Cybermed
Registracija Prijava
  • Home
  • Vijesti
  • Centri A-Z
  • Članci
  • Forum
  • Lijekovi
  • Video
  • Zdravstveni djelatnici
  1. Home
  2. Centri A-Z
  3. Srčani udar (infarkt miokarda)
21.03.2013. 10:25 21.03.2013. 09:53

Anksioznost i depresija mogu srčanim bolesnicima utrostručiti rizik od smrti

Studija provedena na više od 900 srčanih bolesnika, prosječne dobi od 62 godine, pokazala je da anksioznost (tjeskoba, strah) i depresija u kombinaciji sa srčanom bolesti utrostručuju rizik od smrti.

Anksioznost i depresija mogu srčanim bolesnicima utrostručiti rizik od smrti
19.03.2013. 11:33 19.03.2013. 10:49

Što je dobro za srce, dobro je i za sprječavanje raka

Prema rezultatima nove studije provedene na više od 13.000 ispitanika, sedam zdravih životnih navika, ne samo da mogu smanjiti rizik od srčane bolesti, nego i od raka.

Što je dobro za srce, dobro je i za sprječavanje raka
12.03.2013. 11:27 12.03.2013. 11:09

Pretile mlade majke izložene većem riziku od srčanog i moždanog udara

Prema rezultatima istraživanja provedenog u Danskoj na više od 273.000 žena, pretile mlade žene koje su nedavno rodile imaju značajno povećan rizik od srčanog i moždanog udara.

Pretile mlade majke izložene većem riziku od srčanog i moždanog udara
08.03.2013. 11:13 08.03.2013. 10:47

Pasivno pušenje povezano s ranom srčanom bolesti

Rezultati nove studije provedene na oko 3.100 zdravih ispitanika u dobi od 40 do 80 godina, ukazuju da što ste više izloženi pasivnom pušenju, to imate veću vjerojatnost da ćete razviti rane znakove srčane bolesti.

Pasivno pušenje povezano s ranom srčanom bolesti
06.03.2013. 13:44 06.03.2013. 13:17

Dovoljna količina sna važna za zdravlje srca

Bez dovoljno sna, dolazi do povišenja krvnog tlaka i hormona stresa, smanjene tolerancije na glukozu i debljanja, a svi ovi čimbenici mogu povećati rizik od bolesti koronarnih arterija, ističu američki stručnjaci s University of Alabama, Birmingham.

Dovoljna količina sna važna za zdravlje srca
15.01.2013. 16:48 15.01.2013. 16:14

Borovnice i jagode mogu smanjiti rizik od srčanog udara u žena

Nova studija u kojoj je sudjelovalo gotovo 94.000 žena pokazala je da konzumiranje tri ili više obroka borovnica i jagoda tjedno može pomoći u smanjivanju rizika od srčanog udara kod žena.

Borovnice i jagode mogu smanjiti rizik od srčanog udara u žena
04.12.2012. 11:47 04.12.2012. 11:10

Zdrava prehrana može spriječiti razvoj dodatnih kardiovaskularnih problema

Istraživanje u kojem je sudjelovalo više od 31.000 ispitanika sa srčanom bolešću, pokazalo je da bolesnici sa srčanom bolešću koji prakticiraju za srce zdravu prehranu, imaju 14 posto manji rizik od srčanog udara, 28 posto manji rizik od zatajivanja srca, te 19 posto manji rizik od moždanog udara.

Zdrava prehrana može spriječiti razvoj dodatnih kardiovaskularnih problema
20.11.2012. 14:07 20.11.2012. 12:37

Nezaposlene osobe izložene većem riziku od srčanog udara

Istraživanje u kojem je sudjelovalo gotovo 13.500 osoba donijelo je još jednu lošu vijest za nezaposlene osobe. Naime rizik od srčanog udara raste s nezaposlenošću, posebice u prvoj godini od gubitka posla.

Nezaposlene osobe izložene većem riziku od srčanog udara
06.11.2012. 00:22 05.11.2012. 23:54

Insomnija može povećati rizik od srčanog i moždanog udara

Studija provedena na više od 43.000 ispitanika, pokazala je da osobe koje pate od insomnije (nesanice) imaju dvostruko veći rizik od srčanog ili moždanog udara nego osobe koje dovoljno spavaju.

Insomnija može povećati rizik od srčanog i moždanog udara
30.10.2012. 11:28 30.10.2012. 11:10

Zabrane pušenja smanjile broj hospitalizacija

Analiza 45 studija pokazala je da su zabrane pušenja na javnim i radnim mjestima znatno smanjile broj hospitalizacija zbog srčanog udara, moždanog udara, astme i kronične opstruktivne plućne bolesti (KOPB).

Zabrane pušenja smanjile broj hospitalizacija
Nazad
1 ... 54 55 56 57 58 59 ... 62
Naprijed

Najnovije sa foruma:

  • 10.08.2026 20:30 Re: Alergija na kravlje mlijeko Mednamarin
  • 08.08.2026 06:15 Neutropenija Quincy
  • 29.07.2026 10:30 Re: Dlake kod djecaka Ogrtac
  • 15.07.2026 12:00 Re: Akne Roaccutane Ante Perica, dr. med.
  • 29.06.2026 20:45 Re: Napadi placa u vrticu Hana Hrpka, prof. psih.

Naše preporuke:

  • Intenzivna kontrola krvnog tlaka smanjuje rizik od ponovljenog moždanog udara
  • Mitohondrijski gen RTN4IP1 potiče metastaze trostruko negativnog raka dojke
  • Ultraprerađena hrana povezana s većim rizikom od raka prostate kod muškaraca
  • Disregulirane imunološke stanice potiču skrivenu upalu nakon srčanih udara
  • Smiju li pacijenti s fibrilacijom atrija piti kavu?
  • Mogu li orašasti plodovi pomoći u smanjenju rizika od hipertenzije?
  • Kako se manuka med bori protiv otpornosti na antibiotike
  • Čak i lagana tjelovježba može smanjiti rizik od moždanog udara za osobe s fibrilacijom atrija
  • Impetigo
  • Lepra (guba, Hansenova bolest)

O nama
Tko smo
Autorska prava
Oglašavanje
Pravila o obradi i zaštiti osobnih podataka
Pravila za korištenje foruma
Uvjeti korištenja
Kontakt
Newsletteri
Revija za zdravlje
Mapa stranica
Copyright © 2000 - 2026 Cybermed d.o.o. Sva prava pridržana.