Napredno pretraživanje


01.08.2024. 11:20 01.08.2024. 11:09 | Alzheimers Association | Mr. sc. Dean Delić, dr. med.

Manja konzumacija prerađenog crvenog mesa smanjuje izglede za demenciju

Nova studija otkriva da konzumacija prerađenog crvenog mesa povećava šanse za demenciju. Sve u svemu, samo dvije porcije prerađenog crvenog mesa tjedno povezane su s povećanjem rizika od demencije od 14% u usporedbi s ljudima koji su jeli manje od tri porcije mjesečno.

03.08.2024. 11:55 03.08.2024. 11:44 | Cell Host & Microbe | Mr. sc. Dean Delić, dr. med.

Nova studija povezuje pretilost s bakterijom Megamonas

Nedavno objavljena studija identificirala je potencijalnu bakteriju povezanu s pretilošću, bakteriju Megamonas. Ovo istraživanje predlaže potencijalne strategije za buduće upravljanje pretilošću ilustrirajući kako bakterija razgrađuje intestinalni mio-inozitol, pojačava apsorpciju lipida i pridonosi pretilosti.

03.08.2024. 12:29 03.08.2024. 12:19 | Life Science Alliance | Mr. sc. Dean Delić, dr. med.

Smanjenje unosa folata u starijoj dobi može podržati zdraviji metabolizam

U novoj studiji znanstvenici su otkrili da smanjenje unosa folata može podržati zdraviji metabolizam u starijim životinjskim modelima, što je u suprotnosti konvencionalnom uvjerenju da visoka konzumacija folata univerzalno koristi zdravlju.