Ginekologija i opstetricija

U forumima odgovaraju na Vaša pitanja isključivo stručnjaci iz određenih područja medicine, stomatologije i psihologije.

Broj tema: 6862

Broj poruka: 36798

Šakoronja Dejan, dr. med.

Dejan Šakoronja, dr. med.

Ginekološka ordinacija Šakoronja
Kralja Tomislava 29
Jastrebarsko

Da bi mogli slati poruke na forum trebate se prijaviti. Novi korisnici mogu se registrirati ovdje. Molimo vas da prije registracije pročitate Pravila za korištenje foruma.

hiramicin i upala

Morate biti prijavljeni kako bi imali pristup forumu. Prijaviti se možete na sljedeći način: ovdje

Autor Poruka

Sandra

12.05.2002. 17:34

Poštovana!

Nedavno sam otisla na pregled kod ginekologa te mi je receno da imam manju upalu,nesto sto ja nisam uopce osjetila, cak niti pri spolnim odnosima. Napravila mi je papa test i rekla kako ce mi prepisati terpaiju nakon nalaza.

Papa je ukazivao na određenu upalu, ali je ostalo bilo u redu, te mi je doktorica prepisala hiramicin i vaginalete i rekla da se ne moram zuriti sa terapijom, te nakon terapije da odem na briseve da vidimo sto mi je.

Zanima me koliko mora proci od zadnjeg dana koristenja terapije pa do mogucnosti uzimanja briseva na klamidiju i dr.?

I moram priznati da sam se uplasila kada mi je zena u ljekarni rekla kako se taj antibiotik koristi kada vise nista drugo ne pomaze, a ja niti ne znam sto mi je niti je meni doktorica rekla koliko je ta upala ozbiljna, pogotovo kada se uzme u obzir da prije ovoga nisam imala nikakovih problema, osim jednom candida, u tri godine aktivnog spolnog zivota.

I da li prisutnost upale znaci da ne smijem koristiti kontracepcijske tablete?

Unaprijed hvala na odgovoru.

Doc.dr.sc. Sanja Kupešić

12.05.2002. 22:06

Poštovana,
Pretpostavljam da je doktorica u Papa nalazu očitala infekciju Gardnerellom vaginalis i miješanom florom, za što se uobičajeno ordinira Hiramicin i lokalna terapija vaginaletama. Preporučila bih da tri do četiri tjedna po prekidu primjene antibiotika učinite cervikalne obriske.
Po prekidu savjetovane terapije možete započeti s primjenom kontracepcijskih tableta, zbog čega morate učiniti paletu laboratorijskih pretraga (Kompletna krvna slika, koagulogram, hepatogram, ŠUK, urin sa sedimentom).

call4in

12.10.2009. 23:40

Dobra večer,
također imam sličan problem. 1.10.'09. sam prokrvarila i u pon, 5.10.09., sam otišla do ginekologice koja mi je rekla da je to vjerojatno upala. Propisala mi je dvije vrste antibiotika, sumamed tablete i hiramicin. Sumamed tablete sam pila dvije navečer i jednu ujutro i nastavila sam sa hiramicinom svakih 12h. Zadnju tabletu hiramicina sam popila u ned ujutro, 11.10.09. Primjetila sam da mi krvarenje prestaje tek u ned i nije mi krvarilo u ned. Danas ujutro, 12.10.09., samo mi je malo iscurilo i cijeli dan ništa, ali sada navečer mi je opet procurilo obilnije. Pijem pilule i menstruaciju bi trebala dobiti u petak, 16.10.09. Zanima me dali da pričekam da menstruacija dođe i prođe, pa mi možda i prestane sve to? Jer sam imala sličan problem u 6.mj, ali nisam išla kod ginekologice jer mi nije krvarilo, samo krvavi iscjedak i kako mi je prošla menstruacija tako mi je i taj iscjedak prošao.
I da, dali je učinak pilula oslabio tijekom pijenja tih antibiotika jer sam ja svejedno pila pilule?
Hvala unaprijed

sanja1704

17.05.2011. 00:31

uhvatila me je prehlada i doktorica mi je prepisala hiramicid.kada sam prestala uzimati saznala sam da sam trudna i sada neznam kakve to posljedice može imati???hvala

Dejan Šakoronja, dr. med.

17.05.2011. 15:11

Poštovana, tetraciklinski se preparati nikako ne smiju uzimati u ranoj trudnoći. Savjetujem daljnje redovite kontrole. Ništa se neće dogoditi.