Kontracepcija


Da bi mogli slati poruke na forum trebate se prijaviti. Novi korisnici mogu se registrirati ovdje. Molimo vas da prije registracije pročitate Pravila za korištenje foruma.

Broj tema: 4029 | Broj poruka: 47342

anonymous

Ivo Balenović, dr. med.

Dom zdravlja KZŽ
Krapina, Mirka Crkvenca 1


Krvarenje van ciklusa


Morate biti prijavljeni kako bi imali pristup forumu. Prijaviti se možete na sljedeći način: ovdje

Autor Poruka

Anora

09.08.2015. 00:10

Poštovani, pilulu za dan posle sam popila 12. juna, nakon što je kondom ostao u meni, i posle toga sam imala menstruacije na vreme. Otkako sam je popila imam braon iscedak, a ovaj put i slabo krvarenje van ciklusa tj. oko sredine meseca. Da li je moguće da su ovo posledice pilule, i zašto se ovo dešava?

Dejan Šakoronja, dr. med.

09.08.2015. 23:45

Nisu posljedica pilule. Sredinom ciklusa moguće je probojno krvarenje najčešće zbog ovulacije.

Anna33

17.01.2017. 13:50

Postovani

5 decembra sam imala krvarenje ne intezivno,braon boje u trajanju od jednog dana. 15 decembra sam dobila pravu menstruaciju. Od 27 dec. do 3 januara sam imala seksualne odnose, stim sto decko nijedan put nije ejakulirao u mene. I evo nas opet ,5 januara braon sukrvica ceo dan, sutradan nista. Da bih sad 15 januara dobila braon menzis bez bolova ikakvih. Vec 3 dana imam kao surkvicu neku, cas je bistra cas je gusta cak sam nasla i ugruske iste, i jezivo braon boje. Nemam nikakve simptome pmsa. Pomozite mi molim vas, sada se vec brinem.

Dejan Šakoronja, dr. med.

17.01.2017. 21:25

Nažalost previše stvari dolazi u obzir. Bez pregleda ne može se točno znati o čemu se radi.

Anna33

17.01.2017. 21:45

Hvala vam
Mozete mi samo reci da ne mora da znaci da je trudnoca? I da mi kazete sta je mozda u potanju

Dejan Šakoronja, dr. med.

17.01.2017. 22:20

Nije trudnoća. Upala, polip, miom i sl.

Anna33

18.01.2017. 09:55

Puno vam hvala. Mnogo ste ni pomogli (psihicki).
Pozdrav i sve najbolje

Dejan Šakoronja, dr. med.

18.01.2017. 15:25

Molim.

barbara200

20.01.2017. 15:30

poštovani, zbog smeđeg krem iscjetka koji traje do 11 dana ciklusa, doktorica je napravila birseve koji su uredi,papa test uredan, uzv takoder, ca 125 iznosi 9.36, hormoni na 5 dan ciklusa: prolaktin 348, fsh 6.8, lh 3.4, estradiol 0.160, iako je nalaz uredan, doktorica tvrdi da je to niska razina estrogena te mi je dala tablete estrogena 1mg, od 5.do 10. dana ciklusa, da li je to ispravna terapija? imate li drugo mišljenje? hvala

barbara200

20.01.2017. 15:40

samo da napomenem, inače sam mršava, no zadnjih par mjeseci sam još izgubila na kilaži, da li je moguća smanjena kilaža uzrok produženom krvarenju?

Dejan Šakoronja, dr. med.

20.01.2017. 22:15

Dobra terapija.

Dunavska

25.08.2017. 17:45

Poštovani,
Prije dvije sedmice sam imala krvarenje nakon neuspješnog IVF, koje je trajalo 5 dana (uobicajeno). Danas sam se zadovoljavala (klitoralno) i nakon orgazma primjetila da mi ide krv, jarko crvene boje! Što bi moglo biti uzrokom? Unaprijed hvala!

Ivo Balenović, dr. med.

26.08.2017. 10:45

Poštovana, teško je reći bez pregleda, ali moguće da se radi o hormonskoj neravnoteži (ako je krvarenje iz maternice) ili mehaničkoj ozlijedi sluznice (ako je iz rodnice).

morigan

26.06.2019. 10:20

Poštovani doktore,
Imam 47 godina. Menstruacije su mi uredne, svakih 28-30 dana. Ne koristim nikakvu kontracepciju niti pijem antidepresive ili kakve druge "teže" lijekove.
Posljednja je menstruacija je bila 7. lipnja, da bi mi se danas ujutro pojavilo krvarenje (krvarenje nije obilno, a krv je čista, bez ugrušaka).
Napominjem kako već dulje vrijeme imam problem s noćnim i dnevnim znojenjima glave, tjemena i te vrata te prolazim faze abnormalne živčanoće. Također sam stalno izložena velikom stresu.
Zanima me može li ovo krvarenje, koje mi se nikada u životu nije javilo između 2 menstruacije, biti povezano s poremećajem hormona. Ili sam već u predmenopauzi?
Trudnoća je isključena.
Zanima me trebam ići ginekologu na pregled ili ne. Koliko bi ovo krvarenje moglo trajati i kako ću znati je li to preuranjena menstruacija ili samo krvarenje uzrokovano hormonskim disbalansom?
Puno vam hvala,
S poštovanjem.
M.

morigan

26.06.2019. 10:45

Oprostite, je li moguće i probojno krvarenje zbog ovulacije?

morigan

26.06.2019. 10:45

Ispričavam se, ipak ima malo ugrušaka u krvi. Oprostite.

Ivo Balenović, dr. med.

26.06.2019. 11:05

Poštovana, sve što ste naveli ukazuje na perimenopauzalne tegobe, što je i uobičajeno za Vašu dob. Za očekivati je da će ciklusi postati neredoviti. Razmaci između krvarenja u početku će se skratiti, a kasnije produživati, sve dok menstruacija u potpunosti ne izostane. Tada žena ulazi u menopauzu. Sve to je uzrokovano hormonskim disbalansom, što je i očekivano i uobičajeno za dob. Ukoliko bi Vam smetnje (vrućine, znojenje, nesanica, razdražljivost...) bile jake i onoemogućavale Vas u normalnom funkcioniranju javite se liječniku radi hormonskog nadomjesnog liječenja.

morigan

26.06.2019. 12:30

Poštovani doktore,
Vrlo ste ljubazni i puno vam hvala.
S poštovanjem.

Ivo Balenović, dr. med.

26.06.2019. 18:25

Nema na čemu.