Pedijatrija


Da bi mogli slati poruke na forum trebate se prijaviti. Novi korisnici mogu se registrirati ovdje. Molimo vas da prije registracije pročitate Pravila za korištenje foruma.

Broj tema: 6262 | Broj poruka: 25096

Prof. dr. sc. Milivoj Jovančević, dr. med.

Pedijatrijska ord.
Zagreb, Zvonigradska 9


Povišeni ukupni bilirubin u krvi


Morate biti prijavljeni kako bi imali pristup forumu. Prijaviti se možete na sljedeći način: ovdje

Autor Poruka

isirak10

19.10.2017. 23:20

Poštovani. Pred nekoliko dana radila sam krvnu sliku. Sve je u redu, osim ukupnog bilirubina. On iznosi 32 a trebao bi biti između 3-20. Možete li mi reći na što to upućuje i da li trebam zbog toga brinuti te što je potrebno napraviti da bi se on smanjio? Hvala

Prof. dr. sc. Milivoj Jovančević, dr. med.

30.10.2017. 10:00

Ako su vrijednosti jetrenih enzima uredne tada imate Gilbertovu bolest, zapravo je riječ o kozmetskom problemu kojeg uzrokuje manja učinkovitost razgradnje bilirubina koja nema odraza na zdravlje. Pretrage nisu potrebne (iako su moguće), no samo pod uvjetom ako su jetreni enzimi uredni.

martinam1007

07.03.2020. 11:45

Poštovani doktore,
Imam isti problem u vrijednosti 32, kao i povecani, MCHC 352 i prosjecni volumen trombocita 11, dok je MCV 80.4 nizak.
Zanima me kako se te vrijednosti mogu sniziti, posto mi je i nalaz prije godinu dana bio isti takav povisen bilirubin, mcv nizak i mchc povecan. Ja bi rado na daljnje pretrage da dodem do saznanja sto je u biti, bilo bi odlicno kad bi me uputili. Posto uz ovaj nalaz imam i popratne pojave, a to su , groznice, bude mi hladno, ceste glavobolje, tahikardije i bolovi ispod desnog rebra vise u sredini, najviše nocu.( tupa bol uz zicanje). Nalaz urina ph 5, leukociti pozitivni 15-20, eritrociti 7-10, proteini trag , Zahvaljujem. Lijep pozdrav.

martinam1007

08.03.2020. 18:20

Ispravak; ne ispod desnog rebra nego lijevog rebra, u srednjem dijelu. bol dolazi u valovima i nemogu udahnuti kad počne boliti. moram napomenuti stolicu normalnu nisam imala jedno 5 dana. hvala

Prof. dr. sc. Milivoj Jovančević, dr. med.

09.03.2020. 20:05

Nalazi ukazuju da postoji tinjajuća upala mokraćnih kanala. Javite se Vašem liječniku koji će odlučiti o daljnjem postupanju i dijagnostici.