Akne


Da bi mogli slati poruke na forum trebate se prijaviti. Novi korisnici mogu se registrirati ovdje. Molimo vas da prije registracije pročitate Pravila za korištenje foruma.

Broj tema: 246 | Broj poruka: 1267

Daniel Ceković, dr. med.

Ordinacija Dr. med. Hans Ulrich Seifert
Gmund am Tegernsee, Tegernseer Str. 3


Roaccutane i nesanica


Morate biti prijavljeni kako bi imali pristup forumu. Prijaviti se možete na sljedeći način: ovdje

Autor Poruka

sandra1102

17.05.2017. 12:25

Poštovani,
imam 39 godina i nakon dug borbe s aknama ipak sam pristala na terapiju Roaccutanom. Lice mi je najbolje ikada i zaista sam sretna i zadovoljna. na terapiji sam Roaccutanom 16 tjedana. 5 tjedana sam pila 20 mg sada pijem 10 mg.
Nakon 6 tjedana sam radila krvne nalaze i sve je bilo u redu. Dermatolog je rekao da nalaze više ne moram raditi jer idem na manju dozu.
Osim uobičajenih nuspojava, suhih očiju, usana drugih nuspojava nije bilo.
Ali, protekla 4 tjedna imam problem sa spavanjem. Nikada nisam imala problema s nesanicom. Sad nakon što zaspim probudim se nakon sat vremena, pa se onda mučim sljedeća dva sata pa zaspim i svako jutro otvorim oči u 5. Uglavnom, to mi sad već stvara problem. Nisam odmorna, Osjetim laganu treskavicu preko dana i unatoč teškom umoru ne mogu zaspati.
Može li to biti nuspojava Roaccutana. Nije je bilo dok sam pila veću dozu. Ne bih htjela prekinuti terapiju jer sam na pola puta i ne znam što bi mi drugo moglo više pomoći oko akni.
Smijem li uz Roaccutan uzeti nešto za spavanje?
Hvala na odgovoru.

Doc. dr. sc. Krešimir Kostović, dr. med.

19.05.2017. 22:20

Šanse da je nesanica od Roaccutana je vrlo mala, jer se ne bi javila nakon 12 tjedana terapije i nakon smanjenja doze (10 mg je minimalna doza). Možete uzeti nešto za spavanje.