Kontracepcija


Da bi mogli slati poruke na forum trebate se prijaviti. Novi korisnici mogu se registrirati ovdje. Molimo vas da prije registracije pročitate Pravila za korištenje foruma.

Broj tema: 4307 | Broj poruka: 50719

Forum nije u funkciji!

No pregled objavljenih poruka Vam pruža veliki broj korisnih informacija iz navedenog područja.


zaboravljena pilula


Autor Poruka

Dejan Šakoronja, dr. med.

06.10.2016. 19:05

Svejedno. Možete napraviti pauzu kao i inače, premda ni ovaj drugi način dolazi u obzir.

ladyinblack55

08.10.2016. 14:30

Poštovani,

pijem tablete već godinu dana i nikada mi se nije desilo da zaboravim popiti. U srijedu navečer sam zadnji put popila tabletu, koja je bila četvrta po redu iz pakiranja. Kako sam studentica i idem doma za vikend, zaboravila sam ponijeti tablete sa sobom. Tako da sam propustila već dvije tablete popiti i danas sam dobila menstruaciju (točnije smeđkasta krv kao u početku što bude), a obično dobivam tek četvrti dan. Zanima me da li mogu sutra normalno popiti tabletu, znači osmu koja dolazi po redu bez ikakvih posljedica? Ili da sačekam da prođe menstruacija, pa krenem sa novom kutijicom?

Dejan Šakoronja, dr. med.

08.10.2016. 22:10

Sutra nastavite s uzimanjem uz dodatnu zaštitu idućoh tjedan dana.

Sonja91

11.10.2016. 15:45

Zaboravila sam da popijem osmu pilulu po redu, zakasnila sam sa njom 15 sati. Popila sam je sada i za 9 sati cu popiti onu koju treba da popijem danas. Interesuje me da li postoje sanse da sam trudna, ako sam imala odnos pre 40 sati i da li treba da koristim zastitu do kraja kutije? Hvala

Dejan Šakoronja, dr. med.

11.10.2016. 20:30

Koju tabletu kojih pilula ste propustili?

TamTom

03.11.2016. 14:35

Postovani, pijem Diane-35 pet meseci. Juce sam zaboravila popiti 18-u tabletu po redu u blisteru, pa kako je proslo skoro 24 casa od kako sam je zaboravila popiti danas sam uzela dve tablete u isto vreme.zanima me koliko je kontraceptivna moc umanjena, da li treba da nastavim redovno da pijem ostale tablete i da li treba da koristim dodatnu zastitu tokom sledeceg meseca? Unapred zahvalna!

Dejan Šakoronja, dr. med.

03.11.2016. 20:45

Neće doći do trudnoće. novi blister krenite uzimsti bez pauze.

T

20.11.2016. 16:35

Postovani,
Pijem tablete triquilar vec godinu i pol i uvijek sam bila redovita s njihovim uzimanjem te nikada nije bilo problema. Sa zadnjoh pakiranjem pocela sam 11.11.( petak ) i taj dan imala spolni odnos bez ejakuacije. Zaboravila sam popiti 7. ( cet ) i 8. ( pet ) pilulu te sam ih obje popila cim sam u subotu ujutro shvatila da sam ih zaboravila ( inace tablete pijem u 21h ). U subotu ujutro pojavio se blagi crveni iscjedak a ako sam dobro pročitala to je normalno nakon dvije propustene tablete.
Trebam li nastaviti piti tablete do kraja?
Mogu li biti trudna?
Hoce li mi se za vrijeme pauze od 7 dana menstruacija pojaviti normalno?

Dejan Šakoronja, dr. med.

20.11.2016. 20:45

Prema opisanom ne bi trebalo doći do trudnoće. U pauzi će nastupiti menstruacija.

rio123

25.11.2016. 13:05

Postovani,
Pijem inace pilule yaz, ali sam isla na putovanje i zaboravila ih. Zato ih nisam pila par dana. Ginekolog mi je rekao da ih mogu poceti piti kada zelim (da ne trebam cekati pocetak iduce menstruacije) ali uz dodatnu zastitu. Ponovno sam ih pocela piti zadnji menstruacije i nakon 5 dana imala odnos bez zastite. Na kraju blistera sam dobila menstruaciju normalno, ali ona nije bila uobicajena. Prvi dan je bila normalna, sutra uopce nije bilo krvi i 3.dan je opet bilo. Postoji li sansa od trudnoce?

Dejan Šakoronja, dr. med.

25.11.2016. 20:25

Prema opisanom mislim da se ne radi o trudnoći.

Huji

25.11.2016. 20:25

Pozz..Pijem yaz 4-5 god..danas sam isla popiti tabletu znaci 20.dan i vidim da sam jednu preskocila a nznm kad..sinoc sam imala nezasticeni odnos svrsio je u mene,ali sam popila tabletu normalno( iza odnosa) ne primjecujuci da sam preskocila jednu...tako da sam danas dvi popila(jer sam danas skuzila da ima jedna viska) sta da radim?? Da popijem do kraja sve i jel ima sanse za trudnocu??

Huji

26.11.2016. 01:30

Jel mogu dobit odgovor? Hvala!

Dejan Šakoronja, dr. med.

27.11.2016. 19:40

odgovorio sam vam.

cedevita123

29.11.2016. 20:10

Poštovani,
pijem novynette godinu dana. Jučer u jutro sam popila dvije pilule, budući da sam u nedjelju prvi put zaboravila popiti istu, a od propuštene je prošlo više od 12 sati. Danas sam uredno popila tabletu koja je ujedno i zadnja u blisteru. Jučer na večer i danas sam imala nezaštićeni odnos, pa me zanima da li postoji opasnost od nezeljene trudnoce i da li trebam početi piti novi blister bez pauze od 7 dana, kao inače. Hvala na odgovoru.

Dejan Šakoronja, dr. med.

30.11.2016. 20:05

Šansa je mala jer ste dobro postupili. Tjedan dana dodatne zaštite. Pauza između blistera normalno.

kl996

19.12.2016. 00:00

Postovani doktore, pijem Naelia pilule vec 4 mjeseca i prvi put mi se dogodilo da sam tabletu zaboravila popiti vise od 1 sata. Prije dva dana sam popila sa 6 sati zakasnjenja(2.pilula) i danas sa 8 sati zakasnjenja(4.pilula). Menstrucija mi je zavrsila jucer. Vrijedi li ova kutija do kraja ili da ne pijem do iduceg ciklusa? Hvala.

Dejan Šakoronja, dr. med.

19.12.2016. 22:05

Uzimajte dalje kao uobičajno.

melika_20

22.12.2016. 11:35

Zdravo, pijem microgynon vec godinu i pol, medjutim dosla sam do 10.tablete u ovom blisteru, 5-6-7 tabletu sam zaboravila popiti u odredjeno vrijeme, sve su popijene 5-6 sati poslije, tako da sam pocela krvarit prije tri dana tj, na 6. Tableti...medjutim desi se da i 9. Tabletu skroz zaboravim proslo je 19 sati. Krvarim i dalje. Moje pitanje je, dali mogu nastavit sa tim blisterom ili sto?
Hvala. Pozdrav.

Dejan Šakoronja, dr. med.

22.12.2016. 20:30

Nastavite dalje uz dodatnu zaštitu,.

Nazad
1 ... 22 23 24 25 26 27 ... 38
Naprijed