Da bi mogli slati poruke na forum trebate se prijaviti. Novi korisnici mogu se registrirati ovdje. Molimo vas da prije registracije pročitate Pravila za korištenje foruma.

Broj tema: 3927

Broj poruka: 45605

anonymous

Ivo Balenović, dr. med.

Dom zdravlja KZŽ
Krapina, Mirka Crkvenca 1

Naelia

Morate biti prijavljeni kako bi imali pristup forumu. Prijaviti se možete na sljedeći način: ovdje

Autor Poruka

tk222

22.03.2016. 17:05

Postovani,
Pocela sam uzimati naelia tablete nakon 2 mjeseca pauze od diane 35. Popila sam svih 24 tableta + 4 placebo tablete a menstruacije jos uvijek nema. Danas bi trebala zapoceti s koristenjem druge kutije tableta a menstruaciju cekam. Tablete sam pila uredno svaki dan a odnosi su svejedno bili zasticeni dodatnom zastitom. U cemu je problem? Nastavim danas piti tablete iz druge kutije ili ne? Hvala unaprijed. Lp

Dejan Šakoronja, dr. med.

22.03.2016. 23:05

Nastavite danas s novim blisterom. Čest je izostanak menstruacije uz ultraniskodozažne pilule.

tk222

28.03.2016. 21:20

Postovani,
Na pocetku uzimanja Naelia pilula menstruacija je izostala i vec kasni tjedan dana. Hoce li se sa slijedecim ciklusom vratiti u normalu? Trebam li zbog toga promijeniti pilule? Na internetu ili forumima nema mnogo informacija o Naelia pilulama pa neznam nista o njima. Imaju li kakav utjecaj pilule koje sam pila prije 2 mjeseca, Diane 35, pa se menstruacija mora prilagoditi? Hvala jos jednom

Dejan Šakoronja, dr. med.

29.03.2016. 22:30

Idući ciklus bi terbala nastupiti. Ako ne nastupi treba promjeniti piluel za malo "jače!

tk222

14.04.2016. 23:00

Postovani,
Evo mene opet. Popila sam sve pilule te su mi preostale jos 3placebo gdje bi morala nastupiti menstruacija. Imam bolne grudi vec tjedan dana a sad od jucer i bijeli iscjedak. Znam koji su mi uobicajeni znakovi menstruacije ali pisem vam da budem sigurna. I prosli mjesec sam imala iste simptome ali nisam ju dobila.

Dejan Šakoronja, dr. med.

15.04.2016. 21:00

Treba doći uskoro. Ako ne dođe nastavite dalje s uzimanjem no tada predlažem prelazak na druge pilule.

ivana199015

24.08.2016. 01:25

Poštovani,

Prošli ponedjeljak 15.08. sam dobila menstruaciju i počela s prvom kutijom Naelia pilula. Inače mi vrijeme trajanja menstruacije bude maximalno 5 dana. I to već zadnja dva vrlo slabo. Kako pijem tablete 8. dan, mislim da menstruacija još nije prošla. Zadnja 4 dana se izmjenjuje smeđ iscjedak, do sukrvice. U malim količinama. Danas sam pomislila da je sve prošlo, i onda samo odjednom krv.
Moj doktor je na godišnjem odmoru, pa ako mi možete reći Vi, dali je to nešto normalno ili mi možda ne odgovaraju tablete.

Hvala!

Dejan Šakoronja, dr. med.

24.08.2016. 09:25

To je probojno krvarenje uz pilule. Nastavite dalje s uzimanjem do kraja blistera.

ivana199015

07.09.2016. 12:15

Poštovani,
Već sam se javljala u vezi Naelia pilula. Krenula sam s uzimanjem prve kutije 15.08.. Od tada samo u jednom kratkom razdoblju 26.08.-30.08. nisam imala nikakav iscjedak. Cijelo vrijeme imam smeđi iscjedak, koji je onako osrednji do pojačan. Ponekad se pokaže i krv. Sutra uzimam prvu placebo tabletu. Ukoliko ne dobijem menstruaciju dali da se javim doktoru za promjenu tableta ili da nastavim s uzimanjem drugd kutije?
Dali je normalno da toliko dugo imam taj iscjedak, koji kažem je osrednji? Sada se već brinem..

Hvala.

Dejan Šakoronja, dr. med.

07.09.2016. 17:05

Nastavite dalje s uzimanjem prema shemi. Radi se o probojnom spoting krvarenju koji je karakterističan za ultraniskodozažne pilule.

Tmil

16.11.2016. 15:25

Poštovani,
17.10. sam počela piti Naelia tablete. Nakon 3 tjedna počela sam dobivati smeđi iscjedak. Na dan kada sam popila 2. placebo tabletu, osjetila sam bolove u donjem dijelu te mi se pojavilo krvarenje. Sljedeći dan se pojavio opet smeđi iscjedak i pojavljivao se sve dok nisam popila prvu tabletu iz nove kutije. Da li je moguće da to je to bila menstruacija ili ona tek treba doći? Od kada sam prešla na novu kutiju iscjetka nema.

Dejan Šakoronja, dr. med.

16.11.2016. 18:45

Vjerovatno je bila menstruacija. Tako slabe menstruacije su uz navedene pilule.

ivana199015

25.12.2016. 23:35

Poštovani,
s 15.08.2016. sam počela s korištenjem kontracepcijskih pilula Naelia. Tijekom korištenja tri kutije sam cijelo vrijeme imala smeđ iscjedak. Uz savjetovanje s ginekologom, predloženo mi je da mjesec dana uzmem pauzu od istih, što sam i učinila. Zadnju menstruaciju sam imala 09.12.2016. kada sam ponovno počela uzimati iste. Prvih 10 dana bilo je sve u redu. Nakon toga mi se pojavio ponovno smeđi iscjedak, a 14.-ti dan i menstruacija (23.12.) koja je kao i uobičajena. Doktor mi je na godišnjem odmoru, pa Vas molim za savjet. Dali je ovo normalna pojava? Dali da nastavim s blisterom do kraja?

Hvala!

Dejan Šakoronja, dr. med.

26.12.2016. 18:20

Normalna je pojava, nastavite do kraja blistera. Osobno bih vam preporučio "malo jače" pilule za dalje.

ivana199015

26.12.2016. 23:20

Hvala na odgovoru!
Svakako se javljam doktoru čim se vrati s odmora, on je također predložio mjenjanje pilula ako ni nakon jednomjesečne pauze ne bude bolje.

Dejan Šakoronja, dr. med.

27.12.2016. 09:50

Molim.

ivana199015

02.01.2017. 23:45

Poštovani,

javljam se ponovno samo da provjerim dali sam dobro učinila. Ginekolog mi je promjenio pilule, s Naelie prelazim na Lindynette. Menstruaciju sam imala 09.12. kada sam počela s kutijom Naelie, međutim istu sam ponovno dobila i 23.12.. Jučer 01.01. sam uzela zadnju aktivnu tabletu iz kutije. Danas kada sam se čula s doktorom, on mi je rekao da trebam mjesec dana čekati, ponovno do sljedeće menstruacije da bi prešla na Lindynette. Međutim, ja to na svoju ruku nisam poslušala sada, već sam kako u uputama piše, danas uzela prvu tabletu. U istima piše da se mogu početi piti i nakon zadnje neaktivne tablete.
Možete li mi reći dali sam pogriješila? I dali je potrebna dodatna zaštita?

Hvala!

Dejan Šakoronja, dr. med.

03.01.2017. 13:45

Dobro ste postupila.

ivana199015

07.01.2017. 11:45

Postovani,
Dali mi je potrebna dodatna zaštita kod prelaska s Naelie na Lindynette? Prvu tabletu sam uzela dan nakon zadnje aktivne od Naelie.
Hvala.

Dejan Šakoronja, dr. med.

07.01.2017. 18:50

Tjedan dana dodatne zaštite.