Neplodnost


Da bi mogli slati poruke na forum trebate se prijaviti. Novi korisnici mogu se registrirati ovdje. Molimo vas da prije registracije pročitate Pravila za korištenje foruma.

Broj tema: 64 | Broj poruka: 232

Martina Bračun, dr. med.

Poliklinika BetaPlus
Zagreb, Av. V. Holjevca 23


Problemi s erekcijom / plodnoscu


Morate biti prijavljeni kako bi imali pristup forumu. Prijaviti se možete na sljedeći način: ovdje

Autor Poruka

sol31

10.02.2014. 22:00

Postovani,vec duze vrijeme sam sa curom s kojom imam planove za djecu. Sex je bio jako dobar do pred nekih 6-7 mjeseci kad se meni pocelo dogadati da mi tijekom same penetracije opada erekcija kao i da mi penis nije tvrd kao sto je bio. Prije je bilo seksualnih odnosa i 3-4 puta na dan ili svaki drugi a sad nakon 1 ejakulacije je nemoguce postici drugu kao i postojanu i tvrdu erekciju.Dermatolog mi je dao tablete protiv opadanja kose bas malo prije toga i to mi se pocelo dogadati nakon sto sam iste uzimao ali sam prestao.Jel je to od toga i da li je moguce da sam nakon uzimanja toga(samo mjesec,dva) ostao neplodan ili?HVALA PUNO

Prof. dr. sc. Velimir Šimunić, dr. med.

24.06.2014. 12:50

Poštovani,

Erekcija nije povezana s plodnošću.
Moguća je povezanost drugih lijekova sa erekcijom. Ako se problem ne popravi sada kada ste prestali terapiju za opadanje kose, javite se urologu