Akne


Da bi mogli slati poruke na forum trebate se prijaviti. Novi korisnici mogu se registrirati ovdje. Molimo vas da prije registracije pročitate Pravila za korištenje foruma.

Broj tema: 248 | Broj poruka: 1283

Borna Pavičić, dr. med.

KBC Zagreb
Zagreb, Kišpatićeva 12


Akne na licu


Morate biti prijavljeni kako bi imali pristup forumu. Prijaviti se možete na sljedeći način: ovdje

Autor Poruka

jasamcar134

11.08.2013. 00:10

Imam 16 godina , i imam tinejdžerski akni , e sad kako da ih se riješim jer ce mi kasnije kad budem stariji ostati ožiljci od njih ???

Doc. dr. sc. Krešimir Kostović, dr. med.

11.08.2013. 11:45

Morate se javiti dermatologa koji će procijeniti tip, težinu i proširenost akni i započeti odgovarajuću terapiju. Pravovremenim liječenjem kod dermatologa, izbjeći ćete nastanak komplikacija u vidu ožiljaka.

andreadrljepan

07.10.2013. 14:00

Poštovani,
imam 23 godine i nikada nisam imala problema s aknama..problemi su se počeli javljati prije par mjeseci, pa sam otišla kod ginekologa(pod sumnjom u PCOS), ali nalazi su dobri, ali sam svejedno odlučila piti kontracepcijse pilule (od prije 2mj) zbog neredovitih menstruacija...akne se javljaju samo u području brade...Koji bi uzrok mogao biti? Pravilno se hranim i vježbam...Preporučate li mi koji tretman čišćenja lica, jer sam već jednom bila na čišćenju lica i lice mi se potpuno očistilo?
Unaprijed hvala happy

Doc. dr. sc. Krešimir Kostović, dr. med.

09.10.2013. 15:20

Akne često nemaju konkretan uzrok, te je to najvjerojatnije slučaj i kod Vas. Čišćenje lica dolazi u obzir, ali bi to trebao potvrditi i dermatolog na pregledu. Preporučam da se javite dermatologu zbog adekvatne terapije na temelju Vašeg trenutnog stanja.

Pmaja

04.02.2014. 22:05

Poštovani!
Imam 23 godine, zadnje 4 godine imam problema sa aknama i stalno sam po dermatolozima.
2010. sam imala pcos i neregularnost hormona, pa su mi pripisali kontac pilule, Diane 35. (Napravljen mi je i bris lica, ali nije nađeno ništa). Nakon 6mjeseci uzimanja lice se popravilo maximalno, ciste su pukle same od sebe i više se nisu vratile. Lice ostaje više manje u redu, do kraja 2012.godine. Ponovni odlazak dermatologu rezultirao je da mi je prepisao minocyclin(od kojeg sam skoro dobila čir na želucu-inače imam gastritis, i odmah ga prestala piti), sona gel(koji mi je uzrokovao nenormalno crvenilo i ljuštenje kože),effaclar gel za umivanje. Lice je opet katastrofa, imam akne, ali nema veze što su tu, ali bole nenormalno, toliko da me bolilo lice staviti na jastuk. Odlazim u privatnu mikrobiološku ordinaciju, bris lica pokazuje da imam Staphylococcus aureus (obilan porast). Pijem duplu dozu antibiotika Effox, uz to koristim i vitaminsku kremu za lice, te losion sa antibiotikom i nevenom. U roku od 6 mjeseci ni jedna akna više nije bila na licu. Prezadovoljna sam bila, do zadnja 2 tjedna kada je lice opet odjednom postalo prekriveno aknama. Odmah sam išla napraviti bris, i pokazuje da opet imam bakteriju. Doktorica mi objašnjava da je to patogena bakterija koja se vraća, zbog npr pada imuniteta (a ja sam imala upalu sinusa prije 3 tjedna). Sad planiram opet uzeti antibiotik za riješiti se bakterije, pa me zanima možete li mi reći postupam li ispravno i možda još neki preparat s čim bi se osigurala da se bakterija više ne vrati?
Unaprijed zahvalujem na odgovoru!

Doc. dr. sc. Krešimir Kostović, dr. med.

06.02.2014. 20:20

Ta bakterija nije uzrok akni, već se često nalazi na oštećenoj koži.

Asp1r1n1X

28.02.2014. 09:55

Postovani,imam 19 god.Imam problema sa bubuljicama,vec godinu ipo dana.Bio sam kod dosta dermatologa,koristio sam svakojake kreme,losione,bio kod kozmeticara na ciscenje,na laserske terapije,na terapije tecnim azotom i nista mi nije pomoglo.Nije tako strasno ali imam sitne bele potkozne na celu obrazima i bradi, s tim sto se jave i neke crvene tackice po nekud i blago crvenilo oko ustiju.Sta da radim ? molim vas za pomoc ocajan sam u drzavnoj bolnici kod dermatologa mi samo daju nesto da me otkace koliko toliko a u privatnim samo im je stalo do novca :/ da li mozete mi vi reci koji antibiotik da uzmem i kako da ga pijem ? pritom moja koza je masna sa prosirenim porama :/ Hvala unapred na odgovoru i pomoci

Doc. dr. sc. Krešimir Kostović, dr. med.

28.02.2014. 12:25

Akne zahtjevaju dugotrajno liječenje i mijenjanje terapije ovisno o stanju. Od antibiotika se najčešće daje doksiciklin od 100 mg 1 tableta kroz 8-12 tjedana). Takvu terapiju može propisati samo liječnik ako smatra da je potrebno.

jednorog13

31.03.2014. 01:05

Iako sam cesto koristila skupe medicinske kreme ,nakon toliko godina jedino sto mi je pomoglo su obloge od meda i maske od aspirina.
Ali primjetila sam da mi lice zna "poluditi" u doba alergija ,alrergicna sam na dosta toga pa da li se to moze odraziti i na lice?

Doc. dr. sc. Krešimir Kostović, dr. med.

31.03.2014. 12:40

Može.

babysweet

01.04.2014. 20:55

Poštovani,
imam 26 godina i unazad 6 mjeseci muku mučim s aknama (koje dotad nisam nikad imala). Od obavljenih pretraga: Dnevni ritam kortizola uredan, GUK profil i hba1c, kks, AST, ALT, GGT, prolaktin, progesteron, estradiol, testosteron i Dhea-s također uredni.
TSH je bio povišen-5.89, no za mjesec dana spontano se vratio u granice normale 3,27. Po mišljenju endokrinologa, radilo se o prolaznoj virusnoj upali štitnjače.
Željezo je nisko 5 (ref. 8-30), no bez anemije. LH i FSH su unutar ref. intervala, no u blagoj su inverziji-FSH 5.85, LH 6.78.
Ultrazvuk je pokazao da nije riječ o policističnim jajnicima. Ginekolog kaže da je s ginekološke strane sve uredno, unatoč tome što menstrualni ciklus varira 26-33 dana. Menstruacije nisu obilne, stoga kaže ginekolog, nisu uzrok niskom željezu.

Unatoč terapijom Sona gelom, akne i dalje izbijaju, čak su se i proširile sa područja obraza i brade na čelo i sljepoočnice. Dermatologinja stoga preporuča terapiju Diane35, s kojom još nisam započela (čekam početak ciklusa). Zanima me vaše mišljenje, što bi moglo biti uzrokom akni? Radi se o zatvorenim komedonima uz pokoju nodulocističnu aknu.

Doc. dr. sc. Krešimir Kostović, dr. med.

02.04.2014. 23:30

Akne nemaju uvijek uzrok. Nisam siguran da će samo Diane 35 biti dovoljne.

g12345t

26.05.2014. 09:40

Zaboravih napisat da imam 27 godina.

g12345t

26.05.2014. 09:40

Postovani dr.

Pila sam yaz kontracepcijske pilule godinu dana, i prije yaza sam imala problematicno lice, ali nakon vec prvog blistera lice mi se iscistilo. Prestala sam ga piti prije 6 mjeseci, jer zelim bebu. Međutim lice mi je sad mnogo gore nego prije uzimanja yaza, nemam one velike potkozne akne, ali imam more sitnih na licu, po celu i bradi najvise. U razlicitim su stadijima neke su crvene, neke sazrijevaju i pobijele, takođe imam mitesere. Lice mi je masno dosta, kad pređem rukom po licu, sjaj ostaje na prstima. Koristila sam sumporni sapun, klindamicin losion i mixturu, ali ne pomaze. Sad koristim samo od dr. pashe prirodni sapun mak i cimet. Na puder vec duze vrijeme i ne pomisljam. Htjela bi probati sa skinorenom, ali mi je apotekarka rekla da je on samo za one ogromne upaljene akne i oziljke? Da li je skinoren preagresivan za ove moje sitne akne? Puno hvala na odgovoru.

Doc. dr. sc. Krešimir Kostović, dr. med.

26.05.2014. 10:45

Mislim da možete pokušati Skinoren. On i je za blaže akne. Samo ga treba upotrebljavati barem 6-8 tjedana. I ne izlagati se Suncu za vrijeme njegove primjene.

g12345t

26.05.2014. 13:50

Hvala na odgovoru, odmah cu kupiti.

g12345t

07.06.2014. 20:30

Poštovani, evo vec dvije sedmice koristim skinoren, ali samo navece po savjetu farmaceuta, vidi se neko malo poboljsanje, kao da mi se ciste pore, ali i dalje imam mnostvo akni, pa samo zelim da pitam da li smijem skinoren nanositi ujutro, ako cu se izlagati suncu tokom dana?

Ivana0710

26.08.2014. 21:55

Poštovani doktore,

imam 21 godinu. Akne su mi prisutne na cijelom licu još od početka puberteta. U početku su to bile crvene, upaljene akne samo u T zoni, a zadnjih 5 godina su jako sitne ali na cijelom licu, čak i po vratu.. Koristila sam sve i svašta, od preparata od strane dermatologa, onih što sam sama kupovala pa sve do prirodno pravljenih, meda i cimeta, parenje lica, paženja na prehranu, ispijanje vode po 2 litre dnevno i u svemu sam bila ustrajna ali mi ništa nije pomoglo. Lice mi se jako masti i trenutno ga samo ujutro i navečer čistim biodeminim sebumom i više ne znam šta da radim.. Što mi vi preporučate?

Lijep pozdrav.

Doc. dr. sc. Krešimir Kostović, dr. med.

27.08.2014. 10:10

Teško je preko računala dati neki savjet, pogotovo što se isprobali razne terapije propisane od dermatologa. Možda bi pomogla kura tetraciklina (npr. doksiciklin a 100 mg 1x1 tbl. kroz 6-8 tjedana).

teic0

15.03.2016. 10:25

Poštovani,
Uglavnom imam upaljene akne od lokalnih sredstva sam svasta koristila da ne nabrajam sad, nista nije pomoglo onda dobivam Diane 35 koje isto nista nisu pomogle, sad zadnje sam završila s doksiciklinom koji je uglavnom rijesio većinu upala, ne boli tak vise i nije toliko upaljeno, ali mi je izasla opet neka potkožna akna koje sam se nekako rijesila i ostalo je nakon doksiciklina nekoliko cvorica pod kožom, tamo gdje su bile akne, kao neke ciste, uopće se ne vide i ne bole al ja ih osjetim pod prstima, lice je i dalje uzasno masno, a u četvrtak imam tek termin kod dermatologa, pa me zanima vase mišljenje, jer ne mogu cekat do četvrtka, kako da se rijesim tih cvorica, koja opcija mi je jos ostala? Kako da se rijesim tog masnog lica, ne mogu to podnest vise, npr kosa mi se zamasti nekoliko sati nakon pranja, ja mislim da to nije bas normalno..