Kontracepcija


Da bi mogli slati poruke na forum trebate se prijaviti. Novi korisnici mogu se registrirati ovdje. Molimo vas da prije registracije pročitate Pravila za korištenje foruma.

Broj tema: 4080 | Broj poruka: 47972

anonymous

Ivo Balenović, dr. med.

Dom zdravlja KZŽ
Krapina, Mirka Crkvenca 1


izostanak menstruacije uz pilule


Morate biti prijavljeni kako bi imali pristup forumu. Prijaviti se možete na sljedeći način: ovdje

Autor Poruka

Miaa88

09.04.2016. 11:50

Postovani doktore,

Zbog neredovnih menstruacija i zastite pocela sam da pijem logest, u avgustu. Do skora nisam imala nikakvih problema sa pilulama. Medjutim, prosli mesec mi je izostala menstruacija, to sam prepisala antibiotiku koji sam pila. Bilo je samo malo tamnijeg sekreta. Pocela sam redovno sa sledecom kutijom, ali mi menstruacija ne dolazi. Prestala sam sa pilulama pre 2 dana. Predpostavljam da nisam trudna posto sam odnos imala u decembru, pa onda tek krajem marta, ali momak nije ejakulirao u mene, a pilule pijem uvek u 8h, sa 5 minuta zakasnjenja ponekad.

Interesuje me zbog cega moze da se ovo desava? I da li je opasno? I jos me zanima.. lek Venter, za zeludac, da li utice na dejstvo pilula?
Pregled mi je zakazan tek za sredinu narednog meseca.

Hvala na odgovoru

Dejan Šakoronja, dr. med.

09.04.2016. 19:35

Menstruacija može izostati uz navedene pilule. NAstavite dalje s uzimanjem.

Miaa88

09.04.2016. 21:30

Hvala na odgovoru.

Samo me zanima za ovaj lek Venter, da li utice na pilule posto bih trebala da pocnem da ga koristim?

Dejan Šakoronja, dr. med.

10.04.2016. 13:50

Ne utječe.

hhward

22.06.2016. 11:20

Postovanje,
Pijem Diane 35 2 mjeseca,redovno i za vrijeme druge sedmodnevne pauze menstruacije nije bilo, 2. dan te iste pauze sam imala odnos (koristen je i kondom) pa me zanima ako trudnoca nije uzrok izostanku, sto jest?

Dejan Šakoronja, dr. med.

22.06.2016. 17:20

Ponekad izostane menstruacija tijekom uzimanja pilula. Napravite test. Ako je negativan nastavite dalje s uzimanjem prema shemi uzimanja.

hhward

22.06.2016. 22:05

Postovani,
Evo do menstruacije je ipak doslo kasnije tokom danasnjeg dana (koji je inace sesti dan te pauze), znacilo to da nisam trudna? Hvala Vam na prijasnjem odgovoru

Dejan Šakoronja, dr. med.

23.06.2016. 17:25

Niste trudna.

applepie11

22.08.2017. 11:15

Pozdrav, pocela sam piti Alaya pilule po prvi put ovaj mjesec, na prvi dan ciklusa. Mjesecnicu sam dobila ujutro, a tabletu sam popila navecer u 22h, a sljedece jutro zbog hrane koju sam prethodnu vecer jela sam dobila proljev, dakle proslo je nekakvih 7-8 sati od popijene tablete do proljeva. I proljev je trajao samo taj jedan dan, nije utjecalo na sljedecu tabletu. Ostale tablete sam pila uredno, mozda s jednim satom zakasnjenja i 9. dan ciklusa sa zakasnjenjem od 4 sata. U brosuri pise da i ako se tableta popije unutar 12 sati, da zastita ostaje ista. Mjesecnica mi je trajala malo duze no inace, 9 dana. Alkohol sam pila 2-3 puta ali po casu-dvije u izlasku. Opijanja nije bilo. Odnose s deckom sam imala 10. dan ciklusa, 17. dan ciklusa i 20. dan. Sva tri puta je ejakulirao u rodnicu. S tim da su mi se bolne grudi pojavile negdje 18. dan ciklusa. Moj ciklus prije uzimanja pilula bio je otprilike 36-40 dana. Po mom uobicajnom ciklusu plodni dani su mi dolazili oko 18-20 dana, a sad sam vec tad osjetila bolne grudi. Danas mi je 4. dan bez tablete, a mjesecnice jos nema. Buduci da sam se jako prestrasila i osjecam mucninu u zelucu, ne znam je li mjesecnica ne dolazi zbog toga ili iz razloga sto sam mozda trudna... Sinoc, kada sam malo procitala po forumu, smirila sam se i onda sam osjetila bolove koje bi znala nekad prije menstruacije, u donjem dijelu ledja i trbuha, ali jutros opet nista od menstruacije... Pa kolika je sansa da sam ipak trudna? sad

Ivo Balenović, dr. med.

22.08.2017. 23:45

Poštovana, ponekad kod uzimanja kontracepcije krvarenje može izostati. Ukoliko ste redovno uzimali terapiju ne postoji vjerojatnost trudnoće. Ukoliko bi izostala dva uzastopna krvarenja treba isključiti trudnoću kao uzrok.

Karlina35

28.01.2020. 13:40

Poštovani,
Koristim claxi preko godinu dana, krvarenja su mi dolazila 3-4 dana nakon zadnje tablete, nekada jače, nekada skoro ništa. No ovaj mjesec nema ništa. Simptome pmsa imam i samo čekam da dođe ali uzalud. Ovaj mjesec sam uzela prvu tabletu kasnije 12 sati, no taj dan su popijene dvije. Dva testa su negativna. Je li to u redu, ili treba posjetiti ginekologa?
Lp

Ivo Balenović, dr. med.

28.01.2020. 14:15

Poštovana, zbog djelovanja kontraceptiva na endometrij, kod žena koje ih koriste, menstruacije postaju oskudnije i kraće, a ponekad mogu i izostati. Nema razloga za brigu. Samo ukoliko i idući ciklus izostane krvarenje javite se liječniku.

Veronika10

29.01.2020. 12:30

Poštovani,
nakon poroda počela sam piti Mayra kontracepcijske pilule. Već više od 8 mjeseci. Prvi dan zadnje menstruacije je bio 31.12.2019 trajala je oko 3-4 dana. Nakon toga imali smo ja i moj partner više spolnih odnosa, ali sve sa prekinutim snošajem bez dodatne zaštite. Tabletu nijednu nisam preskočila, par puta(3-4)se desilo da kasnim s tabletom po 4-5 sati. U uputama pise da se nesmije kasniti više od 12 sati tj da se učinkovitost smanjuje. Brine me sto zadnja dva tjedna imam nadut trbuh, malo osjetljivije i dosta punije grudi. Bila sam na ultrazvučnom pregledu prije 10ak dana ginekologica je rekla da 100% nisam trudna, ali mislim da je dva tjedna nakon zadnje menstruacije nemoguće ultrazvukom utvrditi trudnoću. Trebala sam dobiti 28.01 međutim 27.01 kasno uvečer sam dobila jako malo menstruacije tj krvi koja je nestala prilikom jednog brisa. Jutros 29.01 sam opet dobila ali skroz malo pomiješano sa vodenim iscjedkom. Da li je moguće da je implantacija? Da li bi opet trebala ići kod ginekologice ili napraviti kućni test za trudnoću. Osjetim blage grčeve u donjem dijelu trbuha. Hvala vam puno na odgovoru.

Ivo Balenović, dr. med.

29.01.2020. 22:46

Poštovana, kod žena koje uzimaju kontraceptive krvarenja postaju puno oskudnija i kraća, a ponekad mogu i izostati. Ne postoji mogućnost trudnoće. Ako se želite uvjeriti, uradite test.