Home / Forum / Specijalizacije - medicina / Dermatovenerologija / crvenilo i svrbež na penisu

Dermatovenerologija

U forumima odgovaraju na Vaša pitanja isključivo stručnjaci iz određenih područja medicine, stomatologije i psihologije.

Broj tema: 3265

Broj poruka: 9827

Da bi mogli slati poruke na forum trebate se prijaviti. Novi korisnici mogu se registrirati ovdje. Molimo vas da prije registracije pročitate Pravila za korištenje foruma.

Ceković Maja, dr. med.

Maja Ceković, dr. med.

Poliklinika DermAngio
Pod Zidom 10
Zagreb

Kostović Krešimir, dr. med.

Dr. sc. Krešimir Kostović, dr. med.

KBC Zagreb
Kišpatićeva 12
Zagreb

crvenilo i svrbež na penisu

Morate biti prijavljeni kako bi imali pristup forumu. Prijaviti se možete na sljedeći način: ovdje

Autor Poruka

malica

18.05.2012. 09:55

Moj problem se sastoji u sledecem: na delu butina, koje su u stalnom kontaktu sa testisima mi se pojavilo crvenilo koje se, cini mi se, siri !!! Nema nikakvih drugih promena, koza u tom delu nije hrapavija, niti se ljusti, niti peruta, samo je tamno crvena!!!! Osecam svrab, a testisi se veoma perutaju!!!! Redovno vodim racuna o higijeni i nemam rizicne seksualne aktivnosti!!!! Nisam se jos javio lekaru, pa mi vi recite da li postoji potreba za to!!! Unapred zahvalan!!!! t

Dr. sc. Krešimir Kostović, dr. med.

18.05.2012. 15:15

Kod Vas se vjerojatno radi o tzv. intertriginoznom dermatitisu (varijanta iritativnog), manje vjerojatno o dermatomikozi (gljivičnoj infekciji). Ako se promjene ne smire, javite se liječniku s ciljem postavljanja točne dijagnoze i terapije.

ekolo

24.05.2012. 10:15

Postovanje ,
Na glavicu penisa sa lijeve strane imam neku flekicu svijetlo crveno plavkaste boje nesvrbi nego imam osjecaj kao da pecka (kao blagi ubodi iglom ) nisam imao seksualne odnose jedini razlog sto sam bio u nemogucnosti se oprati 3 dana
Pa me interesuje jeli nesto opasno i sta da radim

Hvala

Dr. sc. Krešimir Kostović, dr. med.

24.05.2012. 11:45

Kod Vas je vjerojatno riječ o blažoj iritaciji. Koristite nekoliko puta na dan neutralne kreme (npr. Bepanthen). Mislim da nemate razloga za brigu.

Zutti

27.05.2012. 13:15

Pozdrav.. Trebao bi savijet jedan.. Najme imam crvenilo oko spolnog uda i neke pristice i pecka malo. Šta bi trebao poduzet da to nestane??

Dr. sc. Krešimir Kostović, dr. med.

28.05.2012. 10:15

Vjerojatno je riječ o iritaciji, ali ako promjene se tegobe potraju javite se liječniku. Možete mazati neke neutralne kreme (ako je iritacija pomoći će).

nisam kriv

28.05.2012. 16:50

poštovani, prije mjesec dana sam imao gripu.tada sam na glaviću penisa primjetio crvenilo , a nakon par dana sitne prištiće kao što imam okolo glavića one biserne papule. prije 7 dana sam se mazao canestenom misleći da je gljivična infekcija, međutim nema promjena, mazao sam se oko 7 dana. tri dana se ne mažem, ti prištići se nalaze oko otvora za mokrenje ali ih ima i po drugim dijelovima.oko 20 komada usput mi je koža glavića suha, sjajna, hvala

Dr. sc. Krešimir Kostović, dr. med.

29.05.2012. 09:15

Vjerojatno se ne radi o nečem ozbiljnijem. Savjetovao bih da učinitite mikološku obradu (čime bi se isključila Candida infekcija), a ako je nalaz negativan moglo bi se radititi o iritativnom dermatitisu.

marko321

06.06.2012. 21:10

Poštovani!
Oko penisa imam crvene izrasline, i na par njih kao da je koža suha i svrbe me.. Na sredini penisa imam isto tako, samo sto me na penisu ne svrbi.. Imam 18 godina i nisam imao spolni odnos nikada.. Ne znam što da radim. Molio bi Vaš savjet.
Hvala!

Dr. sc. Krešimir Kostović, dr. med.

07.06.2012. 00:10

Vjerojatno se radi o normalnim žlijezdama koje se nalaze na tim mjestima. Ali ako ste zabrinuti, javite se liječniku.

elm327int

12.06.2012. 13:10

Poštovani.
Vidim da na forumu ima slučajeva sličnih mom, ali opet...
Prije 2 mjeseca nakon prvog spolnog odnosa sa sadašnjom djevojkom, sutradan ujutro mi se na penisu javio svrbež koji je svakim danom bivao sve intenzivniji. Treći dan se javilo i crvenilo. Zbog specifične prirode mog posla, nisam bio u mogućnosti posjetiti liječnika, već nam je njena ginekologinja preporučila mazanje Canesten kremom tjedan dana. Tako smo i postupili te su se crvenilo i svrbež povukli.
Tada smo nastavili sa odnosom bez zaštite, naravno.
Nakon 20 dana - opet isto, samo što je ovog puta rečeno da se ja mažem kremom 3 tjedna, a ona 2 + korištenje vaginaleta.
Isto kao i prvi put, crvenilo i svrbež su se povukli već nakon nekoliko dana te sam nastavio "terapiju" prema preporuci - 3 tjedna.
Već treći dan nakon prestanka mazanja i nakon 2 odnosa, svi simpomi su opet prisutni, te sam se opet nastavio mazati "na svoju ruku" jer očito ovo ide u nedogled.
Da napomenem, u vrijeme kad su mi se prvi put javili navedeni simptomi, bio sam pod 4-tjednom terapijom Sinersul antibioticima koji su mi vjerojatno "načeli" imunološki sustav.
Nedavno sam uspio doći do doktorice opće prakse kojoj sam iznio čitav problem na što je ona odmahnula rukom i rekla da to nije ništa zabrinjavajuće te da se svi simptomi moraju povući nakon 3 tjedna mazanja Canesten kremom.
Molim Vas za pomoć, ne znam više što da radim.

Dr. sc. Krešimir Kostović, dr. med.

13.06.2012. 09:55

Povlačenje simptoma nakon Caneseten kreme i uzimanje Sinersula (antibiotik) prije izbijanja promjena govore u prilog Candida infekcije. Ipak, to što se promjene stalno vraćaju neposredno nakon prestanka mazanja više govore u prilog iritaciji. Preporučio bih odnose s prezervativom i mazanje neutralnim kremama. Ako promjene ne prođu, morat ćete učiniti pretragu na gljive (mikološka obrada).

gogo0307

14.06.2012. 12:55

Pozdrav!
Imam pitanje..Zadnjih mjesec dana na penisu iznad dlačica imam nešto tipa osipa,male crvene prištiće(trenutno kao da su se osušili).
Ne smetaju mi niti bilo što slično.
Zanima me dal imam razlog za brigu ?
Ili je to stvarno samo neki osip ili iritacija...

Hvala unaprijed!

Dr. sc. Krešimir Kostović, dr. med.

14.06.2012. 14:10

Ne vjerujem da se radi o nečem ozbiljnijem, možda tek o blažoj upali dlačnih folikula. ako bi se promjene širile, javite se liječniku.

agenor

15.06.2012. 12:00

Poštovani,

Na glaviću imam nekakve crvene plikove, te mi je liječnik specijalist (Prof. Ljubojević) propisao mazanje Belogent kremom 8 dana (2xdnevno). Problem je što sam na uputama o tom lijeku pročitao da se ne smije nanositi na spolni organ (kao niti u blizini tjelesnih otvora), pa sam malo zbunjen.

Dr. sc. Krešimir Kostović, dr. med.

15.06.2012. 14:50

Belogent krema se smije mazati i na spolovilo do 10 dana. Je li ona pravi izbor za Vaš problem, to Vam ne mogu potvrditi bez pregleda.

chupox

20.06.2012. 00:30

Lijep pozdrav !!! E ovako da ne duzim,imam jedan problem. Prije jedno 8 mjeseci primjetio sam da mi se na glavicu pojavilo nesto i ja sam se pravio pametan i konstatovao da moze biti kao herpes,da li od stresa ili ne znam ja cega,i ja tako po net-u surfao i skontam da postoji krema Aciklovir koju sam koristio i to je proslo,znale su se pojaviti i crvene tackice po ivicama glavica ali ima jedno posebno mjesto gdje se non-stop javlja,i nakon koriscenja te kreme je prolazilo,ali se opet nakon nekog vremena javljalo.Medjutim sad evo zadnji put kad se pojavilo to Aciklovir krema nije nista pomogla nakon 7,10 dana mazanja pa se ja opet pravio pametan i uzmem kremu Bivacyn,nakon nekoliko dana mazanja je proslo ali mi se pojavilo crvenilo koje me strasno nervira,ne boli me,ne svrbi,ne pecka ali stoji tu !!! Sta da radim,pocinje da me nervira strasno,inace imam djevojku i imamo ok,korektan odnos,i psihicki i fizicki,zasticen sex. odnos,i to samo sa njom !!! Help please happy

Dr. sc. Krešimir Kostović, dr. med.

20.06.2012. 10:05

Kod vas se vjerojatno radi o blažoj iritaciji. Kreme koje ste gore koristili vjerojatno su pomogle samo kao "čiste" kreme, a ne kao aciklovir i kao antibiotik. Ako želite biti sigurni, otiđite kod liječnika.

Zdravac89

23.06.2012. 02:45

e ovako, imao sam nezasticen spolni odnos sa jednom djevojkom i nakon tjedan dana je pocelo peckanje u glavicu i crvenilo koje dolazi i odlazi. ne pece prilikom mokrenja. zanima me jel bi se trebao brinuti? Hvala!

Dr. sc. Krešimir Kostović, dr. med.

23.06.2012. 14:40

Ako se simptomi ne smire, bilo bi dobro da se javite liječniku. Dolazi u obzir napraviti bris uretre bakteriloški i na mikoplazme.