Dermatovenerologija

U forumima odgovaraju na Vaša pitanja isključivo stručnjaci iz određenih područja medicine, stomatologije i psihologije.

Broj tema: 3257

Broj poruka: 9741

Da bi mogli slati poruke na forum trebate se prijaviti. Novi korisnici mogu se registrirati ovdje. Molimo vas da prije registracije pročitate Pravila za korištenje foruma.

Ceković Maja, dr. med.

Maja Ceković, dr. med.

Poliklinika DermAngio
Pod Zidom 10
Zagreb

Kostović Krešimir, dr. med.

Dr. sc. Krešimir Kostović, dr. med.

KBC Zagreb
Kišpatićeva 12
Zagreb

Seboreicni dermatitis

Morate biti prijavljeni kako bi imali pristup forumu. Prijaviti se možete na sljedeći način: ovdje

Autor Poruka

Dr. sc. Krešimir Kostović, dr. med.

22.03.2011. 18:00

Problemi koje imate s ljuštenjem i perutanjem uške mogli bi biti dio seboreičkog dermatitisa. Na pregledu svakako sve spomenite.

maše

17.06.2011. 19:27

Zanima me smije li se koristiti šampon poput Oronazola za vrijeme dojenja?

Dr. sc. Krešimir Kostović, dr. med.

18.06.2011. 21:50

Mislim da za vrijeme dojenja možete koristiti Oronazol šampon. Ipak, konzultirajte se i s pedijatrom (dojenje je ipak u domeni pedijatra).

Denissss

20.06.2011. 22:10

Dragi doktore.Molim vas da mi pomognete.Imam seboroicni dermatitis vec 3-4 godine,sve je gore i gore.Ali to nije samo crvenilo i ljustenje lica,moje lice je grozno,pogotovo kada sam na suncu,ono je crveno,puno mrlja,bora,raznih cuda.Mozete li mi reci sa kojim lijekovima da krenem,sta da uzimam da mi ovo prodje.Molim vas izdiktirajte mi sta bi trebao uzeti u apoteci,da li uopce postoji rijesenje za moj problem i ako budem uzimao kreme i lijekove koliko vremena treba da prodje.Molim vas da me ne zeznete kao drugi doktori,koji mi propisu neku kremu pa ja posle pronadjem da to ne treba koristiti jer je suvise jaka itd itd.Imam puno povjerenje u vas,i bio bi najsretniji na svijetu kada bi mi pomogli,ako mi pomognete i vratite osmijeh na lice obecavam da ce te bogato biti nagradjeni,kunem vam se Bogom,u znak zahvalnosti prema vama

Dr. sc. Krešimir Kostović, dr. med.

21.06.2011. 10:50

Seboroički dermatitis je česta, kronična upalna bolest. Može se zaliječiti, ali potpuno, trajno izliječenje nije moguće. U terapiji dolaze u obzir kratkotrajna (3-5 dana) lokalna primjena blažih kortikosteroida, ketokonazolska krema, lokalni imunomodulatori (pimekrolimus, takrolimus) itd. Koju terapiju i koliko dugo, može se odrediti samo individualno na dermatološkom pregledu.

lovorkamala

30.06.2011. 21:21

Poštovani doktore? jel može pomoć?Imam 30 godina i već nekih pola godine se borim sa svrbežom po tjemenu kose,primjetila s am da me boli vlasište kose i da mi se prorijedila na tjemenu.Ja naime imam jako gustu kovrčavu kosu koja je inače suha i sklona perutanju međutim unazad pola godine je počeo jaki svrbež..Kao mala sam imala seboreju ,imala sam kao nakupine peruti koje sam riješila losionom,asebonom i maslinovim uljem.međutim sad nisu takve nakupine ali je užasno jako suho tjeme i perut i primjetila sam crvene mrlje koje me lagano peku.Jako mi puca kosa i primjećujem da se prorijedila.Da li je to opet seboreja?

drdrdr

18.02.2012. 14:00

Postovani, bila sam kod dermatologa zbog bubuljica po licu koje imama vec duze vreme i par tackica po telu koji su mi pre par dana iskocili. Dermatolog mi je konstatovao da je bozda seboreicni dermatitis i dao mi je da mazem triderm kremu. Za lice mi je rekao da imam acne vulgaris. i za to mi je rekao da mazem neku kremu iy kolekcije Exfoliac i da cistim sa nekim gelom iz iste kolekcije. pri tome mi je rekao da pijem Hemomicin mesec dana. Ne znam zasto tako jak antibiotik? i jos mi je rekao da imam masnu kozu i da cu je najverovatnije imati do kraja zivota. Pa zasta onda sve to ako je tako i ako cu uvek imati problema? I pri tome mi je rekao da imam masnu kozu glave i da kupim neki smpon za manu kozu koji je jako skup i da perem kosu svaki dan. Da li vi imate neko drugo resenje za moje probleme?
unapred hvala

Dr. sc. Krešimir Kostović, dr. med.

18.02.2012. 20:50

Ako zaista imate seboreički dermatitis, ne bih se složio s gore navedenom terapijom. Triderm krema nije prikladno rješenje, a ne vidim niti razloga za gore navedeni antibiotik (ako imate akne, možda, ali za seboreički dermatits ne). Naravno, ja Vas ne mogu liječiti preko računala.

Tea1992

30.05.2012. 21:15

Doktore zanima me je li kod mene u pitanju seboroicni dermatitis? Naime, prije nekoliko dana vlasiste mi se pocelo perutati, a nakon toga me pocelo i peci.Po cijeloj glavi pojavile su mi se crvene kraste iz kojih je izlazila krupna perut.To je jako peklo i svrbilo. Takodjer čelo mi se pocelo crvenjeti i perutalo se, a sada se pocela ljustiti i skoljka uha. Dermatologinja mi je propisala sinoderm gel da mazem 7 dana, a za lice mi je propisala Avene sapun,ali mi nije potvrdila da je rijec o seboroicnom dermatitisu.Zanima me vase misljenje! Pozdrav i hvala unaprijed

Dr. sc. Krešimir Kostović, dr. med.

01.06.2012. 01:30

I ja mislim da se kod Vas radi o seboroičkom dermatitisu. Preporučio bih daljnje kontrole i terapiju kod dermatologa.

Tea1992

01.06.2012. 23:00

Ali ona meni nije rekla nikakve daljnje treapije, nego samo da dodjem na kontrolu za 3 tjedna... Sto ako se to jos vise zakomplicira i kreme mi ne pomognu? Hvala puno..

Dr. sc. Krešimir Kostović, dr. med.

02.06.2012. 18:15

Nisam rekao da to mora biti ta dermatologica, ali kod nekog dermatologa ćete se morati liječiti.

emh

28.06.2012. 12:55

Pozdrav!

Imam već duže vrijeme crvenilo na čelu koje se pretvara u ljuskice i širi na lice,pojavljuje se pa prođe,ako namažem belodermom prođe odmah...

Prije par dana sam bio kod dermatologa,napisao je ovako,

Dermatitis seborrhoica frontis

Th. Diroseal krema
Aerius 1 tbl. dn.

Dođem u apoteku i tamo mi kažu da ta krema nema veze sa tim,usput odem kod svog doktora on kaže isto.

Evo da provjerim kod vas ko je tu sad u pravu dok ne nađem vremena da se vratim dermatologu nazad.

Dr. sc. Krešimir Kostović, dr. med.

29.06.2012. 00:25

Mislim da Vi imate seboreični dermatitis. Preporučene kreme neće štetiti, ali je pitanje koliko će pomoći. Najbolje bi bilo da obavite pregled dermatologa.

klarica

17.11.2012. 00:00

Poštovani, Već godinama se borim s seboreičnim dermatitisom. Crvenilo na licu - karakteristično za seboreju i po prsima. Liječio sam se zadnjih dvije godine eutenom. Budući da je euten prije par dana povučen s tržišta zbog dokazanih kortikosteroida (a moja bočica pri kraju) krenuo sam s odvikavanjem i stanje je katastrofalno, gotovo da uzmem godišnji zbog crvenila na licu. Prije pojave eutena pokušavao sam sa svakakvim kremicama i zaključio kako mi pripravci koji imaju cinka uopće ne odgovaraju, ili ja možda nisam ustrajan. Danas sam krenuo sa Roche Kerium DS ali prema pečenju mislim da ne budem izdržao ni vikend a kamoli 6 tjedana koliko bih trebao. Možete li mi možda preporučiti kakav pripravak - dodatak prehrani, koji ima možda ulje boražine, riblja ulja? Možda bi trebalo početi liječenje/čuišćenje iznutra? Imate li iskustva o dugotrajnosti liječenja malo težih slučajeva? Mislite li da je ovako dugačka primjena eutena "kortikosteroida" ipak malo predugača? Ima li nade?
Zahvaljujem

Dr. sc. Krešimir Kostović, dr. med.

17.11.2012. 13:55

Nažalost, kod vas je očito riječ o korištenju neprovjerenih pripravaka i njegovim posljedicama. Ako je pripravak imao kortikosteroide, kod Vas je došlo do navikavanja kože na njih i nastanka steroidnog dermatitisa. Nikakva ulja i čišćenja iznutra neće pomoći. U periodu odvikavanja (10-14 dana) očekuje se jako pogoršanje kroz koje Vi prolazite. Lokalno treba stavljati obloge fiziološke otopine i neutralne kremu (npr. Bepanthen). Bilo bi dobro i da se javite dermatologu zbog eventualnog uvođenja tetraciklinskih antibiotika kroz nekoliko tjedana (ako imate steroidni dermatitis). Liječenje seboroičkog dermatitisa također prepustite dermatologu, jer opet možete pogriješiti.

vec

07.12.2012. 10:30

Poštovani dr. Kostović,
prije par godina mi je dijagnosticiran seboreični dermatitis - vlasište i lice ( obrve i nos). Dobio sam šampon phyto force I( za prvo vrijeme) a za kasnije phyto force II koji i sada koristim. Nakon pranja je u redu, no već nakon par dana počinje perutanja i svrbež iako situacija varira. Za lice mi je preporučeno Uriage Cu-Zn krema. Ima li ona kakve štetne posljedice? Popravlja situaciju, al' nakratko.
Također, primjetio sam da mi se nakon tuširanja, ali samo u hladnom dijelu godine, pojavljuju ljuskice po rukama i nogama koje svrbe ali koje namažem običnom belobaza kremom pa prođe. Ponavljam, samo u hladnom dijelu godine. U toplom - od, 5, 6 mjeseca pa do 10-og mogu se tuširat do mile volje i ništa. Ima li to veze s pomanjkanjem vitamina D?

Kad sam bio kod dermatologice rekao sam joj kako s vlasištem nemam problema kad sam na moru na što je ona zaključila da je to zbog toga što nisam pod stresom jer i ljudi koji žive na moru imaju problema sa seboreičnim dermatitisom. Međutim, ove godine sam napravio mali ekperiment. Kad sam stigao na more i dalje sam imao lagani svrbež na glavi i kosa mi se perutala. Isti dan sam se okupao u moru nakon čega sam isprao kosu. I niti je bilo svrbeži niti se kosa perutala. Uopće! Ni traga. Isti dan! Što očito znači da nije zbog stresa nego zbog mora. Jel bi pomoglo ako bi i u Zagrebu ispirao kosu morskom vodom? Ili je problem u zagrebačkoj vodi?

Hvala

Dr. sc. Krešimir Kostović, dr. med.

07.12.2012. 11:45

Zn-Cu kremu možete mazati i duže vrijeme bez štetnih posljedica. Ljuskice po rukama i nogama bi mogle biti od suhoće kože, pogotovo ako promjene prođu na lokalnu terapiju. To nema veze s pomanjkanjem vitamina D. A ovo s kosom; ako Vam pomaže morska voda, koristite je.

vec

08.12.2012. 05:30

Hvala na odgovoru. Samo još jedno pitanje: da nastavim s ovim phyteol šamponom( prije se zvao phyto force 2 mislim) ili da isprobavam i druge ? Ako da, koje?

Dr. sc. Krešimir Kostović, dr. med.

08.12.2012. 12:55

Pokušajte s Oronazol šamponom.