Akne


Da bi mogli slati poruke na forum trebate se prijaviti. Novi korisnici mogu se registrirati ovdje. Molimo vas da prije registracije pročitate Pravila za korištenje foruma.

Broj tema: 248 | Broj poruka: 1277

Borna Pavičić, dr. med.

KBC Zagreb
Zagreb, Kišpatićeva 12


akne


Morate biti prijavljeni kako bi imali pristup forumu. Prijaviti se možete na sljedeći način: ovdje

Autor Poruka

Matej961

06.11.2016. 13:10

Postovani doktore, Trebam savjet. Naime bio sam kod dermatologa ali on je malo neodgovoran. svima daje iste tretmane tako da meni nije pomogao a u blizini nemam drugog dermatologa.
Naime imam problema na bradi mi se iz dana u dan pojavljuju oziljci i flekice crvenkaste
negdje bude prištić i ostane oziljak ili ta flekica a u večini slučajeva mi se samo pojavljuju oziljci i flekice koje ne prolaze i počinju se širiti dalje i od brade i ne znam što da radim pa vas molim za savijet
unapirijed vam hvala...

Doc. dr. sc. Krešimir Kostović, dr. med.

06.11.2016. 18:10

Na temelju napisanog, napamet, ne mogu reći neki konkretni savjet, jer bi to bilo još neodgovornije od Vašeg dermatologa.

ivana.ds

21.02.2017. 20:15

Poštovani doktore,

Čitala sam puno o sastojku niacinamid u borbi protiv akni pa me zanima kakva je učinkovitost navedenog sastojka te ima li kakvih nuspojava prilikom korištenja istog na koži? Vidjela sam da postoje proizvodi koji imaju 10% niacinamida u sastavu.

Unaprijed Vam hvala na odgovoru.

Lijep pozdrav,
Ivana

Doc. dr. sc. Krešimir Kostović, dr. med.

21.02.2017. 22:05

Učinkovitost je gotovo nikakva, ali niti ne škodi.

hipericin

25.02.2017. 18:35

Terapiju sa izotretinoinom sam završio 05.01.2017.; ukupno sam pio 7,5 mjeseci. Glavna dijagnoza je acne vulgaris, imao sam jako puno zatvorenih komedona. Međutim, evo nakon nešto malo više od mjesec dana pojavilo mi je se par mitesera. Moj glavni problem su blagi ožiljci i rupice te me zanima kada mogu pristupiti mikrodermoabraziji tj. kada je koža "spremna" nakon roaccutana za taj postupak?

Doc. dr. sc. Krešimir Kostović, dr. med.

26.02.2017. 02:25

Nakon godine dana.

madamee12

15.03.2017. 15:05

Poštovani dr.,

koje preparate biste preporučili za tretiranje post upalne hiperpigmentacije? Nakon dugotrajne borbe, akne i upale su se napokon povukle, međutim ostalo je crvenilo i crveno-smeđe "flekice" koji vrlo sporo blijede i vrlo su izražene s obzirom da sam svjetljije puti.
Hvala unaprijed na odgovoru,
lp.

Doc. dr. sc. Krešimir Kostović, dr. med.

16.03.2017. 10:30

Da, takve postupalne hiperpigmentacije sporo prolaze. Možete pokušati adapalensku kremu ili gel (Sona krema ili gel).

sanja21

29.05.2017. 21:50

Poštovani,
radi neredovitog ciklusa (radi policističnih jajnika) i problema s aknama na donjem dijelu lica, ginekolog mi je prepisao Lindynette 20. Do sada sam popila 2 kutije i prvih 6 iz 3. Moj ciklus je sada uredan, ali na licu su mi počeli izbijati bolni podkožni prištevi koji jako sporo prolaze. Ginekolog mi je rekao da dođem na pregleda nakon 6. kutije, a mene sada zanima, da li su te akne reakcija organizma i prilagodba na te tablete i budu se povukle ili mi te tablete ipak ne odgovaraju?
Prije sam koristila Yaz od kojeg su mi ciklusi bili uredni, a s aknama nisam imala problema, ali zbog povečanog broja trombocita, nisam ga smjela piti. Nakon toga me gin stavio na Adexu, koju sam trošila 7mj, ali od nje mi se lice nije ni malo očistilo.

Doc. dr. sc. Krešimir Kostović, dr. med.

31.05.2017. 15:25

Akne vjerojatno nisu reakcija na hormonske tablete. Vama treba dermatološka terapija ovisno o trenutnom stanju, jer je ona osnovna terapija kod akni.

mazvirotic

08.06.2017. 12:35

Postovani doktore, ljubazno molim za pomoc. Imam 26 god i dijagnosticirane Acne vulgaris. Po preporuci dermatologa zapocela sam terapiju Doksiciklinom 3 mj uz istovremeno koristenje Isotrex gela i Aknemycin masti. Stanje lica se znacajno poboljsalo, lijecnik je dalje preporucio koristenje Airol kreme koju vec koristim oko 6 mj. Medjutim,nakon prestanka terapije antibiotikom akne su se vratile, bez obzira na Airol. Prisutne su i na ledjima i prsima. Ta podrucja trenutno ne tretiram nikakvim preparatima.Moj problem su i crveni oziljci koji, ocito zbog jako svijetle koze, su dugo vidljivi i vrlo sporo prolaze.

Ginekologu sam objasnila probleme i koristenu terapiju do sada i pitala za kotracepciju koja bi mi pomogla za akne. Utvrdio mi je blago policisticne jajnike i uputio na pretrage za KKS, protrombinsko vrijeme, jetrene probe, glukozu. Trenutno cekam nalaze, a trebala bih poceti piti Belaru ukoliko sve bude ok. Moja pitanja su:
1. Smatrate li da bi bilo potrebno napraviti i pretrage spolnih hormona prije pocetka uzimanja pilula?
2. Mislite li da bi bilo korisno ponovno probati terapiju antibioticima prije pocetka kontracepcijske terapije?
3. Dermatolog mi je preporucio mehanicko ciscenje lica kod kozmeticara. Koliko mi to moze pomoci zapravo s obzirom na to da se bojim da bi mi se oziljci i crvenilo jos vise povecali?

Unaprijed Vam hvala.

Doc. dr. sc. Krešimir Kostović, dr. med.

09.06.2017. 10:35

1. Nije nužno, ali dobro bi došlo.
2. Ako je prošlo najmanje 6 mjeseci od uzimanja antibiotika, da. Ako nije, onda ne.
3. Riječ je o procjeni dermatologa na temelju vašeg trenutnog stanja, nema jednoznačnog odgovora.

mazvirotic

13.06.2017. 15:00

Poštovani doktore,
nastavno na već gore rečeno, nakon napravljenih pretraga, ginekolog mi je ipak odlučio prepisati Lindynette, umjesto prethodno spominjanih pilula Belara. Zbunjuje me to što se u uputama kao česta nuspojava spominju upravo akne kojih se pijenjem kontracepcijskih pilula želim pokušati riješiti i to sam rekla i liječniku. Mogu li mi ove pilule dodatno pogoršati stanje kože?
Hvala na odgovoru!

Doc. dr. sc. Krešimir Kostović, dr. med.

14.06.2017. 10:55

Ne bi trebale pogoršati stanje.

darwina

15.06.2017. 16:05

Poštovani, molila bih Vas za savijet. Naime u 12. mj. prošle godine prestala sam konzumirat kontracepcijske pilule zbog povišenog fibrinogena. Imam 21 godinu te nisam imala prije nikakvih većih problema s aknama. Nakon prestanka uzimanja pilula, akne svakodnevno niču najviše na području čeljusti,brade, ponekad obraza. Također na bradi i čeljusti imam mnogo komedona. Lice, odnosno t zona mi jako masti. Dermatologica mi je preporučila neke preparate (sona krema,neki losion, pa gel za čišćenje), sa sona kremom nisam zadovoljna, te koristim samo gel,a navečer stavljam avene triacneal s kojim sam zadovoljna jer mi ipak malo smanjuje pojavu akni i crvenilo. Također mi je preporučila da opet počnem sa kontracepcijom,ali ne mogu jer mi je još uvijek fibinogen povišen. Imala sam prije policistične jajnike,ali u 4 mj na zadnjem pregledu dr mi je rekla da više nemam ciste. Isto tako, unazad godinu i pol kosa mi se nenormalno masti. Nemam prhuti, ali kojih 15-20h od pranja kosa je masna kao da je 2 dana nisam prala. Probala sam dosta šampona,ali ništa. Pa bih vas pitala, što da napravim s aknama..i pošto mi je rečeno da masni seboreični dermatitis nije izliječiv, mogu li ga stavit nekako pod kontrolu npr. prehranom? Hvala,lp

Doc. dr. sc. Krešimir Kostović, dr. med.

17.06.2017. 23:05

Vi trebate odgovarajuću dermatološku terapiju za akne. Ona se može odrediti samo na dermatološkom pregledu. Vjerojatno treba promijeniti lokalnu terapiju, a možda i dodati antibiotsku terapiju na usta. Za masnu kosu trebate sami naći šampon koji Vam najviše odgovara.

foreverpainter

08.09.2017. 00:15

Imam veliki problem, pre oko godinu i po dana imala sam dosta cisto lice i po neki mitiser, neko mi je rekao da pocnem da mazem hidrociklin... Mazala sam ga na lice oko 2 meseca i lice mi se uzasno upalilo, sada je malo bolje od tada ali ne znam kako potpuno da ga vratim na staro, imala sam normalan tip koze a sada se toliko masti... Ne znam sta da radim, bila sam kod dermatologa davao mi je neke mazalice ali neuspesno, bila sam i kod kozmeticara ali nista, sada mazem samo jojobino ulje jer mi se cini da tako izgleda malo bolje... Please help

Doc. dr. sc. Krešimir Kostović, dr. med.

08.09.2017. 16:25

Vama očito treba adekvatna dermatološka terapija. Napamet mi je teško reći koja bi to bila. Trebate si naći dermatologa kojem vjerujete.

Examoster

19.09.2017. 16:45

Hey dear friends what should we know about neonatal acnee?

Tttt120

11.02.2019. 11:55

Ipostovani imam 28 godina i imam probleme s aknama. Radila sam nalaze hormona 3. dan mjesečnice i rezultati su: Fsh 5.8 Lh 5.7. Je li moguće da su hormoni uzrok akni? Lp