Akne


Da bi mogli slati poruke na forum trebate se prijaviti. Novi korisnici mogu se registrirati ovdje. Molimo vas da prije registracije pročitate Pravila za korištenje foruma.

Broj tema: 249 | Broj poruka: 1285

Borna Pavičić, dr. med.

KBC Zagreb
Zagreb, Kišpatićeva 12


Misljenje?!


Morate biti prijavljeni kako bi imali pristup forumu. Prijaviti se možete na sljedeći način: ovdje

Autor Poruka

nedoo123

19.03.2016. 19:55

Postovani!
Imam 19. godina, prije ~2-3. godine ustanovljena je dijagnoza acne vulgaris.
Tretman koji sam dobio od "drzavne" ustanove je trajao mjesec dana i aktivno sam koristio klindamicin losion i pjenu za ciscenje lica, prema uputama dermatologa.
Na kraju tretmana moje lice je cak bilo i gore. Uz preporuku clanova porodice otisao sam u privatnu kliniku gdje su mi ustanovili istu dijagnozu samo tezi oblik.
Propisali su mi 1. mjesec da pijem amoksicilin i sona kremu, sto sam takodje koristio prema uputama doktorice. Ali opet nista!
Moje lice je masno, doslovno posle par minuta nakon sto operem lice sapunom lice, na licu imam sloj "ulja".
Probao sam i sapun od kozijeg mlijeka, dove cream bar, nivea-in sapun, lahor, vise vrsta baby sapuna i krema.
Ne znam vise sta da radim. Da li akne mogu izazvane alergijom?
Hvala unaprijed.

Doc. dr. sc. Krešimir Kostović, dr. med.

20.03.2016. 20:00

Liječenje akni je dugotrajno bez obzira gdje se liječite. Akne ne mogu biti uzrokovane alergijom. Preporučio bih liječenje kod jednog dermatologa duže vrijeme (barem 3-4 mjeseca), jer se za kraće vrijeme ne mogu očekivati bitniji pomaci.