Da bi mogli slati poruke na forum trebate se prijaviti. Novi korisnici mogu se registrirati ovdje. Molimo vas da prije registracije pročitate Pravila za korištenje foruma.

Broj tema: 3677

Broj poruka: 41731

anonymous

Ivo Balenović, dr. med.

Dom zdravlja KZŽ
Krapina, Mirka Crkvenca 1

mirena

Morate biti prijavljeni kako bi imali pristup forumu. Prijaviti se možete na sljedeći način: ovdje

Autor Poruka

PETRA

11.10.2005. 23:25

Prije nekoliko mjeseci dala sam ugraditi spiralu "Mirena". Odonda imam učestala krvarenja, uglavnom oskudna, a znaju mi se javiti i bolovi u donjem dijelu trbuha. Liječnik mi je objasnio da je potreban određeni period prilagodbe. Molim Vas podrobnije informacije o tome da li je to u redu i koliko je ta spirala pouzdana i sigurna. Hvala!

doc. dr. sc. Branko Radaković

24.10.2005. 13:13

Mirena ima vrlo pouzdan kontracepcijski učinak. Tegobe koje navodite i za koje Vam je Vaš liječnik vjerojatno objasnio da ih možete očekivati mogu trajati najduže 4-5 mjeseci. No ukoliko ne prolaze morate se javiti Vašem liječniku da provjeri druge moguće razloge Vaših problema.

PETRA

09.11.2005. 14:59

Zahvaljujem Vam na odgovoru. Stanje mi se pomalo normalizira, bila sam na pregledu kod svog liječnika i on kaže da je sve u redu. Jos me zanima da li se mogu javiti tegobe u smislu pojačanog umora, bezvoljnosti i depresije, tj da li su one posljedica hormona koji sadrži ta spirala? Jos jednom HVALA!

Belma

06.12.2005. 20:39

Zanima me da li je mirena hormonska spirala. Ja sam nedavno ugradila spiralu t i dobila prvu mjesecnicu poslije toga jako obilnu. Da li je to normalno? Unaprijed zahvaljujem.

doc. dr. sc. Branko Radaković

17.01.2006. 12:25

Mirena je jednim djelom i hormonska kontracepcija. Moguća je obilnija menstruacija kao i intermenstruacijska oskudnija krvarenja tijekom prvih mjeseci korištenja Mirene. Savjetovao bih Vam da se ultrazvučno provjeri položaj Mirene u maternici i isključe eventualno drugi mogući uzroci obilnijeg krvarenja, miomi ili polipi.