Kada su prehlađeni, Hrvati najviše vjeruju Aspirinu®


Kada su prehlađeni, Hrvati najviše vjeruju Aspirinu®

Istraživanje Trusted brand 2010. provedeno među čitateljima časopisa Reader's Digest u Hrvatskoj od 20. svibnja do 15. lipnja 2010. godine pokazalo je da čitatelji te tiskovine smatraju Aspirin® brendom kojem najviše ukazuju povjerenje kada se radi o sredstvima protiv prehlade i kašlja.

Oni koji su naveli Aspirin® čak njih 89,3% kupuju Aspirin®, a 55,4% su Aspirin® preporučili i drugima. Najviše ocjenjuju kvalitetu i upotrebljivost proizvoda, a prosječno su Aspirin® ocjenili s vrlo visokih 4,4. Kada je riječ o izgledu ambalaže Aspirin® je dobio prosječnu ocjenu 4,4, a po prihvatljivosti cijene ocijenjen je s 4,2.

Sudeći prema istraživanju Reader's Digest, građani Hrvatske najviše povjerenja daju brendu koji je jedan od najprodavanijih analgetika u svijetu te se može naći u gotovo svim kućnim ljekarnama u više od 80 zemalja.

Čitatelji Reader's Digesta su samostalno popunjavali upitnike koje su primili poštom te je od 7.000 mogućih ispitanika njih 803 pokazalo svoje povjerenje pojedinim robnim markama kojima najviše vjeruju.

Aspirin® je danas svjetski standard protiv glavobolje, bolnih udova, vrućice i raznih upala, a liječnici ga smatraju proizvodom koji se uvelike koristi i u prevenciji srčanog i moždanog udara. Iako se pojavio prije 111 godina, Aspirin® je i dalje fenomen koji ne prestaje zadivljavati. Stručnjaci su suglasni da će ovaj čudotvorni lijek i dalje iznenađivati i oduševljavati znanstvenike koji se bave suvremenim farmaceutskim istraživanjima.

Izvor:
Reader's Digest