Kontracepcija


Da bi mogli slati poruke na forum trebate se prijaviti. Novi korisnici mogu se registrirati ovdje. Molimo vas da prije registracije pročitate Pravila za korištenje foruma.

Broj tema: 4307 | Broj poruka: 50719

Forum nije u funkciji!

No pregled objavljenih poruka Vam pruža veliki broj korisnih informacija iz navedenog područja.


zaboravljena pilula


Autor Poruka

Dejan Šakoronja, dr. med.

06.10.2016. 19:05

Svejedno. Možete napraviti pauzu kao i inače, premda ni ovaj drugi način dolazi u obzir.

ladyinblack55

08.10.2016. 14:30

Poštovani,

pijem tablete već godinu dana i nikada mi se nije desilo da zaboravim popiti. U srijedu navečer sam zadnji put popila tabletu, koja je bila četvrta po redu iz pakiranja. Kako sam studentica i idem doma za vikend, zaboravila sam ponijeti tablete sa sobom. Tako da sam propustila već dvije tablete popiti i danas sam dobila menstruaciju (točnije smeđkasta krv kao u početku što bude), a obično dobivam tek četvrti dan. Zanima me da li mogu sutra normalno popiti tabletu, znači osmu koja dolazi po redu bez ikakvih posljedica? Ili da sačekam da prođe menstruacija, pa krenem sa novom kutijicom?

Dejan Šakoronja, dr. med.

08.10.2016. 22:10

Sutra nastavite s uzimanjem uz dodatnu zaštitu idućoh tjedan dana.

Sonja91

11.10.2016. 15:45

Zaboravila sam da popijem osmu pilulu po redu, zakasnila sam sa njom 15 sati. Popila sam je sada i za 9 sati cu popiti onu koju treba da popijem danas. Interesuje me da li postoje sanse da sam trudna, ako sam imala odnos pre 40 sati i da li treba da koristim zastitu do kraja kutije? Hvala

Dejan Šakoronja, dr. med.

11.10.2016. 20:30

Koju tabletu kojih pilula ste propustili?

TamTom

03.11.2016. 14:35