Kontaktne leće


Da bi mogli slati poruke na forum trebate se prijaviti. Novi korisnici mogu se registrirati ovdje. Molimo vas da prije registracije pročitate Pravila za korištenje foruma.

Broj tema: 46 | Broj poruka: 156

Adrian Lukenda, dr. med.

Očna poliklinika OPTO CENTAR
Zagreb, Vlaška 64


problem


Morate biti prijavljeni kako bi imali pristup forumu. Prijaviti se možete na sljedeći način: ovdje

Autor Poruka

Tomislav

02.06.2006. 22:38

Pozdrav!
Nosim polutvrde plinopropusne kontaktne leće od 2003. Doptrija na desnom mi je +5.75 a na lijevom +6.00 i još neki cilindri. imam astigmatizam i strabizam. od početka nošenja imam osjećaj sijene kada gledam na primjer svijeću tj. njenu svijetlost ili farovi auta ako me razumijet što hoću reći. No na to sam se priviknuo. u zadnjih nekoliko mjeseci mi se dosta luči nakakva bijela tvar u rubu očiju kao nekakav sekret i zamaže mi leće te su onda neudobne za nošenja. pokušao sam sa skidanje m proteina tj. tabletama ali ništa. Bio sam kod svoga okuliste i ona mi je rekla da ne znam o čemu se radi i da ako se to nastavi da neču moći nositi leće, te mi je dala torbex kapi za oči i neku mast ali to je bilo užas jer su oči bile suhe kao barut a od masti su mi pocrvenile i natekle. Kad se taj sekret luči onda koliko sam primijetio na desnom oku kao da ga je više jer je desna leća puno zmazanija nego li lijeva. Inače koristim total care sustav za njegu leće i nisam imao s njme problema. uzeo sam boston simplus zadnjih nekoliko dana da provijerim da li je možda problem u otopinu ali rezultat je isti. inače uzimam ormidol 25mg za hipertenziju.

Recite mi što mi je činiti jer leće su mi super riješenje umijesto naočala i u početku je sve bilo uredu i stvarno bi ih htio nositi dalje ako je ikako moguće

puno hvala na pomoći

dr. Dean Šarić

11.07.2006. 22:51

Cijenjeni,
moguće je da je riječo blagoj upali ili shome oku. Potreban bi bio pregled pa mi se možete javiti na 01/3787380 u Kabinet za kontaktne leće "KB Sestre milosrdnice" da pokušamo riješiti problem. Prekid nošenja leća vjerojatno neće biti potreban.

mica999

12.04.2015. 23:50

Dobar dan postovani.
Dugo sam nosila,ja mislim meka sociva.Medjutim desava mi se da ako ihh nosim vise od 6h pocnu da mi smetaju,a kada ih dodirnem,osecam da su suva,kao da je uslo vazduha izmedju oka i sociva,kao da su se odvojila od zenice.Zanima me vase misljenje o tome.Da napomenem da mi se to ne desava svakog puta kada ih nosim.Prvo sam mislila da je mozda od vjetra ali to se desavalo i kada ga nije bilo.Sada ne znam sta moze da bude razlog tome.
S postovanjem ocekujem odgovor.Hvala.

Adrian Lukenda, dr. med.

24.04.2015. 00:35

Kao što ste i sami naveli najvjerojatnije imate problem sa suhim okom. Na stranicama Cybermeda imate opisane osnovne uzroke kao i načine dijagnosticiranja i liječenja sindroma suhog oka http://www.cybermed.hr/centri_a_z/sindrom_suhog_oka . Osim samog liječenja suhog oka, vrlo će važan biti i odabir leća i načina nošenja ukoliko oftalmolog procijeni da smijete nositi leće.

Kardum

22.08.2017. 23:45

Poštovani, nekoliko puta mi se desilo da mi se jednostavno zagubi jedna leća, pa nisam bio siguran da li je ispala ili ostala negdje u oku, da li postoji ikakva mogućnost da je leća ostala negdje zaglavljena u oku, i kako je to moguće provjeriti? Hvala!

Adrian Lukenda, dr. med.

29.08.2017. 20:15

Iako malena, navedena mogućnost postoji. Zamolite nekoga da Vam na dobrom svjetlu pogleda oko na način da malo odmaknete vjeđe i pogledate u svim smjerovima. Ako se leća ne može vidjeti, a čini Vam se i dalje da bi mogla biti u oku otiđite kod svog kontaktologa koji će vrlo brzo ustanoviti je li leća ispala iz oka ili ne.