Kontracepcija

U forumima odgovaraju na Vaša pitanja isključivo stručnjaci iz određenih područja medicine, stomatologije i psihologije.

Broj tema: 3189

Broj poruka: 33066

Šakoronja Dejan, dr. med.

Dejan Šakoronja, dr. med.

Ginekološka ordinacija Šakoronja
Kralja Tomislava 29
Jastrebarsko

Da bi mogli slati poruke na forum trebate se prijaviti. Novi korisnici mogu se registrirati ovdje. Molimo vas da prije registracije pročitate Pravila za korištenje foruma.

yaz

Morate biti prijavljeni kako bi imali pristup forumu. Prijaviti se možete na sljedeći način: ovdje

Autor Poruka

Fatalna

24.09.2009. 14:10

postovanje,
imam jedno pitanje, no prije toga da vas pohvalim i kazem da redovito citam vas forum...izvadila sam krv, sve mi je ok, i ginekolog mi je prepisao one nove tablete yaz..i rekao mi je da pocnem piti 4 il 5 dan menstruacije, medjutim, ja sam sada u tim uputama procitala da ako prethodnih mjeseci nije koristena kontracepcija da se tablete trebaju pocet piti 1.dan ciklusa, ali moze i 2-5 dan, ali se tada treba 7 dana koristit dodatna zastita..ja sam prosle godine pila yasmin, nekih 5mj, al prosle godine u 9.mj sam prestala, taman prije godinu dana..imam migrenu i malo oslabljen imunitet...procitala sam da bi se u tom slucaju trebala savjetovat sa ljecnikom..sto mi savjetujete oko toga? i da, trebam li onda pocet piti 1.dan ili 4.dan? ili da ta bude moja odluka? happy..hvala vam puno, lijep pozdrav vam saljem...

Fatalna

24.09.2009. 19:20

i ako mi mozete reci po cemu se te tablete yaz razlikuju od ostalih kontracepcijskih tableta...jesu iste kao i yasmin?

Dr. sc. Romana Dmitrović, dr. med.

24.09.2009. 20:10

Imate već temu Yaz pa ju pročitajte oko ove razlike prema ostalim pilulama.
Ja bih počela prvi dan, ako želite biti zaštićeni od trudnoće. Ako imate obične migrene, smijete piti kontracepciju, s tim da se Yaz baš posebno preporučuje i zbog niske doze hormona i zbog skraćene pauze. Naravno, ako se migrene pogoršaju morat ćete ih prekinuti.

Fatalna

24.09.2009. 21:35

hvala puno na odgovoru..puno pozdrava..

Fatalna

25.09.2009. 10:15

imam jos jedno malo pitanje za vas...negdje prije sam isla kod doktora za stitnjacu i nesto su mi nisu uredu ti hormoni...zanima me hoce mi kontracepcijske tablete jos vise utjecati na to? ako dodje do toga da moram koristit terapiju za stitnjacu, hocu li moci uzimati istodobno i kontracepciju? hvala, pozdrav..

Dr. sc. Romana Dmitrović, dr. med.

26.09.2009. 03:35

Štitnjača i kontraceptivi nemaju nikakvih međudjelovanja, jedno ne može pogoršati drugo, i obrnuto. Isto je i kad uzimate terapiju za štitnjaču. Dakle, bez straha.

Fatalna

26.09.2009. 16:10

hvala puno..

Fatalna

30.09.2009. 00:15

u ponedjeljak sam popila 1.tabletu i danas cijeli dan imam neki pritisak u prsima, ne mogu se pomaknit jer me odma kao nesto strcne, ukoci i pocela sam kasljat...zar je moguce da nakon 1 tablete ima naznaka da ne smijem piti yaz??? hvala puno..

Dr. sc. Romana Dmitrović, dr. med.

30.09.2009. 09:35

Nije moguće. Javite se svom liječniku ako ste zabrinuti.

dada_0

12.10.2009. 15:05

Poštovanje...počela sam pit yaz pilule tek 3. dan. Doktorica mi je rekla da mogu tako,i nisam imala odnos do 18. dana uzimanja pilula s tim da sam sve uzela redovno(niti jedna propuštena).. dali sam ja taj dan bila zaštićena?
hvala

Dr. sc. Romana Dmitrović, dr. med.

12.10.2009. 20:25

Da.

Goldie206

19.10.2009. 21:30

Ako počnem piti Yaz na 1. dan mjesečnice, da li sam sigurno odmah zaštićena od trudnoće ili narednih nekoliko dana trebam koristiti i drugi oblik zaštite?

Dr. sc. Romana Dmitrović, dr. med.

20.10.2009. 11:00

Pročitajte temu Obavezno pročitati. Yaz je isti kao i druge pilule.

Fatalna

22.10.2009. 23:45

lijep pozdrav, opet ja happy..od nedjelje za zubobolju sam na hitnoj pomoci dobila klavocin bid 1g antibiotike...i u uputstvima procitala da se treba javit lijecniku ako se uzimaju i kontracepcijeske tablete..ja sam to doktoru na hitnoj rekla, al nije on to nista komentirao..jel moguce da se to odnosi na smanjenje zastite za vrijeme koristenja klavocina ili na nesto drugo? vezano za tu zubobolju, moram ici uskoro vadit umnjak sad, nest mi je zubar rekao da ce mi dati lokalnu anesteziju..jel mu trebam naglasiti da pijem kontracepciju? pitam zbog uputstva od tableta gdje se spominje savjetovanje sa lijecnik usred nekog operacijskog zahvata..iako nije to nikakva operacija, nego pitam zbog te anestezije...mozda je bolje da ja ne citam ta uputstva vise happy...doktorice, unaprijed hvala na odgovoru, saljem puno pozdrava..

Dr. sc. Romana Dmitrović, dr. med.

23.10.2009. 10:30

Ne, ni Klavocin ni lokalna anestezija neće smanjiti djelotvornost. Pronađite temu Yasmin i drugi lijekovi, tamo su nabrojani lijekovi koji smanjuju.

Kathryn

29.10.2009. 17:15

Poštovana doktorice,

prešla sam na Yaz, upravo nakon što sam završila sa Dianama.(tjedan dana nakon, kada bih trebala započeti normalno sa novim pakiranjem Diana). Koliko dugo je potrebno da se štitim sa dodatnim načinom kontracepcije? Pročitala sam negdjke tjedan dana, da li je to dovoljno ili bi bilo bolje sačekati do prve mjesečnice?

Srdačan pozdrav i unaprijed hvala na odgovoru.

Dr. sc. Romana Dmitrović, dr. med.

29.10.2009. 21:05

2 tjedna za svaku sigurnost, jer ste prešli na pilule sa manje hormona.

Kathryn

02.11.2009. 12:10

Puno Vam hvala na odgovoru.
U međuvremenu se javio još jedan problem. Nakon 2 tjedna uzimanja YAZ-a, - kao da sam u konstantnom PMS-u. Naime stvari koje me inače nikad ne bi pogodile, sada me dovode doslovce na rub plača(mala opaska, stvarno me rijetko kad nešto može izabiciti iz takta), a sada sam na sve osjetljiva, sva nekako jadna. Da li je moguće da manje dozirana pilula ima takav efekt na mene? Može li se takvo stanje stabilizirati?

hvala..lijepi pozdrav

Kathy

Dr. sc. Romana Dmitrović, dr. med.

02.11.2009. 21:25

Može tako utjecati, i naravno da će se stabilizirati. To je samo nuspojava. Doza hormona u Yazu je prilično niska, i vi ste sad u stvari u hormonskog deficitu u odnosu na ono što ste inače navikli. Dajte tijelu mjesec dva da se privikne.

Kathryn

05.11.2009. 10:40

Poštovana doktorice,

hvala na odgovoru..sad ste me ipak utjesili.ali eto jos jedne zanimljivosti..naime nisam nigdje procitala, ali otkad sam na yazu..svaki dan se borim sa snom..u 8 navecer jedva drzim oci otvorene, i obicno zaspim jer nemogu dalje..inace sam nocna ptica happy..i nisam promjenila ritam zivota..
Sto sve nece covjek podnjet da vrati libido..inace diane 35 su mi bile super..

hvala...