Akne


Da bi mogli slati poruke na forum trebate se prijaviti. Novi korisnici mogu se registrirati ovdje. Molimo vas da prije registracije pročitate Pravila za korištenje foruma.

Broj tema: 246 | Broj poruka: 1267

Daniel Ceković, dr. med.

Ordinacija Dr. med. Hans Ulrich Seifert
Gmund am Tegernsee, Tegernseer Str. 3


akne


Morate biti prijavljeni kako bi imali pristup forumu. Prijaviti se možete na sljedeći način: ovdje

Autor Poruka

Doc. dr. sc. Krešimir Kostović, dr. med.

12.03.2016. 16:40

Ako ga stavljate samo navečer, možete ga upotrebljavati i preko ljeta.

hipericin

12.03.2016. 17:35

Pozdrav,

već sam u nekoliko navrata pisao o problemu sa izrazito masnom kožom i miteserima te problemima sa aknama na leđima. Korsitio sam široki spektar preparata, pio sam doskicikline međutim ništa nije djelovalo. Trenutno što koristim je klinadimicin čisto radi dezinfekcije kože prije spavanja te pijem supradyn vitamine. Više ne znam što da radim, koristim, na kozmetička čišćenja ne idem jer se miteseri konstanto vraćaju te mi koža bude dodatno nadražena. Da li mi možete reći kako da pristupim problemu jednostavno više nisam kadar misliti?

Lp

Doc. dr. sc. Krešimir Kostović, dr. med.

12.03.2016. 22:05

Potrebne su Vam stalne kontrole dermatologa. Jedino on može odrediti točnu terapiju. Vitamini neće pomoći te ne vidim razloga da ih koristite zbog akni.

BettyD

17.03.2016. 00:30

Poštovani,

imam 23 godine i problem s aknama mi se pojavio prije 4 godine. U pubertetu nisam imala takvih problema. Prije 5 mjeseci, nakon što sam bez uspjeha isprobala velik broj krema, pilinga, maski i slično, išla kod dermatologa na čišćenje lica... odlučila sam pokušati s kontracepcijskim pilulama. Nakon analize krvi se ispostavilo da imam povišeni androstendion (13.3) koji je uzrok probematičnoj koži lica. Terapija koju sam dobila bile su pilule Diane35 koje sam pila tri mjeseca te sam u tom periodu imala faze u kojima mi je lice bilo gore nego ikad. Nakon ta tri mjeseca i nikakvog pomaka napravila sam pauzu od mjesec dana i ponovno vadila krv. Sada ponovno pijem diane35 jer prema riječima moje ginekologice treba više od tri mjeseca kako bi pilule počele djelovati. U 12 dana koliko ih opet pijem lice mi je svaki dan sve gore, dok se u prošlom mjesecu, mjesecu pauze, malo popravilo (ali i dalje bilo problematično).
Zanima me što mi je činiti u ovoj situaciji? Je li moguće da mi samo ova vrsta pilula ne odgovara? Trebam li ipak još pričekati i piti diane35 još 3mjeseca? Postoji li šansa da mi pilule uopće ne mogu pomoći?

Molila bih Vas za savjet jer ne znam više što mi je činiti...

Unaprijed hvala

Doc. dr. sc. Krešimir Kostović, dr. med.

17.03.2016. 12:50

Diane 35 trebate piti dulje vrijeme da bi se normalizirao hormonski poremećaj. Ali one nisu dovoljne same po sebi i bila bi potrebna neka dermatološka terapija (koja se određuje na dermatološkom pregledu).

silly_me

09.04.2016. 11:50

Poštovani doktore,

Imam 26 godina.Do unazad dvije godine nisam imala nikakvih problema sa licem. Počelo je sa nekoliko bubuljica, a u zadnje vrijeme je sve gore. Koža je izrazito iritirana svrbi i pecka. Obrazi su jako suhi, čak se ponekad i gule. Koža na čelu i nosu je masna,i na čelu su sitne bubuljice, dok se na sljepoočnicama pojave veće i ponekad su gnojne. Išla sam dermatologu. Rečeno mi je da nije ništa strašno. Propisana terapija je Avene Cleanance Gel za čišćenje i Bioderma Sensibio Rich krema. Gel je uredu, samo nakon čišćenja koža na obrazima se još više osuši. Krema mi ne odgovara, mislim da se iritacijajoš više poveća kad je koristim.Zbog toga ne koristim više nijedno. Počela sam Ujutro i naveče stavljati Nivea Sensitive kremu ali situacija je sve gora. Koža je stalno izrazito crvena i iritirana i svrbi. Možete li mi možda preporučiti neki drugi proizvod za njegu ili dati neki savjet ?Unaprijed zahvalna happy

Doc. dr. sc. Krešimir Kostović, dr. med.

09.04.2016. 21:30

Trebalo bi prvo napraviti pregled, jer "bubuljice" ne znače ništa. Napamet preporuke nisu moguće.

hipericin

16.04.2016. 19:20

Pozdrav!

2014. g. sam bio kod dermatologa te mi je ovo bila dijagnoza i terapija: Dijagnoza: Acne vulgaris, Acnae vulgares
Pri pregledu upalne akneiformne promjene sa brojnim komedonima na koži lica te na leđima.
Terapija: kozmetološko čišćenje lica
benzoyl peroxidum + clindamycinum los 2x dnevno
doxycyclinum a 100 mg 2x1/ dana potom 1x1 još 21 dan uz fotoprotekciju!
Međutim, i dalje sam na istom, ništa se nije promijenilo. Idem na čišćenja, ali se opet sve vrati. Stanje na leđima je najgore. Dijagnoza je vjerojatno ista, zanima me da li se Roaccutan može koristiti i za aknastu kožu punu mitesera?

Doc. dr. sc. Krešimir Kostović, dr. med.

17.04.2016. 20:00

Liječenje akni je dugotrajno i trebali bi ići redovito na kontrole kod dermatologa. Roaccutane (izotretinoin) je lijek koji se daje kod najtežih oblika akni i isključivo na preporuku dermatologa.

hipericin

19.04.2016. 00:30

Da li bi se mogao caj od koprive piti za vrijeme terapije roaccutanom kako bi se smanjile nuspojave?

Doc. dr. sc. Krešimir Kostović, dr. med.

19.04.2016. 16:40

Čaj od koprive neće štetiti, ali neće niti pomoći.

hipericin

14.05.2016. 23:45

Da li je uobičajeno raditi pregled fundusa prije terapaije Roaccutanom?

Doc. dr. sc. Krešimir Kostović, dr. med.

15.05.2016. 11:45

Ne.

teic0

15.05.2016. 11:45

Postovani,
Imala sam ponegdje bolne potkozne akne pa vec mjesec dana mazem lice sona gelom i pristavija sam nego prije sta sam pocela mazat, zapravo gel odlicno djeluje na postojece akne ali neprestano izlaze nove, ne kuzim dali mi ih gel izaziva jer sam citala da moze doći do pogorsanja, tako znaci cijelo vrijeme u krug, izljecim jedne pa dodu druge, oce li vise prestati toliko izbijati ako nastavim mazati, jel to normalno?

Doc. dr. sc. Krešimir Kostović, dr. med.

15.05.2016. 19:25

Sona gel djeluje na postojeće, ali ne sprečava izbijanje novih. Ne mogu Vam napamet reći je li to najbolja terapija za Vas.

madamee12

28.05.2016. 11:10

Postovani,

dobila sam lokalnu terapiju isotretinoinom i eritromicinom i uz to pijem doksiciklin kapsule. Terapiju sam pocela koristit prije nekoliko dana i akne su mi se odmah pogorsale, izbilo je nekoliko novih na vec upaljenim podrucjima i stoga me zanima je li to uobicajeno, da li moze doci isprva do pogorsanja prije nego sto se stanje pocne poravljati?
I zanima me mogu li ispod gela s isotretinoinom navecer stavljati hidratantnu kremu (Bioderma sebium global) ili ce to smanjiti njegovu ucinkovitost?

Hvala unaprijed na odgovoru

Doc. dr. sc. Krešimir Kostović, dr. med.

29.05.2016. 19:35

Morate pričekati barem 2-3 tjedna da se vide početni rezultati. Hidratantnu kremu treba stavljati najmanje sat vremena nakon isotretinoin gela.

zovemsecrvena

25.06.2016. 00:55

Poštovani, zbog dijagnoze 'akne vulgaris' dermatolog mi je prepisao u siječnju ove godine terapiju s Roaccutanom : 30 mg dnevno na kilažu od 59 kilograma. Poboljšanje je uslijedilo tek nakon četiri mjeseca kada sam imala prvu kontrolu (u travnju); dermatolog je tada bio izrazito nezadovoljan situacijom (i dalje je bilo nekoliko svježih akni na područiju mandibularne regije, hiperpigmentacije i površinskih ožiljaka) povisio je dozu za svibanj od 50 mg dnevno,a za lipanj i dio srpnja (prije odlaska na more prestajem) čak 60 mg dnevno. Uslijed povišenja doze nakon prvog mjeseca lice se potpuno očistilo (nema više ni jedne akne čak ni na leđima koja su bila kritično unazad mjesec dana), nastavljam s terapijom do sredine srpnja. Naglasila bih još kako sam kao žena paralelno uz Roaccutan uzimala oralnu kontracepciju - Novynette, a povišenjem same doze dermatolog mi je zamijenio ranije navedenu kontracepciju Dianama 35 koje krećem piti ovaj mjesec ( jedan mjesec sam pauzirala jer ionako nema straha od moguceg zaceca). Pitanja su sljedeca: postoji li ikakav rizik od melanoma ako se na moru budem izlagala suncu? Koliko se nakon terapije smiju raditi tretmani mikrodermoabrazije radi ublažavanja zaostalih ožiljaka i koliko je zaista potrebno uzimati Diane 35 kao jako progresivne (dermatolog ih je prepisao da potpuno uništi svaki trag akni) ako mi je lice već sada potpuno čisto? (Upućena sam da su Diane 35 izrazito opasna i jaka hormonalna terapija)

Zahvaljujem se unaprijed, uistinu mi je potrebno još jedno stručno mišljenje.

Doc. dr. sc. Krešimir Kostović, dr. med.

25.06.2016. 15:00

Rizik melanoma nije povećan kod uzimanja Roaccutana (izotretinoina). Tretmani za uklanjanje ožiljka smiju se raditi godinu dana nakon prestanka Roaccutana. Za vrijeme
uzimanja Roaccutana i tri mjeseca nakon prestanka, mora se uzimati oralna kontracepcija, ali to ne moraju biti Diane 35.

hipericin

28.06.2016. 15:00

Da li roccautan djeluje na mitesere (zatvorene komedone), ili će bit potrebno naknadno čišćenje?