Kontracepcija


Da bi mogli slati poruke na forum trebate se prijaviti. Novi korisnici mogu se registrirati ovdje. Molimo vas da prije registracije pročitate Pravila za korištenje foruma.

Broj tema: 4050 | Broj poruka: 47534

anonymous

Ivo Balenović, dr. med.

Dom zdravlja KZŽ
Krapina, Mirka Crkvenca 1


problemi


Morate biti prijavljeni kako bi imali pristup forumu. Prijaviti se možete na sljedeći način: ovdje

Autor Poruka

lily_90

23.11.2012. 22:25

naime, imam par pitanja....sada imam 22godine, a sa 16 sam dobila prvu menstruaciju, ali sam imala 2 puta godisnje, u u vezi sam 4 godine i nisam ostala trudna jer navodno imam nekakve rupe po jajnicima. sad pijem Trinovum tablete vec 7 mjeseci, i zanima me koliko ih dugo smijem piti? zanima me i dali ce mi menstruacije bili redovitije kada prestanem piti tablete i dali na to koliko ce mi onda biti redovite ima ikakvoga utjecaja duzina pijenja tableta? dali ce mi biti ucestalije ako ih pijem sto duze pa stanem ili ce mi biti jednako ucestale bilo da ih pijem godinu ili dvije? molim vas pomozite mi, i ako znate pojasnite sta znace te rupe po jajnicima(to nisu ciste)? a najvise me zanima dali cu moci imati djece zbog tih rupa? hvala

Nataša Šemnički, dr. med.

26.11.2012. 09:35

lily_90 ,

kod vas se radi o policističnim jajnicima kod kojih zbog svaranja više muških nego ženskih hormona izostaje mnestruacija.
Osim toga uzroci mogu biti u debljini odnosno inzulinskoj rezistenciji, problemi sa štitnjačom te kronični stres.
Potrebno je u tom smislu provesti hormonsku obradu kako bih se dali konkretni odgovori.
Za sada svakako najmanje 3mj uzimati kontracepciju radi stabiliziranja muških hormone te potom prema prisutno stanju procijeniti dalje.
Svakako jedite više malih obroka sa izostavljanjem ugljikohidrata, hodajte, pijte folnu kis i izdjegavajte bilo kakve aditive i nezdrave oblike življenja

l.p.

Girl12345

26.11.2012. 10:45

Pozdrav,

Imam jedno pitanje, mjesecnicu sam dobila 21.11. i trajala mi je do 25.
25. sam imala nezasticeni odnos sa partnerom koji je svrsio u mene.
Zanima me dali bi trebala piti tabletu, s obzirom da sam je ima par mjeseci vec pila
a bojim se da nebi stetila svom zdravlju.
Kolika je vjerojatnost da cu ostati trudna? :/

Hvala

Nataša Šemnički, dr. med.

28.11.2012. 12:05

Girl12345,

obzirom da nema dovoljno podatatka i kao što ste vidjeli nikome ne odgovaram konkretno na takvo pitanje jer je ne ne moguće i ne odgovorno dat ću vam isti odgovor: svakako poijte hitnu kontracepciju i koristite kondom u buduće

L.p.

Vanna123

29.11.2012. 00:25

naime, 23.9. sam imala nezasticen "kontakt" . sve je trajalo vrlo kratko. momak je usao 2-3 puta, možda dva-tri centimetra. Još sam bila djevica, mene je boljelo i nisam željela dalje. Od tada nisam imala nikakve odnose, jer sam odlucila uzimati kontracepcijske pilule.

posljednja tri mjeseca imam jako čudne menstruacije.
vodenaste, svijetlo crvene i rijetke i dolaze možda dan, dva ranije.
danas sam počela piti kontracepcijske pilule ( 3. cudna menstrucija)

zanima me, je li sve uredu, postoji li šansa da sam trudna?
(napravila san baby test za vrijeme "2. cudne menstruacije" u posljepodnevnim satima, bio je negativan)

ee da.. imam povišenu razinu testosterona u krvi.

Nataša Šemnički, dr. med.

30.11.2012. 19:00

Vanna123,

ponovite test da smo 100% sigurni

l.p.

Vanna123

04.12.2012. 17:40

hoću, ali mislim da je gotovo nemoguće. momak nije svršio.
u čemu još može biti problem?

danas mi je sedmi dan zadnje menstruacije. (obicno mi traju 4-5 dana.) krv je vodenasta, rijetka.
zadnjih dana prati me jak svrbež, i prije menstruacije sam imala jako bijelo pranje, gotovo "sirasto"
je li moguće da se radi o nekoj infekciji?
jako sam zabrinuta.

Nataša Šemnički, dr. med.

05.12.2012. 18:05

Vanna123 ,

moguće je i zato vam je potreban ginekološki pregled

l.p.

Vanna123

05.12.2012. 23:00

ponovila sam test, negativan

Nataša Šemnički, dr. med.

09.12.2012. 11:05

Vanna123 ,

a sad gin pregled

l.p.

helena94

11.01.2013. 22:50

Završila sam prvi blister tableta diane35 i krenula na novi, bez toga da sam napravila pauzu od 7 dana. Popila sam 6 tableti iz novog blistera. Sad sam uvidjela pogrešku, kako da to ispravim?

tanja222

12.01.2013. 12:45

pozdrav. MOžete mi reći o čemu se radi;pijem kontrac.belara,deseti dan nakon uzimanja lagano krvarim .zbog čega se to događa? ima li to veze ako sam uzela lekadol tokom devtetog dana. HVALA

Dejan Šakoronja, dr. med.

22.01.2013. 22:35

Poštovana helena, nastavite dalje sa dianama bez prestanka sa novim blisterom.

Dejan Šakoronja, dr. med.

22.01.2013. 22:35

Poštovanja Tanja radi se o probojnom krvarenju, uzrokovanim uzimanjem pilula. Nastavite dalje sa uzimanjem i ne obazirite se na to.

Lubenicaimango

10.10.2019. 19:55

Problem je sledeci
Nakon prestajanja uzimanja pilula za kont i po god, dve dobijam menstruaciju nekad na 32, nekad na 28, 21, 25 dana,...
Drugi problem je sto imam hasimoto (antitela su malo iznad granice, a hormoni u redu, tako da ne pijem nista od lekova)
Endokrinolog je rekao kako moze biti inzulinska rez. i da radim dodatne analize, glukozu, muske i zenske spolne hormone jer ne dobijam u isto vreme menstruaciju? Ja nemam nikakvih simptoma da me nesto muci. Nikada nisam imala ciste na jajnicima

Ivo Balenović, dr. med.

11.10.2019. 11:05

Poštovana, uradite analizu hormona kako Vam je savjetovao endokrinolog. Hormonski disbalans je vjerojatni uzrok neredovitih ciklusa.