Ginekologija i opstetricija

U forumima odgovaraju na Vaša pitanja isključivo stručnjaci iz određenih područja medicine, stomatologije i psihologije.

Broj tema: 6911

Broj poruka: 37232

Šakoronja Dejan, dr. med.

Dejan Šakoronja, dr. med.

Ginekološka ordinacija Šakoronja
Kralja Tomislava 29
Jastrebarsko

Da bi mogli slati poruke na forum trebate se prijaviti. Novi korisnici mogu se registrirati ovdje. Molimo vas da prije registracije pročitate Pravila za korištenje foruma.

vaginalete polygynax

Morate biti prijavljeni kako bi imali pristup forumu. Prijaviti se možete na sljedeći način: ovdje

Autor Poruka

oglas.ivana

27.10.2010. 16:05

Poštovani doktore,

zbog upalice koju je vidjela na PAPA testu, ginekologica mi je preporučila terapiju POLYGYNAX vaginaletama.
možete li mi napisati kakve su te vaginalete?

Dejan Šakoronja, dr. med.

27.10.2010. 23:15

Poštovana radi se o vaginalnim tabletama koje u sebi sadržavaju i antibiotik širokog spektra i antimikotik, daje se kod upale uzrokovane mješanom florom.

GreenNurse

28.03.2013. 10:00

Poštovani,

imala sam jako dugo vaginitis uzrokovan Candidom albicans. Isprva sam koristila vaginalete Rojazol, a kasnije Plimycol te sam 2 puta primila one plave kapsule (zaboravila sam kako se zovu) od kojih se uzima samo jedna. Kada mi ni od toga vaginitis nije prošao, ginekolog mi je propisao Polygynax (2x6 vaginaleta). Terapiju sam potrošila do kraja. Primijetila sam da mi menstruacija kasni 7 dana (nisam trudna, 99% sam sigurna jer partner i ja koristimo kondome te nikada nisu puknuli niti sam dolazila u blizak kontakt sa sjemenom tekućinom). Je li moguće da mi menstruacija kasni zbog infekcije ili svih tih lijekova?

Dejan Šakoronja, dr. med.

28.03.2013. 23:30

Moguće je. Ako smetnje i dalje perzistiraju savjetujem da napravite cervikalne briseve.

veronika_24

03.06.2013. 23:40

Poštovani,

danas sam počela koristiti vaginalete polygynax,a sutra trebam dobiti menstruaciju.Zanima me smijem li ih koristiti tijekom menstruacije ili da ih nastavim koristiti kada krvarenje završi?

Hvala unaprijed

Dejan Šakoronja, dr. med.

04.06.2013. 13:00

Poštovana, ne pod menstruacijom. Kad završi nastavite korištenje.

veronika_24

04.06.2013. 14:20

Poštovani,

hvala Vam na odogovoru.s obzirom da pijem yaz menstruacije su mi dosta oskudne pa me zanima mogu li vaginalete nastaviti korisiti zadnjeg ili predzadnjeg dana menstruacije kad krvi ima jako malo?

Dejan Šakoronja, dr. med.

04.06.2013. 21:20

Možete.

Dženita82

22.07.2013. 15:00

Poštovani,

prije otprilike mjesec dana bila sa kod ginekologa i on mi je prepisao Polygynax vaginalete i rekao da se javim poslije korištenja istih na kontrolu i radi uzimanja brisa za papa test, kao nek se malo "pročisti" prvo. Očekivala sam menstruaciju i kad sam otišla da podignem lijek to sam rekla farmaceutu koji mi je savjetovao da počnem sa korištenjem vaginaleta nakon završetka menstruacije. Nakon završene terapije imala sa prvobitno osjećaja svraba i peckanja u području vagine(trajalo je neka 4 dana), a kad je to prestalo počelo je lagano krvarenje. To krvarenje traje već sedam dana i skoro da nema ništa na gaćicama možda pokoja kap i uglavnom je vidim na toalet papiru. Redovnu menstruaciju sam trebala dobit juče ili prekjuče, znači vrijeme je i za to, ali menstruacija ne dolazi, a ovo krvarnje i dalje traje. Imam termin kod ginekologa u petak, ali jednstavno se jako brinem zbog ovoga, pa bih voljela da saznam bilo šta prije toga. Da li bi eventualno i ove vaginalete mogle biti uzrok tome? Unaprijed Vam se zahvaljujem na odgovoru.

Dejan Šakoronja, dr. med.

22.07.2013. 22:50

Ne znam koji je uzrok ali vaginalete nisu.

peka031

17.08.2013. 20:30

Postovani,

Pre 4 meseca sam bila kod ginekologa, i prepisao mi je POLYGYNAX zbog pojacanog sekreta. Koristila sam 7 dana pre menstruacijei onda sam stala. Primetila sam da mi se opet vraca sekret. Zanima me da l opet mogu sad da koristim to isto, bez odlaska kod ginekologa?

Hvala unapred

Dejan Šakoronja, dr. med.

17.08.2013. 20:55

Možete. Ako neće biti poboljšanja javite se na pregled.

Sueno3110

18.10.2013. 10:15

Poštovani,
Uobicajeni ciklus mi traje 21 dan i redovito dolazi i traje otprilike 3 dana..Zadnji put sam
Menstruaciju imala 28.09..odmah nakon toga sam pocela uzimati vaginalete polygynax (03.10) i uzimala sam
Ih 6 dana...I evo danas sam trebala dobit menstruaciju,al nisam,pa me zanima dali to moze biti nuspojava vaginaleta?
I imala sam nezasticen odnos 11.10,prekinut snosaj je bio...Pa me zanima dal treba da se ista brinem?
Hvala unaprijed..

Dejan Šakoronja, dr. med.

18.10.2013. 10:40

Upala može odgoditi nastup menstruacije. Ako ne dođe za koji dan napravite test.

macamalena

16.12.2013. 12:25

Poštovani,
danas počinjem koristiti vaginalete polygynax jednu kapsulu dnevno. Vidjela sam da piše kako se ne smiju uzimati kada se koristi dijafragma ili kondom od lateksa kao način kontracepcije ili u kombinaciji sa spermicidima. Stoga me zanima da li je tijeko terapije moguće imati spolne odnose ili je bolje suzdržavati se.
Hvala!

Dejan Šakoronja, dr. med.

16.12.2013. 22:20

Možete imati uz kondom svakako.

macamalena

17.12.2013. 00:05

Hvala na odgovoru. Iako ni dalje mi nije jasno zašto toliko stoji naglašeno da se ne smije ni sa zaštitom. Još me samo zanima može li se konzumirati alkohol pošto se bliže blagdani te se nakon dobrog jela uvijek uživa u čašici vina,naravno bez pretjerivanja. Još jednom hvala!

Dejan Šakoronja, dr. med.

17.12.2013. 22:35

U tim količinama alkohol je dozvoljen uz vaginalete.

macamalena

22.12.2013. 14:25

Poštovani,
već 5dana koristim polygynax vaginalete ali sam sinoć sam slučajno zaboravila na njih . Da li mogu sad primjeniti jednu vaginaletu iako mi je doktor rekao da ih koristim isključivo navečer ili da pričekam i nastavim večeras uobičajeno primjenjivati?
Hvala!

Dejan Šakoronja, dr. med.

22.12.2013. 17:05

Samo navečer prije spavanja.