Akne


Da bi mogli slati poruke na forum trebate se prijaviti. Novi korisnici mogu se registrirati ovdje. Molimo vas da prije registracije pročitate Pravila za korištenje foruma.

Broj tema: 246 | Broj poruka: 1267

Daniel Ceković, dr. med.

Ordinacija Dr. med. Hans Ulrich Seifert
Gmund am Tegernsee, Tegernseer Str. 3


Acne Conglobata


Morate biti prijavljeni kako bi imali pristup forumu. Prijaviti se možete na sljedeći način: ovdje

Autor Poruka

Ast3rix

19.01.2017. 17:20

Poštovani. Imam 14 godina, te se suočavam s Acne Conglobata. Vrat, prsa, leđa, vrh ruku i lice puni su mi akni, gnojnjih i običnih. Bio sam u dermatologa te mi je prepisao terapiju s Roaccutaneom na 6 mjeseci. Pijem već 3 mjeseca i ne vidim neku veliku razliku, ali sam siguran da će se s vremenom poboljšati. Glavni razlog pisanja ovog pitanja jest: Sport. Aktivno treniram rukomet još od 2012. godine. Uvijek sam bio jedan od boljih igrača, no to se sada mijenja. Nisam u mogućnosti igrati kako sam nekada igrao. Vjerujem da znate da je rukomet visoko kontaktni sport, i to je glavni problem. Akne nanose troduplo više boli nego sam igrač, zbog čega nisam u mogućnosti igrati najbolje, što naravno od mene trener i očekuje. Dermatolog je rekao da se mogu nastaviti baviti rukometom, ali cjenio bih i vaše mišljenje. Pozdrav!

Doc. dr. sc. Krešimir Kostović, dr. med.

20.01.2017. 00:35

Akne, pa i teški oblik, nisu razloga da se ne bavite sportom. Isto vrijedi i za Roaccutane. Na bolnost se ne može utjecati, barem ne dok se akne ne poboljšaju.

teic0

28.05.2017. 01:00

Poštovani,
Isprobala sam sve za akne osim roaccutanea, ali jos uvijek se javljaju. Zanima me koliko je ucinkovito kod dermatologa laserom unistiti zlijezde lojnice? I hoce li pomoci onaj ipl laser philips lumea koji sluzi za uklanjanje dlacica ali procitala sam da i ta IPL svijetlost pomaze za akne tj.lice se nece mastiti toliko?

Doc. dr. sc. Krešimir Kostović, dr. med.

29.05.2017. 21:50

Laserskim tretmanima nećete riješiti akne, a IPL-om još manje.

Ast3rix

04.08.2017. 15:50

Poštovani, završio sam terapiju ima 2 mjeseca te se stanje u velike promijenilo. Prsa, leđa i lice su se očistili, no ipak ostalo je dosta ožiljaka, ali to me ne brine previše. Ono što me brine je, vraćanje akni, prije mjesec dana dobio sam dvije potkožne akne na prsima, a nedavno i dva mala na licu. Znam da to nije veliki razlog za brigu, ali čitao sam da su se akne počele vraćati i drugim ljudima, u početku ovakve male i crvene, a kasnije ponovno gnojne. Postoji li neka krema ili slično da spriječim nove akne, ili pak ako koja izbije da je se što prije riješim? Hvala!

Doc. dr. sc. Krešimir Kostović, dr. med.

06.08.2017. 11:15

Nakon prestanka Roaccutana, mogu se opet početi vraćati akne. Nema kreme koja to može spriječiti, a nove promjene mogu se liječiti nekom lokalnom terapijom (lokalni antibiotik, benzoil peroksid, lokalni retinoid td). Lokalnu terapiju mora propisati liječnik na pregledu.

emilica1

06.08.2017. 20:15

Poštovani,
Je li ucinkovito lasersko unistavanje zlijezda lojnica pa da smanji akne? Npr noedimium yag laserom, citala sam da pomaze kozi da se ne masti toliko i dermatolog mi je to preporucio. Sto kazete o tome?

Doc. dr. sc. Krešimir Kostović, dr. med.

06.08.2017. 21:45

Mislim da to nije preporučljivo i neće riješiti akne.

emilica1

06.08.2017. 23:05

Nece rijesiti cak ni srednje teske akne? A tretman mikro iglicama, mozete li to pojasniti? Oce li to pomoci da mi manje izbijaju akne?

Doc. dr. sc. Krešimir Kostović, dr. med.

08.08.2017. 00:10

Laserski se ne liječe akne, a za "mikroiglice" pitajte onoga tko vam nudi takve tretmane.

Ast3rix

16.08.2017. 01:20

Poštovani,
također sam pročitao da je za tinejdžere moguć prestanak rasta nakon terapije Roacutanneom. Tablete sam uzimao 8 mjeseci u fazi od 14 do 15 godina. Mjerenje visine 1 dan prije terapije pokazalo je 184cm, mjerenje 2 mjeseca nakon kraja terapija pokazalo je 185cm. Da li je moguće da se rast zaustavio u periodu terapije? Dakle u skoro godinu dana narastao sam samo 1cm. Ne znam da li je to bilo tijekom godine jer se nisam aktivno mjerio, ali brinem se hoću li ostati na 185cm.
Unaprijed hvala na odgovoru!

Doc. dr. sc. Krešimir Kostović, dr. med.

16.08.2017. 15:35

Od uzimanja Roaccutana 8 mjeseci ne možete zaostajati u rastu. Moralo bi biti riječ o višegodišnjem uzimanju visokih doza. Uostalom, viši ste od prosjeka populacije.