Kontracepcija


Da bi mogli slati poruke na forum trebate se prijaviti. Novi korisnici mogu se registrirati ovdje. Molimo vas da prije registracije pročitate Pravila za korištenje foruma.

Broj tema: 4072 | Broj poruka: 47791

anonymous

Ivo Balenović, dr. med.

Dom zdravlja KZŽ
Krapina, Mirka Crkvenca 1


Qlaira


Morate biti prijavljeni kako bi imali pristup forumu. Prijaviti se možete na sljedeći način: ovdje

Autor Poruka

medicinarka91

10.01.2011. 14:50

Poštovana doktorice,

Krenula sam sa uzimanjem prve kutije Qlaire jučer, tj na prvi dan menstruacije. Prije njih nisam pila druge tablete. Krvaranje je bilo skroz oskudno, tako mi je uvijek na prvi dan, ali me brine to sto je potpuno prestalo. Znači od tog početnog iscjedka vise nista. I sad ne znam dali da nastavim piti tablete, ne znam dali je moguce da mi od jedne tablete krvarenje odmah stane, a bila sam prije par dana kod ginekologa i sluznica mi je 10,5mm, mislim da bi vec trebala poceti krvariti. :/

Puno hvala, pozdrav

Natalija Beljo, dr. med.

10.01.2011. 23:06

Samo Vi nastavite piti dalje , može se dogoditi da Vam sad krene smečkasto koje se može otegnuti , ali to je u redu.

medicinarka91

11.01.2011. 11:10

Tako sam i napravila, pa mi se danas menstruacija nastavila kako treba. Ali recimo sada da ono krvarenje u nedjelju nije bilo menstruacija (jer je bilo stvarno jako malo) nego da je tek ovo danas. Recimo da je to bio ''predmenstrualni'' isjedak ili nesto takvo i da ispada da sam prerano pocela piti tablete. To onda znaci da treba neko vrijeme proci dok tablete ne pocnu djelovati u smislu zastite?

martins

12.01.2011. 11:20

Postovana doktorice,

Prvo bi zelio izraziti zahvalnost na svoj dosadanjoj pomoci koju ste pruzili meni i mnogim "izgubljenim neznalicama" na ovom forumu. happy

Pisao sam vam prosli puta o puknucu kondoma nakon cega je cura popila Escapellu i sve je srecom dobro zavrsilo. Potaknuti tim dogadjajem, cura je otisla k svom ginekologu i zatrazila recept za pilule i dobila Qlariu.

Pocela ih je uzimati s prvim danom ciklusa, prema uputama, svakodnevno u isto vrijeme. Kako je doktor rekao da su tablete pouzdane od prvog dana, u daljim odnosima nismo previse pazili i marili za sigurnost.

No doslo je vrijeme kad je cura trebala dobiti mjesecnicu no ona je potpuno izostala. Procitala je upute tableta kao i upute na vasim stranicama i nastavila dalje piti tablete kao da je sve normalno.

Zanima me da li se za vrijeme uzimanja pilula moze testom za trudnocu eliminirati trudnoca i izostanak tumaciti kao nuspojavu ili je potrobno otici k ginekologu? Kakva su vasa razmisljanja, odnosno da li bi se trebali zabrinuti s obzirom na navedeno?

Jos jednom veliko hvala!

Natalija Beljo, dr. med.

12.01.2011. 12:15

medicinarka 91 Zaštita je sigurna , ali ako bi bili mirniji prvih 10 dana možete koristiti dodatnu zaštitu.
martinus Prvo pohvala za odluku o korištenju kontracepcije. Šta se tiče izostanka ne morate brinuti to se zna dogodti i isto se može desiti da kada počne piti novu turu da se pojavi smečkasto krvarenje koje je u redu. Ona neka samo nastavi piti dalje. happy

martins

13.01.2011. 11:00

Postovana dr.,

Ispricavam se na ponovnoj smetnji, ali htio bi jos nesto dodati. Danas mi je cura rekla da su joj grudi neobicno vece. Posto joj je ovo polovica drugog ciklusa Qlaire (14. tableta), nasao sam se u panici... Da li se i povecanje grudi moze pripisati nuspojavama?

Jos jednom veliko hvala!

Natalija Beljo, dr. med.

13.01.2011. 17:55

Ne, to je samo reakcija individualni osjećaj.

martins

13.01.2011. 17:56

Malo sam istrazivao po netu pa sam zakljucio da nuspojave koje se javljaju pri koristenju Qlaire su gotovo indenticne stanjima u prvih 6-8 tjedana trudnoce. Test za trudnocu cemo napraviti iduci tjedan kad budemo zajedno jer sam trenutno na putu. Ono sto bi vas htio priupitati je kolike su sanse da se povecanje grudi kao reakcija na koristenje pilula pojavi tek sredinom druge ture tableta (nekako mi je vjerojatnije da se nuspojave pojave vec u prvom ciklusu ili ne uopce)?

Natalija Beljo, dr. med.

14.01.2011. 13:25

Kako sam i napisala to je individualni osjećaj koji može biti odmah na početku ili kasnije.

medicinarka91

16.01.2011. 20:40

Ispricavam se na smetnji, ali imam jos jedno pitanje vezano za Qlaire happy

Zadnja 2-3 dana me muci glavobolja, a vidjela sam da je među čestim nuspojavama navedena upravo glavobolja. Ali stvar je u tome da vec duze vrijeme koristim kapi za nos pa mislim da je moguce da su i one uzrok. E sad, ako je Qlaira uzrok, dali trebam prijeci na druge tablete ili ce s vremenom glavobolja prestati (kad se tijelo privikne) ili mislite da je veca mogucnost da me glava boli od kapi (vuduci da ih koristim ja mislim vec vise od mjesec dana, a ne bi se smjelo vise od 5) ?

Hvala happy

Natalija Beljo, dr. med.

17.01.2011. 22:25

U početku je glavobolja za očekivati pa se još malo strpite.

nescafe

19.01.2011. 23:01

Postovana doktorice,
Pijem Qlairu vec tri mjeseca, upravo sam zavrsila s trecom kutijicom. Prvi mjesec sam dobila menstruaciju kako je i pisalo u uputama, na drugoj crvenoj, odnosno 26. piluli. Bila sam skroz zadovoljna, sve je bilo odlicno. No, 2. i 3. mjesec pijenja, oba puta sam dobila na 18. piluli. Kroz cijeli ciklus su mi grudi natecene i bole me, menstruacija mi je cudna, oskudna je i traje od 18. pilule, pa do kraja pakiranja i prva cetiri dana imam menstrualne bolove. Jedan od razloga pocetka pijenja pilula bile su neredovite menstruacije i htjela sam ih regulirati. Zanima me jesu to sve nuspojave koje bi trebale proci ili sto?
Hvala unaprijed.

Natalija Beljo, dr. med.

20.01.2011. 13:20

Da li je to smečkasto ili je bas kao prava mjesečnica. ?

nescafe

20.01.2011. 19:55

Skroz je smećkasto, ali jako tamno.

Natalija Beljo, dr. med.

21.01.2011. 21:05

Onda nema panike , to smečkasto se zna pojaviti u početku pijenja (3-4 mjeseca) tako da nastvite piti dalje po shemi, jedino će Vas to malo iritirati .

zabrinutaa

29.01.2011. 12:00

doktorice, pijem drugu kutiju qlaire. več 4-5 dana javlja mi se povremeno krvarenje. mengu nebi smjela dobiti još jer sam tek na 14. tableti. izluđuje me več to. dal je to normalno?

Natalija Beljo, dr. med.

29.01.2011. 19:15

Da, normalno je u početku pijenja OHC. Sad jedino nemojte da Vas to izludi pa da prekinete piti jer već idući ciklus može sve biti ok.

Tenna

06.02.2011. 13:32

Poštovana,

počela sam sa uzimanjem prve kutijice tableta Qlaira, po uputama na prvi dan menstruacije. Do sada redovito, nisam ni jedan da zaboravila.
Zanima me od kada su tablete sigurne? Da li nam je potrebna dodatna zaštita?

Hvala unaprijed!! happy

Natalija Beljo, dr. med.

06.02.2011. 16:45

Od prvog dana.

medicinarka91

08.02.2011. 17:20

doktorice dali konzumacija alkohola utječe na pouzdanost qlaira? (ne svakodnevno, nego vikendom vani i sl.)