Omega-3 masne kiseline smanjuju rizik od bolesti desni
Istraživanje provedeno na više od 9.000 ispitanika pokazalo je da osobe koje konzumiraju omega-3 masne kiseline u dovoljnim količinama imaju 22 posto manji rizik od razvoja bolesti desni.
Istraživanje provedeno na više od 9.000 ispitanika pokazalo je da osobe koje konzumiraju omega-3 masne kiseline u dovoljnim količinama imaju 22 posto manji rizik od razvoja bolesti desni.
Rezultati 10-godišnjeg australskog istraživanja koje je provedeno na 1.216 žena starijih od 70 godina pokazali su da konzumiranje čokolade može smanjiti rizik od srčane bolesti.
Američko istraživanje provedeno na 78.906 žena pokazalo je da su žene koje piju zaslađene napitke bogate fruktozom izložene većem riziku od razvoja gihta.
Nova studija provedena na 1.294 žene pokazala je da žene koje jedu velike količne soje koja je bogata izoflavonima imaju manji rizik od razvoja invazivnog raka dojke.
Studija provedena na 2.265 žena pokazala je da žene s dijagnosticiranim rakom dojke koje puše ili su ranije pušile imaju veći rizik od umiranja nego žene s rakom dojke koje ne puše.
Prema mišljenju liječnika dugotrajno korištenje paracetamola i ostalih lijekova za ublažavanje bolova tijekom trudnoće može predstavljati rizik za zdravlje djeteta.
Prema mišljenju britanskih znanstvenika nova tehnika probira za testiranje embrija mogla bi dramatično povećati uspješnost izvantjelesne oplodnje (IVF).
Nova studija provedena na 158 ispitanika s reumatoidnim artritisom prosječne dobi od 59 godina pokazala je da upala povezana s reumatoidnim artritisom može oštetiti i više od samih zglobova.
Istraživanje provedeno u SAD-u na 494.979 ispitinika u dobi od 50 do 71 godine pokazalo je da je rizik za razvoj raka jednjaka i raka želuca relativno veći za osobe koje jedu velike količine crvenog mesa.
Skupina američkih i kineskih znanstvenika analizom podataka 232.007 ispitanika u dobi od 50 do 71 godine ustanovila je da redovito uzimanje multivitamina ne povećava, niti smanjuje, rizik od razvoja dijabetesa.