Kontracepcija


Da bi mogli slati poruke na forum trebate se prijaviti. Novi korisnici mogu se registrirati ovdje. Molimo vas da prije registracije pročitate Pravila za korištenje foruma.

Broj tema: 4317 | Broj poruka: 50760

anonymous

Ivo Balenović, dr. med.

Dom zdravlja KZŽ
Krapina, Mirka Crkvenca 1


Krvarenje nakon Ellaone tablete


Morate biti prijavljeni kako bi imali pristup forumu. Prijaviti se možete na sljedeći način: ovdje

Autor Poruka

Divergent

24.05.2022. 20:00

Poštovani,
Imam pitanje vezano za krvarenje nakon korištenja Ellaone tablete. Imala sam nezaštićen spolni odnos 20.5. ,tad još nisam stupila u plodne dane. Oboje smo pili alkohol tu večer i nismo sigurni je li došlo do ejakulacije tokom spolnog odnosa budući da nakon nekog vremena nije mogao ejakulirati. Popila sam pilulu Ellaone 21.5.ujutro radi sigurnosti.
24.5.(danas), tri dana nakon pilule, osjećam umor, laganu bol u donjem dijelu trbuha i krvarenje tokom mokrenja. Također, danas je prvi dan plodnih dana(na menstrualnom kalendaru). Imam li razloga za brigu i je li normalno krvarenje i blaga bol tokom mokrenja?

Kana

25.05.2022. 23:25

Postovani, htjela bih da vam kazem svoj problem. Imala sam menzes od 20.5.-25.5., 5.dan sam imala nezasticen spolni odnos, gdje momak misli da moguce da je malo sperme ostalo u meni. Da li bih trebala uzeti EllaOne tabletu?