Da bi mogli slati poruke na forum trebate se prijaviti. Novi korisnici mogu se registrirati ovdje. Molimo vas da prije registracije pročitate Pravila za korištenje foruma.

Broj tema: 6193

Broj poruka: 24797

Jovančević Milivoj, dr. med.

Prof. dr. sc. Milivoj Jovančević, dr. med.

Pedijatrijska ord.
Zagreb, Zvonigradska 9

Singulair

Morate biti prijavljeni kako bi imali pristup forumu. Prijaviti se možete na sljedeći način: ovdje

Autor Poruka

g12345t

27.11.2018. 19:40

Postovani, djevojcica od 3.5 godine u zadnjih godinu dana je zavrsila 4 puta na inhalacijama. Tri puta atrovent jednom ventolin. Svaki puta krene sekret iz nosica virusno, dobije sprej za nos, prospan i inhalaciju. U posljednjih mjesec dana je imala dva kruga inhalacija, izmedju te dvije inhalacije kasalj nije stao u potpunosti. Uglavnom se javljao u nocnim satima. Odvela sam jee na pregled kod djecijeg pulmologa. On je dao terapiju Lordes sirup, sorej za nos, ventolin i singulair uz dijagnozu bronhitis, koji nije u nekom strasnom obliku po njegovim rijecima. Sad me brine ovaj singulair, da li je po ovom opisanom bas bio neophodan za propisati, i da li ce stvoriti neku vrstu ovisnosti, odnosno probleme kad se prestane davati. Hvala puno na odgovoru.

Prof. dr. sc. Milivoj Jovančević, dr. med.

21.12.2018. 11:20

Mislim da je određena odgovarajuća terapija i ne treba se bojati Singulair-a - ne stvara ovisnost a nisam do sada imao prilike zapaziti bilo kakve nuzpojave.

g12345t

22.12.2018. 15:45

Postovani doktore, hvala vam puno na odgovoru. Ja o singulairu ne znam puno. Preplasila me pedijatrica koja mi nije htjela dati isti na recept, jer po njenim rijecima imam zdravo dijete kojem ne trebaju citiram "otrovi" koje kad jednom pocnes koristit nikada neces prestati. Singulair sam uvela i kupujem ga u apoteci. I ja mislim da njegova primjena zavisi od osnovne bolesti, ako bolest postoji i on ce trebati. Ako ne postoji lako je prestati. Dolazim iz Bosne, mozda su nasi pedijatri slabo infornirani o singulairu. Lijep pozdrav

Prof. dr. sc. Milivoj Jovančević, dr. med.

05.01.2019. 12:00

Samo bez straha, treba ga davati barem 3 mjeseca i vidjeti ima li pozitivnog učinka. Ako nema možete prekinuti, a ako se napadi prorijede ili prestanu dajte ga do ljetnjih mjeseci. Na jesen nastavite ako se ponovno jave problemi.

g12345t

31.01.2019. 14:25

Postovani doktore. Javljam se ponovo u vezi kaslja kod 3.5 godisnje djevojcice. Kao sto vidite imala je probelma sa nosicem i bronhitisom. Stanje je sada puno bolje. Kada je budna ne kaslje nikako. Bili smo na kontroli kod pulmologa i kaze da je stanje dobro. Izbacili smo ventolin i lordes. Pije jos singulair tri mjeseca pa nam je receno da prekinemo da vidimo kako ce reagovat. Pulmolog smatra da je uvecan treci krajnik uzrok kaslju kada spava. Ona inace nije sklona cestim upalama grla. Ja primijetim da kada spava hrce, da cesto dise na usta. I jedino jos podocnjake ima izrazene i blijeda je iako je krvna slika savrsena. Sta vi mislite da li treci krajnik moze uzrokovat kasalj i da li je odstranjivanje istog jedino rjesenje? Ili da ponovo trazim pregled pulmologa i eventualno trazenje druge terapije za bronhitis?

Prof. dr. sc. Milivoj Jovančević, dr. med.

04.02.2019. 11:45

Sve što navodite upućuje na povećan treći krajnik. Otorinolaringolog može precizno procijeniti da li je potrebna operacija i imali drugih terapijskih mogućnosti. Mislim da je pulmolog dobro postupio i nema smisla ići zbog ovoga njemu na kontrolu.

g12345t

05.06.2019. 21:35

Postovani doktore, ranije sam pisala o problemima djevojcice sa dugotrajnim kasljem. Ukratko nalazi ne pokazuju alergiju, svi nalazi i brisevi su uredni. Od terapije koristi samo singulair, koji je poslje duzeg vremena ipak pokazao pozitivan ucinak. Napadi kaslja su se skroz prorijedili i slabog su intenziteta. Treci krajnik nije uzrok kaslja. Singulair ce koristiti duze vrijeme, a poceli smo u novembru prosle godine. Medjutim vec duze vrijeme vidim bijele naslage na jeziku i na zadnjem dijelu jezika primjetim kao neke afte. Ne zali se na bol. Je li moguce da je rijec o gljivicama i da su one uzrokovane singulairom? Citala sam uputstvo vise puta ali ne vidim to kao navedenu nuspojavu. Hvala

Prof. dr. sc. Milivoj Jovančević, dr. med.

16.06.2019. 11:50

Ono što zapažate na kraju jezika nisu afte već okusni pupoljci, oni su poedani u obliku slova V. O naslagama ne mogu ništa komentirati, no obzirom da nema smetnje vjerojatnoje riječ o normalnoj pojavi.