Cybermed
Registracija Prijava
  • Home
  • Vijesti
  • Centri A-Z
  • Članci
  • Forum
  • Lijekovi
  • Video
  • Zdravstveni djelatnici
  1. Home
  2. Centri A-Z
  3. Rak jednjaka
30.04.2025. 10:19 30.04.2025. 10:10 | British Journal of Sports Medicine | Mr. sc. Dean Delić, dr. med.

Tjelovježba pomaže u ublažavanju nuspojava liječenja raka

Tjelovježba može suzbiti štetne učinke liječenja raka, poput oštećenja srca i živaca te moždane magle, sugerira sveobuhvatan pregled postojećih studija. Čini se da tjelovježba također poboljšava psihološku dobrobit i ukupnu kvalitetu života, što daje težinu njenom rutinskom uključivanju u protokole liječenja bolesti.

Tjelovježba pomaže u ublažavanju nuspojava liječenja raka
30.03.2025. 16:23 30.03.2025. 15:44 | British Journal of Sports Medicine | Mr. sc. Dean Delić, dr. med.

Svakodnevna tjelesna aktivnost, čak i slabog intenziteta, povezana s manjim rizikom od raka

Istraživanje provedeno u Velikoj Britaniji pokazalo je da su osobe koje su svakodnevno prakticirale tjelesnu aktivnost laganog i umjerenog do jakog intenziteta, imale manji rizik od raka nego pojedinci koji su više sjedili.

Svakodnevna tjelesna aktivnost, čak i slabog intenziteta, povezana s manjim rizikom od raka
14.03.2025. 17:19 14.03.2025. 16:39 | Journal of Translational Gastroenterology | Mr. sc. Dean Delić, dr. med.

Utjecaj prekomjerne konzumacije alkohola na zdravlje probavnog sustava

Pretjerana konzumacija alkohola predstavlja značajan javnozdravstveni problem, odgovoran je za približno 6% svih smrti i pridonosi 5,1% globalnom teretu bolesti. Konzumacija alkohola glavni je čimbenik rizika za više od 200 bolesti, uključujući cirozu jetre, pankreatitis i rak jednjaka, s posebno visokom učestalošću gastrointestinalnih bolesti.

Utjecaj prekomjerne konzumacije alkohola na zdravlje probavnog sustava
06.03.2025. 10:24 06.03.2025. 09:18 | Nature | Mr. sc. Dean Delić, dr. med.

Acetilsalicilatna kiselina može spriječiti širenje raka stimulirajući imunološki sustav

Znanstvenici su otkrili mehanizam pomoću kojeg acetilsalicilatna kiselina može smanjiti metastaze nekih vrsta raka stimulirajući imunološki sustav. Smatra se, da bi ovo otkriće moglo dovesti do ciljane upotrebe acetilsalicilatne kiseline za sprječavanje širenja osjetljivih tipova raka te do razvoja učinkovitijih lijekova za sprječavanje metastaza raka.

Acetilsalicilatna kiselina može spriječiti širenje raka stimulirajući imunološki sustav
04.03.2025. 08:58 04.03.2025. 08:42 | Frontiers in Nutrition | Mr. sc. Dean Delić, dr. med.

Može li konzumacija crvenog voća smanjiti rizik od raka?

Rezultati analize više studija sugeriraju da crveni pigment likopen, koji se nalazi u rajčicama i drugom crvenom voću, može pomoći u smanjenju rizika od raka - osobito raka pluća.

Može li konzumacija crvenog voća smanjiti rizik od raka?
09.02.2025. 00:53 08.02.2025. 23:58 | Advanced Science | Mr. sc. Dean Delić, dr. med.

Veliki napredak u borbi protiv raka

Znanstvenici iz Južne Koreje otkrili su "prekidač" koji preokreće stanice raka, što je opisano kao veliki napredak. Naime, aktiviranjem ove molekularne razine, znanstvenici su uspjeli vratiti stanice raka u zdraviju fazu.

Veliki napredak u borbi protiv raka
31.01.2025. 15:59 31.01.2025. 15:36 | Regional Anesthesia & Pain Medicine | Mr. sc. Dean Delić, dr. med.

Kemoterapija povezana s trajnom boli u živcima kod 4 od 10 pacijenata s rakom

Širom svijeta, kemoterapija raka povezana je s dugotrajnom teškom boli perifernih živaca (neuropatija) za oko 4 od svakih 10 pacijenata liječenih ovim lijekovima, sugerira analiza 77 studija. 

Kemoterapija povezana s trajnom boli u živcima kod 4 od 10 pacijenata s rakom
05.01.2025. 15:21 05.01.2025. 14:33 | The U.S. Department of Health & Human Services | Mr. sc. Dean Delić, dr. med.

Konzumacija alkohola povećava rizik od raka

Alkoholna pića bi trebala imati precizniju oznaku s upozorenjem na rizike od raka, ističu američki stručnjaci. Treći vodeći uzrok raka u SAD-u koji se može spriječiti (iza duhana i pretilosti), konzumacija alkohola, povećava rizik od najmanje sedam vrsta raka.

Konzumacija alkohola povećava rizik od raka
05.12.2024. 12:50 05.12.2024. 12:06 | Nature | Mr. sc. Dean Delić, dr. med.

Konzumacija fruktoze povezana s ubrzanim rastom tumora

Potrošnja fruktoze znatno se povećala u posljednjih pet desetljeća, uglavnom zbog raširene upotrebe visokofruktoznog kukuruznog sirupa kao zaslađivača u pićima i ultraprerađenoj hrani. Novo istraživanje pokazuje da fruktoza iz hrane potiče rast tumora na životinjskim modelima melanoma, raka dojke i raka vrata maternice.

Konzumacija fruktoze povezana s ubrzanim rastom tumora
04.12.2024. 15:31 04.12.2024. 14:45 | Nature Cardiovascular Research | Mr. sc. Dean Delić, dr. med.

Terapija za rak može povećati rizik od srčanog i moždanog udara ometanjem imunološke regulacije u arterijama

Izgleda da inhibitori imunoloških kontrolnih točaka ometaju imunološku regulaciju aterosklerotskih plakova, povećavajući rizik od srčanog udara (infarkt miokarda) i moždanog udara, s učincima pod utjecajem dijabetesa i terapija za snižavanje lipida, ukazuje nova studija.

Terapija za rak može povećati rizik od srčanog i moždanog udara ometanjem imunološke regulacije u arterijama
Nazad
1 2 3 4 5 6 ... 18
Naprijed

Najnovije sa foruma:

  • 05.06.2026 00:15 Re: Alergija na kravlje mlijeko Darko Richter, dr. med.
  • 29.05.2026 12:05 Herpes na usni Anavi0.93!,82
  • 22.05.2026 12:40 Pupak Ivana2411
  • 18.05.2026 12:25 Re: Dugotrajan kašlja i borbe s kašljem Prof. dr. sc. Milivoj Jovančević, dr. med.
  • 21.04.2026 12:35 Re: Pitanje za dr Richtera Darko Richter, dr. med.

Naše preporuke:

  • Konstipacija povezana s većom vjerojatnošću depresije
  • Histamin oblikuje neuroračunalnu dinamiku ljudskog učenja
  • Razvijen mineralizirani DNK hidrogel za ubrzavanje popravka kostiju
  • Rizik od moždanog udara ne povećava se jednako kod svih pacijentica s fibrilacijom atrija
  • Terapija CAR-T stanicama može pomoći u liječenju reumatoidnog artritisa
  • Popularni probiotik može liječiti refluks kiseline i spriječiti rak jednjaka
  • Rana primjena paracetamola može ubrzati zatvaranje srčanih žila kod nedonoščadi
  • Ketogena dijeta obećava u liječenju anoreksije nervoze
  • Ozljede moždanog udara uzrokuju porast lipida koji uzrokuje bilateralnu bol u udovima
  • Lepra (guba, Hansenova bolest)

O nama
Tko smo
Autorska prava
Oglašavanje
Pravila o obradi i zaštiti osobnih podataka
Pravila za korištenje foruma
Uvjeti korištenja
Kontakt
Newsletteri
Revija za zdravlje
Mapa stranica
Copyright © 2000 - 2026 Cybermed d.o.o. Sva prava pridržana.