Kontracepcija


Da bi mogli slati poruke na forum trebate se prijaviti. Novi korisnici mogu se registrirati ovdje. Molimo vas da prije registracije pročitate Pravila za korištenje foruma.

Broj tema: 4343 | Broj poruka: 50825

anonymous

Ivo Balenović, dr. med.

Dom zdravlja KZŽ
Krapina, Mirka Crkvenca 1


Prestanak pilula i krvarenje


Morate biti prijavljeni kako bi imali pristup forumu. Prijaviti se možete na sljedeći način: ovdje

Autor Poruka

andjela77

01.10.2022. 00:35

Postovani,ja sam koristila Diane 35 godinu ipo dana i ovaj mesec zadnja tableta mi je bila 14.09. i sledila je pauza od 7 dana i za to vreme sam dobila menstruaciju 18.09. i zavrsila se 22.09.,odlucila sam da ih vise ne pijem i partner i ja smo imali nezasticen odnos 23.09. gde je partner svrsio u mene,sutradan mi se javilo krvarenje ali nesto malo,imali smo opet odnos 27.09. i 28.09. isto je svrsio u mene i sutradan mi se javilo krvarenje kao da imam menstraciju i idalje traje i imam bolove u donjem delu stomaka kao kada dobijem zanima me sta se to desava,da li ima razloga za paniku,a da da kazem i dok sam pila Diane 35 isto smo imali odnose i svrsavao je decko u mene ali nisam posle toga imala krvarenje sve je bilo u redu.,i sad kad sam prestala sa tabletama imam krvarenje odmah posle odnosa sa svrsavanjem u mene zanima me sta se to desava?