12.06.2023. 21:47 12.06.2023. 21:32 | BMJ | Mr. sc. Dean Delić, dr. med. Spironolakton ublažava akne kod odraslih žena U usporedbi s placebom, spironolakton značajno ublažava akne kod odraslih žena, ukazuju rezultati nove britanske studije u kojoj su sudjelovale 342 žene.
14.06.2023. 18:21 14.06.2023. 18:00 | PLOS Medicine | Mr. sc. Dean Delić, dr. med. Žene s migrenom imaju veći rizik od srčanog udara i hemoragijskog moždanog udara Rizik od ishemijskog moždanog udara kod osoba s migrenom sličan je za muškarce i žene, dok je rizik od srčanog udara (infarkta miokarda (IM)) i hemoragijskog moždanog udara veći samo kod žena s migrenom, ukazuju rezultati nove studije.
10.07.2023. 21:16 10.07.2023. 21:05 | Neurology | Mr. sc. Dean Delić, dr. med. Bolest desni i gubitak zuba povezani sa smanjenjem mozga Prema rezultatima nove studije izgleda da su bolesti desni i gubitak zubi povezani sa smanjenjem volumena mozga u hipokampusu, koji ima ulogu u pamćenju i Alzheimerovoj bolesti.
10.07.2023. 21:44 10.07.2023. 21:34 | Human Reproduction | Mr. sc. Dean Delić, dr. med. Nedijagnosticirana endometrioza može naštetiti plodnosti Prema novom istraživanju, žene s nedijagnosticiranom endometriozom imale su mnogo manje djece nego njihove vršnjakinje u godinama koje su prethodile dijagnozi.
10.07.2023. 21:27 10.07.2023. 21:20 | Frontiers in Immunology | Mr. sc. Dean Delić, dr. med. Djeca s mitohondrijskim poremećajima imaju slabiji odgovor protutijela na virusne infekcije Promijenjena funkcija B stanica kod djece s mitohondrijskim poremećajima dovodi do slabijeg i manje raznolikog odgovora protutijela na virusne infekcije, ukazuju rezultati nove studije.
11.07.2023. 12:42 11.07.2023. 12:31 | BMJ | Mr. sc. Dean Delić, dr. med. Bolesnici s fibromialgijom mogu biti izloženi povećanom riziku od smrti Fibromialgija, stanje koje uzrokuje dugotrajnu raširenu bol i umor, može biti povezana s povećanim rizikom od smrti kao rezultat osjetljivosti na nesreće, infekcije, te posebno suicid, sugerira analiza osam studija.
10.07.2023. 22:08 10.07.2023. 21:56 | European Heart Journal | Mr. sc. Dean Delić, dr. med. Konzumiranje šest ključnih namirnica može smanjiti rizik od srčane bolesti Nova studija otkrila je da je nedovoljno konzumiranje šest ključnih namirnica u kombinaciji povezano s većim rizikom od kardiovaskularnih bolesti (KVB) kod odraslih osoba.