Cybermed
Registracija Prijava
  • Home
  • Vijesti
  • Centri A-Z
  • Članci
  • Forum
  • Lijekovi
  • Video
  • Zdravstveni djelatnici
  1. Home
  2. Centri A-Z
  3. Dijabetes
22.01.2023. 23:18 22.01.2023. 22:53 | Neurology | Mr. sc. Dean Delić, dr. med.

Jačina čimbenika rizika za moždani udar ovisi o dobi

Visoki krvni tlak (hipertenzija) i dijabetes mogu predstavljati manji rizik od moždanog udara kako ljudi stare, ukazuju rezultati studije u kojoj je sudjelovalo 28.235 ispitanika.

Jačina čimbenika rizika za moždani udar ovisi o dobi
19.01.2023. 23:14 19.01.2023. 23:02 | PLOS Medicine | Mr. sc. Dean Delić, dr. med.

Ukupna potrošnja nitrita povezana s većim rizikom od dijabetesa tipa 2

Istraživanje u kojem je sudjelovalo 104.168 ispitanika pokazalo je da su ukupni nitriti i nitriti porijeklom iz aditiva povezani s većim rizikom od dijabetesa tip 2.

Ukupna potrošnja nitrita povezana s većim rizikom od dijabetesa tipa 2
04.01.2023. 13:28 04.01.2023. 13:11 | Diabetes Care | Mr. sc. Dean Delić, dr. med.

Broj mladih s dijabetesom nastavit će se povećavati

Prema rezultatima nove studije, predviđa se da će se broj mladih (<20 godina) s dijabetesom tipa 1 i dijabetesom tipa 2 značajno povećati do 2060. godine. Inače, dijabetes tipa 1 ostaje i dalje najčešći tip dijabetesa kod mladih.

Broj mladih s dijabetesom nastavit će se povećavati
03.01.2023. 11:26 03.01.2023. 11:12 | eBioMedicine | Mr. sc. Dean Delić, dr. med.

Dobra hidratacija može usporiti starenje i produžiti život bez bolesti

Čini se da su odrasli koji su dobro hidrirani zdraviji, razvijaju manje kroničnih stanja, poput bolesti srca i pluća, i žive dulje od onih koji možda ne unose dovoljno tekućine, ukazuju rezultati nove studije.

Dobra hidratacija može usporiti starenje i produžiti život bez bolesti
21.12.2022. 11:13 21.12.2022. 11:03 | The Journal of Clinical Endocrinology & Metabolism | Mr. sc. Dean Delić, dr. med.

Veća razina tjelesne aktivnosti povezana sa smanjenjem rizika od dijabetesa tipa 2

Prema rezultatima nove studije u kojoj je sudjelovalo 5.677 ispitanika, veća razina tjelesne aktivnosti povezana je sa smanjenjem rizika od dijabetesa tipa 2.

Veća razina tjelesne aktivnosti povezana sa smanjenjem rizika od dijabetesa tipa 2
13.12.2022. 11:49 13.12.2022. 11:38 | Diabetes Care | Mr. sc. Dean Delić, dr. med.

Konzumiranje povrća povezano sa smanjenim rizikom od dijabetesa tipa 2

Konzumiranje povrća povezano je sa smanjenim rizikom od dijabetesa tipa 2 (T2D), dok unos krumpira ne povećava rizik nakon što se uzme u obzir temeljni obrazac prehrane, ukazuju rezultati nove studije.

Konzumiranje povrća povezano sa smanjenim rizikom od dijabetesa tipa 2
12.12.2022. 12:11 12.12.2022. 11:51 | Nature Communications | Mr. sc. Dean Delić, dr. med.

Antitijela protiv gentamicina povezana s povećanim rizikom od dijabetesa tipa 1 u djece

Čini se da antitijela proizvedena protiv uobičajeno korištenog antibiotika, gentamicina, povećavaju rizik od dijabetesa tipa 1 kod djece koja su već genetski rizična, ukazuju rezultati nove studije.

Antitijela protiv gentamicina povezana s povećanim rizikom od dijabetesa tipa 1 u djece
04.12.2022. 18:58 04.12.2022. 13:37 | The Science of Diabetes Self-Management and Care | Mr. sc. Dean Delić, dr. med.

Problemi sa spavanjem mogu biti povezani s čimbenicima rizika za dijabetes tipa 2

Prema rezultatima studije provedene u Australiji, izgleda da se problematičan san može povezati s čimbenicima rizika za dijabetes tipa 2. Naime, osobe koje su prijavile probleme sa spavanjem imaju u prosjeku veću vjerojatnost da će imati pokazatelje lošeg kardiometaboličkog zdravlja – povišene upalne markere, povišen kolesterol i povećanu tjelesnu težinu – što može pridonijeti dijabetesu tipa 2.

Problemi sa spavanjem mogu biti povezani s čimbenicima rizika za dijabetes tipa 2
28.10.2022. 11:24 28.10.2022. 10:57 | JAMA Network Open | Mr. sc. Dean Delić, dr. med.

Smanjivanje unosa ugljikohidrata može smanjiti rizik od dijabetesa

Prema novom istraživanju provedenom u SAD-u, ljudi s rizikom od razvoja dijabetesa mogli bi si sada pomoći smanjenjem unosa ugljikohidrata. Naime, prehrana s niskim udjelom ugljikohidrata, ako se održava, može biti koristan pristup za prevenciju i liječenje dijabetesa tipa 2.

Smanjivanje unosa ugljikohidrata može smanjiti rizik od dijabetesa
20.09.2022. 09:44 20.09.2022. 09:25 | European Association for the Study of Diabetes | Mr. sc. Dean Delić, dr. med.

Čaj može smanjiti rizik od razvoja dijabetesa tip 2

Rezultati analize 19 studija pokazali su da je ispijanje četiri ili više šalica crnog, zelenog ili oolong čaja svaki dan, povezano sa 17 posto manjim rizikom od razvoja dijabetesa tipa 2 tijekom narednih deset godina.

Čaj može smanjiti rizik od razvoja dijabetesa tip 2
Nazad
1 ... 28 29 30 31 32 33 ... 81
Naprijed

Najnovije sa foruma:

  • 05.06.2026 00:15 Re: Alergija na kravlje mlijeko Darko Richter, dr. med.
  • 29.05.2026 12:05 Herpes na usni Anavi0.93!,82
  • 22.05.2026 12:40 Pupak Ivana2411
  • 18.05.2026 12:25 Re: Dugotrajan kašlja i borbe s kašljem Prof. dr. sc. Milivoj Jovančević, dr. med.
  • 21.04.2026 12:35 Re: Pitanje za dr Richtera Darko Richter, dr. med.

Naše preporuke:

  • Konstipacija povezana s većom vjerojatnošću depresije
  • Histamin oblikuje neuroračunalnu dinamiku ljudskog učenja
  • Razvijen mineralizirani DNK hidrogel za ubrzavanje popravka kostiju
  • Rizik od moždanog udara ne povećava se jednako kod svih pacijentica s fibrilacijom atrija
  • Terapija CAR-T stanicama može pomoći u liječenju reumatoidnog artritisa
  • Popularni probiotik može liječiti refluks kiseline i spriječiti rak jednjaka
  • Rana primjena paracetamola može ubrzati zatvaranje srčanih žila kod nedonoščadi
  • Ketogena dijeta obećava u liječenju anoreksije nervoze
  • Ozljede moždanog udara uzrokuju porast lipida koji uzrokuje bilateralnu bol u udovima
  • Lepra (guba, Hansenova bolest)

O nama
Tko smo
Autorska prava
Oglašavanje
Pravila o obradi i zaštiti osobnih podataka
Pravila za korištenje foruma
Uvjeti korištenja
Kontakt
Newsletteri
Revija za zdravlje
Mapa stranica
Copyright © 2000 - 2026 Cybermed d.o.o. Sva prava pridržana.