Cybermed
Registracija Prijava
  • Home
  • Vijesti
  • Centri A-Z
  • Članci
  • Forum
  • Lijekovi
  • Video
  • Zdravstveni djelatnici
  1. Home
  2. Centri A-Z
  3. Dijabetes
08.05.2024. 21:42 08.05.2024. 21:15 | Scientific Reports | Mr. sc. Dean Delić, dr. med.

Konzumacija crvenog i prerađenog mesa povezana s povećanim rizikom od dijabetičke nefropatije

U nedavnoj studiji objavljenoj u Scientific Reports, znanstvenici su istraživali vezu između konzumacije crvenog, prerađenog i bijelog mesa i vjerojatnosti razvoja oštećenja bubrega i dijabetičke nefropatije. 

Konzumacija crvenog i prerađenog mesa povezana s povećanim rizikom od dijabetičke nefropatije
05.05.2024. 15:14 05.05.2024. 14:57 | Nature Communications | Mr. sc. Dean Delić, dr. med.

Prirodni spojevi u crijevnom mikrobiomu obećavaju u liječenju upale

Kanadski znanstvenici s University of Toronto pronašli su prirodne spojeve u crijevima koji se mogu iskoristiti za smanjenje upale i drugih simptoma probavnih problema.

Prirodni spojevi u crijevnom mikrobiomu obećavaju u liječenju upale
01.05.2024. 22:27 01.05.2024. 22:07 | BMC Medicine | Mr. sc. Dean Delić, dr. med.

Kratko trajanje sna povezano s većom učestalošću dijabetesa

Povezanost između kratkog ili dugog trajanja sna i dijabetesa odnosno koronarne bolesti srca (CHD) ustanovljena je u više studija tijekom nekoliko desetljeća i u različitim populacijama.

Kratko trajanje sna povezano s većom učestalošću dijabetesa
01.05.2024. 20:46 01.05.2024. 20:29 | Biofilms and Microbiomes | Mr. sc. Dean Delić, dr. med.

Ekstrakt brusnice može poboljšati crijevnu mikrobiotu i pomoći u sprječavanju kroničnih bolesti

Čini se da ekstrakti brusnice poboljšavaju crijevnu mikrobiotu i pomažu u prevenciji kroničnih bolesti poput dijabetesa i kardiovaskularnih bolesti, ukazuju rezultati nove studije. Zanimljivo je, da je blagotvorni učinak uočen već nakon četiri dana korištenja.

Ekstrakt brusnice može poboljšati crijevnu mikrobiotu i pomoći u sprječavanju kroničnih bolesti
28.04.2024. 12:24 28.04.2024. 12:01 | The American Journal of Gastroenterology | Mr. sc. Dean Delić, dr. med.

Pretjerano taloženje masti u gušterači glavni pokretač egzokrinih i endokrinih bolesti gušterače

Pretjerano taloženje masti u gušterači (IPFD) koje dovodi do masnih promjena u gušterači (FP) bilo je prevladavajuće u gotovo 18% sudionika u velikoj populacijskoj kohorti, te je bilo povezano s povećanim rizikom od dijabetesa, akutnog pankreatitisa, i raka gušterače.

Pretjerano taloženje masti u gušterači glavni pokretač egzokrinih i endokrinih bolesti gušterače
27.04.2024. 16:39 27.04.2024. 16:20 | Nutrients | Mr. sc. Dean Delić, dr. med.

Cimet, kurkumin i resveratrol obećavaju u borbi protiv upale kod dijabetesa

U nedavnom sustavnom pregledu objavljenom u časopisu Nutrients, znanstvenici su istraživali učinkovitost fitokemikalija cimeta, kurkumina i resveratrola u smanjenju oksidativnog stresa i upale kod osoba s dijabetesom tipa 2.

Cimet, kurkumin i resveratrol obećavaju u borbi protiv upale kod dijabetesa
26.04.2024. 18:05 26.04.2024. 17:53 | The Lancet Diabetes & Endocrinology | Mr. sc. Dean Delić, dr. med.

Emulgatori aditiva u hrani povezani s povećanim rizikom od dijabetesa tipa 2

Prema rezultatima novog istraživanja, unos nekoliko emulgatora, uključujući karagenane, trikalijev fosfat i guar gumu, bio je povezan s povećanim rizikom od dijabetesa tipa 2. Stoga rezultati ukazuju na potrebu preispitivanja propisa koji reguliraju uporabu ovih aditiva radi jačanja zaštite potrošača.

Emulgatori aditiva u hrani povezani s povećanim rizikom od dijabetesa tipa 2
23.04.2024. 12:53 23.04.2024. 12:45 | Journal of the Academy of Nutrition and Dietetics | Mr. sc. Dean Delić, dr. med.

Avokado može smanjiti rizik od dijabetesa kod žena, no ne kod muškaraca

Rezultati nove studije pokazali su da u usporedbi s onima koji ne konzumiraju avokado, žene koje konzumiraju avokado pokazuju manji rizik od dijabetesa, dok među muškarcima nije primijećena značajna povezanost.

Avokado može smanjiti rizik od dijabetesa kod žena, no ne kod muškaraca
21.04.2024. 16:28 21.04.2024. 16:13 | Frontiers in Nutrition | Mr. sc. Dean Delić, dr. med.

Uloga jogurta u prevenciji dijabetesa i pretilosti

Dijabetes je nezarazna kronična bolest koju karakteriziraju trajno visoke razine glukoze u krvi. U nekim slučajevima dijabetes se može razviti zbog nezdravog načina života, uključujući neadekvatnu prehranu i nedostatak tjelesne aktivnosti; stoga se pretilost smatra glavnim čimbenikom rizika za nastanak dijabetesa.

Uloga jogurta u prevenciji dijabetesa i pretilosti
17.04.2024. 13:04 17.04.2024. 12:49 | Clinical Nutrition | Mr. sc. Dean Delić, dr. med.

Upravljanje dijabetesom probioticima i sinbioticima

Unatoč nedavnom napretku u antidijabetičkom liječenju, značajan dio pacijenata i dalje ima suboptimalnu kontrolu glikemije. Među raznim novim strategijama za kontrolu glikemije, ciljanje na crijevnu mikrobiotu putem probiotika i drugih terapeutika predloženo je kao novi pristup upravljanju dijabetesom.

Upravljanje dijabetesom probioticima i sinbioticima
Nazad
1 ... 19 20 21 22 23 24 ... 81
Naprijed

Najnovije sa foruma:

  • 05.06.2026 00:15 Re: Alergija na kravlje mlijeko Darko Richter, dr. med.
  • 29.05.2026 12:05 Herpes na usni Anavi0.93!,82
  • 22.05.2026 12:40 Pupak Ivana2411
  • 18.05.2026 12:25 Re: Dugotrajan kašlja i borbe s kašljem Prof. dr. sc. Milivoj Jovančević, dr. med.
  • 21.04.2026 12:35 Re: Pitanje za dr Richtera Darko Richter, dr. med.

Naše preporuke:

  • Konstipacija povezana s većom vjerojatnošću depresije
  • Histamin oblikuje neuroračunalnu dinamiku ljudskog učenja
  • Razvijen mineralizirani DNK hidrogel za ubrzavanje popravka kostiju
  • Rizik od moždanog udara ne povećava se jednako kod svih pacijentica s fibrilacijom atrija
  • Terapija CAR-T stanicama može pomoći u liječenju reumatoidnog artritisa
  • Popularni probiotik može liječiti refluks kiseline i spriječiti rak jednjaka
  • Rana primjena paracetamola može ubrzati zatvaranje srčanih žila kod nedonoščadi
  • Ketogena dijeta obećava u liječenju anoreksije nervoze
  • Ozljede moždanog udara uzrokuju porast lipida koji uzrokuje bilateralnu bol u udovima
  • Lepra (guba, Hansenova bolest)

O nama
Tko smo
Autorska prava
Oglašavanje
Pravila o obradi i zaštiti osobnih podataka
Pravila za korištenje foruma
Uvjeti korištenja
Kontakt
Newsletteri
Revija za zdravlje
Mapa stranica
Copyright © 2000 - 2026 Cybermed d.o.o. Sva prava pridržana.