Ginekologija i opstetricija

U forumima odgovaraju na Vaša pitanja isključivo stručnjaci iz određenih područja medicine, stomatologije i psihologije.

Broj tema: 6781

Broj poruka: 35657

Šakoronja Dejan, dr. med.

Dejan Šakoronja, dr. med.

Ginekološka ordinacija Šakoronja
Kralja Tomislava 29
Jastrebarsko

Da bi mogli slati poruke na forum trebate se prijaviti. Novi korisnici mogu se registrirati ovdje. Molimo vas da prije registracije pročitate Pravila za korištenje foruma.

Primolut-Nor

Morate biti prijavljeni kako bi imali pristup forumu. Prijaviti se možete na sljedeći način: ovdje

Autor Poruka

Lira1

01.09.2010. 14:10

Postovanje,

Danas sam kupila Primolut-nor tabletice s ciljem da odgodim menstraciju par dana,zbog bracnog putovanja. Nisam nikada imala ginekoloske probleme i menstruacije su mi redovne i traju 5-6 dana. Ne koristim nikakve druge tablete. Nisam bila kod ginekologa,dobila sam tablete bez recepta. Koliko je sigurno da ih koristim i na koji nacin? Ne koristim kontraceptivne pilule a ni ove nisam nikada koristila.

Nadam se sto brzem odgovoru.

Hvala unaprijed

s postovanjem

Dejan Šakoronja, dr. med.

02.09.2010. 10:55

Poštovana, uzimat će te Primolut -Nor od 22 ili 23 dana ciklusa/ 22 dan od kad Vam je počela menstruacija/ pa 10-15 dana.
Nakon toga kroz 7-10 dana uslijedit će menstrualno krvarenje.

anntoneta

09.04.2011. 00:41

imam 18 godina i htjela sam odloziti menstrualni ciklus.Da li mogu uzimati ove tablete??Ako smijem koji je nacin upotrebe ili predhodno moram otici na pregled...hvala

Dejan Šakoronja, dr. med.

09.04.2011. 22:10

Poštovana, u postu iznad vidite odgovor. Svakako da se morate javiti liječniku, jer recept nije u slobodnoj prodaji.

kolba

16.12.2012. 14:40

Postovani,koristila sam primolut nor radi odgode menstruacije zbog bracnog putovanja,ocekivala sam menstruaciju 2-3 dana po prestanku uzimanja tab.medjutim imam predmen.simptome ali nisam dobila men.Redovnu sam trebala dobiti 5.12. tablete sam pocela piti 28.11. a prestala 8.12.. danas je 16.12 i jako sam zabrinuta..u svakom slucaju javit cu se sutra svom gin.,Imam 24 god i menstruacija mi je redovna (28 dana).......Unaprijed Hvala!!

Dejan Šakoronja, dr. med.

16.12.2012. 19:30

Poštovana, ako isključimo trudnoću kao mogući uzrok, menstruacija bi trebala naatupiti 7-10 dana nakon zadnje popijene tablete. Dakle ovih dana.

kolba

10.01.2013. 14:05

Postovani,

Kolegica je imala zadnju menstruaciju 21.12. ciklus na 28-30 dana..medjutim 3.01.doslo je do manjeg krvarenja,koje se ponovilo sutradan,posle se nije ponavljalo..Ima li razloga za brigu?? Hvala

Dejan Šakoronja, dr. med.

11.01.2013. 02:15

Poštovana, vjerovatno se radi o periovulacijskom krvarenju. Ništa ozbiljno.

lucylia

13.08.2013. 00:00

Poštovani,
zanima me kakva je procedura kod dobivanja ovih tableta radi pomicanja menstruacije, tj. jesu li potrebne krvne ili neke druge pretrage te može li se recept za njih dobiti kod privatnog ginekologa?
hvala

Dejan Šakoronja, dr. med.

13.08.2013. 10:20

Nije potrebno ništa. Samo recept. Može i od privatnog ginekologa