nece ni izljeciti?
Zasto do sad nije bilo potrebe za antibiotikom a nalaz je takodjer pokazivao upalu i leukocite?

Višnja Tadić, dr. med.

29.07.2009. 23:30

Vaš je liječnik sada prema nalazu PAPA zaključio da treba uključiti oralni antibiotik. Hiramicin nije ništa posebno jak antibiotik, ali ima široki spektar djelovanja kao i svi tetraciklini.
Ipak promatrajući sve što ste napisali mislim da bi se možda u briseve trebao uključiti i partner , ai u liječenje. preporučila bih i nekakv probiotik ( tipa lacvtogyn , ali dulje uzimanje i ev vagisan losion za int. pranje.