Pržena i slana hrana najopasnija u smislu rizika od moždanog udara
Studija provedena u SAD-u na više od 20.000 ispitanika u dobi od 45 i više godina, pokazala je da bi pržena i slana hrana mogla biti najopasnija u smislu rizika od moždanog udara.
Studija provedena u SAD-u na više od 20.000 ispitanika u dobi od 45 i više godina, pokazala je da bi pržena i slana hrana mogla biti najopasnija u smislu rizika od moždanog udara.
Američko istraživanje u kojem je sudjelovalo 73 djece koja su preživjela hemoragijski moždani udar, pokazalo je da su takva djeca izložena većem riziku od razvoja epileptičkih napadaja i epilepsije.
Nova studija u kojoj je sudjelovalo 320 ispitanika u dobi od 18 do 55 godina pokazala je da pušenje marihuane (kanabis) može udvostručiti rizik od moždanog udara u mlađih odraslih osoba.
Svečanom obilježavanju desete obljetnice rada Poliklinike za zaštitu djece grada Zagreba prisustvovali su predsjednik RH prof. dr. sc. Ivo Josipović, potpredsjednica Vlade i ministrica socijalne politike i mladih Milanka Opačić, ministar zdravlja prof. dr. sc. Rajko Ostojić, gradonačelnik Grada Zagreba Milan Bandić, te predsjednik Gradske skupštine Grada Zagreba Davor Bernardić.
Istraživanje koje je pratilo više od 3 milijuna novorođenčadi pokazalo je da su trudnice koje žive u područjima sa značajnim onečišćenjem zraka izložene većem riziku da će roditi dijete niže porođajne težine.
U Zagrebu je u organizaciji Hrvatskog instituta za nutricionizam 01. veljače 2013. održana Konferencija o zdravstvenim tvrdnjama. Konferencija je održana pod pokroviteljstvom Ministarstva zdravlja i Ministarstva poljoprivrede, a sudjelovali su predstavnici prehrambene i farmaceutske industrije, te stručnjaci s područja javnog zdravstva i regulative.
Analiza 21 studije u kojima je sudjelovalo oko 42.000 ispitanika pokazala je da pretilost može sniziti razinu vitamina D u tijelu.
Švedsko istraživanje u kojem je sudjelovalo više od 23.000 muškaraca u dobi od 45 do 79 godina pokazalo je da muškarci koji redovito uzimaju visoke doze vitamina C (1.000 mg) imaju dva puta veći rizik od razvoja bubrežnih kamenaca nego muškarci koji ne uzimaju visoke doze vitamina C.
Ministarstvo zdravlja u postupku je donošenja novog pravilnika o dodacima prehrani radi usklađivanja hrvatskog zakonodavstva s propisima Europske unije koji, između ostalog, uređuju uporabu biljnih vrsta u dodacima prehrani stevia i batat.
Prema rezultatima istraživanja provedenog na više od 200.000 žena, izgleda da život u sunčanijim krajevima može smanjiti rizik od razvoja reumatoidnog artritisa za 21 posto.