Cybermed
Registracija Prijava
  • Home
  • Vijesti
  • Centri A-Z
  • Članci
  • Forum
  • Lijekovi
  • Video
  • Zdravstveni djelatnici
  1. Home
  2. Centri A-Z
  3. Neplodnost
04.10.2012. 12:29 04.10.2012. 11:57

Liječenje neplodnosti može pogoršati simptome multiple skleroze

Sve je više dokaza da liječenje neplodnosti može povećati učestalost relapsa u žena s multiplom sklerozom. Naime, nova istraživanja pokazala su da 3 od 4 žene s multiplom sklerozom, imaju povećanu aktivnost bolesti nakon medicinski potpomognute oplodnje (MPO).

Liječenje neplodnosti može pogoršati simptome multiple skleroze
17.09.2012. 11:57 17.09.2012. 10:38

Antioksidansi povezani s kvalitetom sperme starijih muškaraca

Istraživanje provedeno na 80 muškaraca u dobi od 22 do 80 godina, pokazalo je da muškarci srednje i starije životne dobi, koji konzumiraju dovoljne količine antioksidansa putem prehrane, imaju bolju kvalitetu sperme nego muškarci koji nedovoljno konzumiraju antioksidanse.

Antioksidansi povezani s kvalitetom sperme starijih muškaraca
29.08.2012. 15:31 29.08.2012. 14:55

Forum Neplodnost ponovno u funkciji

Zadovoljstvo nam je obavjestiti vas da je od danas ponovno u funkciji forum za pacijente Neplodnost u okviru kojeg će na vaša pitanja odgovarati dr. sc. Romana Dmitrović, dr. med., iz Poliklinike BetaPlus.

Forum Neplodnost ponovno u funkciji
27.08.2012. 15:51 27.08.2012. 10:56

Prevelika plodnost žena odgovorna za ponavljajuće pobačaje

Prema rezultatima istraživanja koje je objavljeno u časopisu PLoS ONE izgleda da su žene koje imaju više uzastopnih pobačaja previše plodne, obzirom da njihove maternice dopuštaju i implantaciju embrija slabije kvalitete.

Prevelika plodnost žena odgovorna za ponavljajuće pobačaje
17.08.2012. 11:35 17.08.2012. 11:14

Konzumiranje oraha može poboljšati kvalitetu sperme

Studija provedena na 117 muškaraca u dobi od 21 do 35 godina pokazala je da se konzumiranjem 75 grama oraha dnevno može poboljšati kvaliteta i broj spermija u mladih muškaraca.

Konzumiranje oraha može poboljšati kvalitetu sperme
13.07.2012. 15:55 13.07.2012. 15:24

Hrvatski sabor donio Zakon o medicinski potpomognutoj oplodnji

Hrvatski sabor donio je danas Zakon o medicinski potpomognutoj oplodnji (MPO), kojim se uređuje liječenje neplodnosti žena i parova. Za novi zakon izjasnilo se 88 zastupnika vladajuće koalicije, Hrvatskih laburista, SDSS-a i nacionalnih manjina, protiv je bilo 45 zastupnika iz HDZ-a i HDSSB-a, a dva su zastupnika bila suzdržana.

Hrvatski sabor donio Zakon o medicinski potpomognutoj oplodnji
09.07.2012. 17:14 09.07.2012. 12:37

Presadci jajnika mogu očuvati plodnost u mlađih žena koje su preživjele rak

Studija provedena na pet žena koje su preživjele rak pokazala je da se uz pomoć postupka znanog kao heterotopična transplantacija jajnika može očuvati plodnost u mladih žena koje su preživjele rak.

Presadci jajnika mogu očuvati plodnost u mlađih žena koje su preživjele rak
07.07.2012. 15:06 07.07.2012. 14:31

Prekomjerno konzumiranje kave može utjecati na uspješnost potpomognute oplodnje

Dansko istraživanje provedeno na gotovo 4.000 žena koje su bile podvrgnute in vitro oplodnji (IVF) ili intracitoplazmičnom ubrizgavanju sperme (ICSI), pokazalo je da konzumiranje pet ili više šalica kave dnevno, može za 50 posto smanjiti uspješnost postupaka potpomognute oplodnje.

Prekomjerno konzumiranje kave može utjecati na uspješnost potpomognute oplodnje
05.07.2012. 11:32 05.07.2012. 11:01

Embriji žena koje puše sporije se razvijaju

Prema rezultatima istraživanja koje je provedeno u Francuskoj na jednoj klinici za umjetnu oplodnju, embriji (zameci) žena koje puše, razvijaju se sporije, pa tako stadij od 8 stanica, embrij u žena koje puše doseže nakon 62 sata, dok u žena koje ne puše nakon 58 sati.

Embriji žena koje puše sporije se razvijaju
24.06.2012. 16:27 24.06.2012. 15:53

IVF u mladih žena povezan s većim rizikom od razvoja raka dojke

Australsko istraživanje provedeno na 21.025 žena u dobi od 20 do 40 godina pokazalo je da su žene koje su oko svojeg 24. rođendana bile podvrgnute in vitro oplodnji (IVF), izložene 56 posto većem riziku od razvoja raka dojke nego žene koje nisu bile podvrgnute toj metodi.

IVF u mladih žena povezan s većim rizikom od razvoja raka dojke
Nazad
1 ... 8 9 10 11 12 13
Naprijed

Najnovije sa foruma:

  • 10.08.2026 20:30 Re: Alergija na kravlje mlijeko Mednamarin
  • 08.08.2026 06:15 Neutropenija Quincy
  • 29.07.2026 10:30 Re: Dlake kod djecaka Ogrtac
  • 15.07.2026 12:00 Re: Akne Roaccutane Ante Perica, dr. med.
  • 29.06.2026 20:45 Re: Napadi placa u vrticu Hana Hrpka, prof. psih.

Naše preporuke:

  • Otkriveno da astrociti izravno reguliraju konsolidaciju pamćenja tijekom spavanja
  • Endometrioza povezana s većim rizikom od dijabetesa tipa 2
  • Konzumacija kave povezana sa zdravijim metabolizmom tijela
  • Intenzivna kontrola krvnog tlaka smanjuje rizik od ponovljenog moždanog udara
  • Mitohondrijski gen RTN4IP1 potiče metastaze trostruko negativnog raka dojke
  • Ultraprerađena hrana povezana s većim rizikom od raka prostate kod muškaraca
  • Disregulirane imunološke stanice potiču skrivenu upalu nakon srčanih udara
  • Smiju li pacijenti s fibrilacijom atrija piti kavu?
  • Impetigo
  • Lepra (guba, Hansenova bolest)

O nama
Tko smo
Autorska prava
Oglašavanje
Pravila o obradi i zaštiti osobnih podataka
Pravila za korištenje foruma
Uvjeti korištenja
Kontakt
Newsletteri
Revija za zdravlje
Mapa stranica
Copyright © 2000 - 2026 Cybermed d.o.o. Sva prava pridržana.