Cybermed
Registracija Prijava
  • Home
  • Vijesti
  • Centri A-Z
  • Članci
  • Forum
  • Lijekovi
  • Video
  • Zdravstveni djelatnici
  1. Home
  2. Centri A-Z
  3. Moždani udar
12.06.2014. 12:04 12.06.2014. 11:27

Ekstrakt rajčice poboljšava funkciju krvnih žila

Poznato je da mediteranska prehrana smanjuje rizik od srčanog i moždanog udara u bolesnika s visokim kardiovaskularnim rizikom. Rezultati nove studije ukazuju da bi ekstrakt iz rajčice mogao imati ulogu u tome, obzirom da poboljšava funkciju krvnih žila.

Ekstrakt rajčice poboljšava funkciju krvnih žila
25.05.2014. 17:11 24.05.2014. 16:42

Veličina aneurizme mozga ne utječe na rizik od njenog prsnuća

Istraživanje koje su proveli finski znanstvenici s University of Helsinki pokazalo je da veličina aneurizme mozga nema važnu ulogu u riziku od njenog prsnuća. Inače, prsnuće aneurizme mozga uzrokuje hemoragijski moždani udar koji obično završi oštećenjem mozga ili smrću.

Veličina aneurizme mozga ne utječe na rizik od njenog prsnuća
16.05.2014. 12:21 16.05.2014. 11:53

Migrene povezane s većim rizikom od tihih moždanih udara

Nova studija pokazala je da su osobe starije životne dobi koje pate od migrena izložene dvostruko većem riziku da će imati tihe moždane udare.

Migrene povezane s većim rizikom od tihih moždanih udara
09.05.2014. 11:27 09.05.2014. 10:53

Konzumacija voća i povrća smanjuje rizik od moždanog udara

Analiza 20 studija pokazala je da redovito konzumiranje voća i povrća može smanjiti rizik od moždanog udara. Naime, pokazalo se da se rizik od moždanog udara smanjuje za 32 posto za svakih 200 grama konzumiranog voća dnevno, te za 11 posto za svakih 200 grama konzumiranog povrća dnevno.

Konzumacija voća i povrća smanjuje rizik od moždanog udara
06.05.2014. 18:09 04.05.2014. 16:54

Vitamin E pomaže u ublažavanju posljedica moždanog udara

Nova studija pokazala je da tokotrienol, vrsta vitamina E, može spriječiti ili smanjiti oštećenje mozga tijekom moždanog udara. Inače, procjenjuje se da svake godine u svijetu oko 15 milijuna ljudi pretrpi moždani udar.

Vitamin E pomaže u ublažavanju posljedica moždanog udara
04.04.2014. 12:28 04.04.2014. 12:08

Nesanica može povećati rizik od moždanog udara

Nova studija u kojoj je sudjelovalo više od 85.000 ispitanika pokazala je da su osobe koje pate od nesanice (insomnije), i to posebice mlađe odrasle osobe, izložene većem riziku da će biti hospitalizirane zbog moždanog udara.

Nesanica može povećati rizik od moždanog udara
28.03.2014. 14:13 28.03.2014. 13:47

Kontrola krvnog tlaka nakon moždanog udara smanjuje rizik od novog moždanog udara

Američko istraživanje pokazalo je da kontrola krvnog tlaka nakon pretrpljenog moždanog udara može smanjiti rizik od pojave još jednog moždanog udara za više od pola.

Kontrola krvnog tlaka nakon moždanog udara smanjuje rizik od novog moždanog udara
13.03.2014. 15:34 13.03.2014. 15:08

Čak i blago povišeni krvni tlak može povećati rizik od moždanog udara

Odavno je poznato da je povišeni krvni tlak (hipertenzija) čimbenik rizika za moždani udar, no nova studija je pokazala da čak i blago povišenje krvnog tlaka može povećati rizik za razvoj moždanog udara.

Čak i blago povišeni krvni tlak može povećati rizik od moždanog udara
04.03.2014. 13:02 04.03.2014. 12:40

Ljutnja povezana s većim rizikom od srčanog i moždanog udara

Američko istraživanje pokazalo je da su ljute osobe dva sata nakon izbijanja bijesa izložene većem riziku od razvoja srčanog udara, moždanog udara ili neke druge kardiovaskularne bolesti.

Ljutnja povezana s većim rizikom od srčanog i moždanog udara
26.02.2014. 08:51 26.02.2014. 08:34

Dijabetes povećava rizik od moždanog udara u žena

Nova studija provedena na oko 20.000 ispitanika pokazala je da dijabetes može povećati rizik od razvoja moždanog udara u žena, no ne i u muškaraca.

Dijabetes povećava rizik od moždanog udara u žena
Nazad
1 ... 48 49 50 51 52 53 ... 64
Naprijed

Najnovije sa foruma:

  • 10.08.2026 20:30 Re: Alergija na kravlje mlijeko Mednamarin
  • 08.08.2026 06:15 Neutropenija Quincy
  • 29.07.2026 10:30 Re: Dlake kod djecaka Ogrtac
  • 15.07.2026 12:00 Re: Akne Roaccutane Ante Perica, dr. med.
  • 29.06.2026 20:45 Re: Napadi placa u vrticu Hana Hrpka, prof. psih.

Naše preporuke:

  • Otkriveno da astrociti izravno reguliraju konsolidaciju pamćenja tijekom spavanja
  • Endometrioza povezana s većim rizikom od dijabetesa tipa 2
  • Konzumacija kave povezana sa zdravijim metabolizmom tijela
  • Intenzivna kontrola krvnog tlaka smanjuje rizik od ponovljenog moždanog udara
  • Mitohondrijski gen RTN4IP1 potiče metastaze trostruko negativnog raka dojke
  • Ultraprerađena hrana povezana s većim rizikom od raka prostate kod muškaraca
  • Disregulirane imunološke stanice potiču skrivenu upalu nakon srčanih udara
  • Smiju li pacijenti s fibrilacijom atrija piti kavu?
  • Impetigo
  • Lepra (guba, Hansenova bolest)

O nama
Tko smo
Autorska prava
Oglašavanje
Pravila o obradi i zaštiti osobnih podataka
Pravila za korištenje foruma
Uvjeti korištenja
Kontakt
Newsletteri
Revija za zdravlje
Mapa stranica
Copyright © 2000 - 2026 Cybermed d.o.o. Sva prava pridržana.