Kontracepcija


Da bi mogli slati poruke na forum trebate se prijaviti. Novi korisnici mogu se registrirati ovdje. Molimo vas da prije registracije pročitate Pravila za korištenje foruma.

Broj tema: 4021 | Broj poruka: 47216

anonymous

Ivo Balenović, dr. med.

Dom zdravlja KZŽ
Krapina, Mirka Crkvenca 1


Probojno krvarenje nakon 3 paketa


Morate biti prijavljeni kako bi imali pristup forumu. Prijaviti se možete na sljedeći način: ovdje

Autor Poruka

Klupka

25.08.2019. 11:30

Postovani,

zbog odmora uzimam 3 kutije Yasmina zaredom. Pijem ga vec 10 godina i znam ljeti uzeti 2-3 kutije zaredom.
Trenutno sam u inozemstvu i imam probojno krvarenje vec 4 dana, uglavnom najvise izade nakon mokrenja. Nosim dnevne uloske i zna biti i normalne crvene boje (kao mjesecnica) i smede, imala sam i jako lagane grceve.
Zbog putovanja nisam bas uzimala tablete u isti sat, jedan dan sam popila s razmakom od 10 sati.
Vracam se u Hrvatsku u subotu navecer pa me zanima sto da dotad radim. Da nastavim piti tablete (to bio bio pocetak 4. kutije) ili da prestanem piti tablete? Bojim se da cu dobiti jos jace krvarenje.

Hvala na savjetu.

Ivo Balenović, dr. med.

25.08.2019. 19:45

Poštovana, probojno krvarenje je uobičajena pojava ukoliko se ne radi pauza od uzimanja tableta. Ukoliko prestanete uzimati tablete nastupiti će jače, prijelomno krvarenje. Ukoliko pak, nastavite s uzimanjem tableta, nastaviti će se i probojno krvarenje. Uzimanjem po dvije tablete na dan, probojno krvarenje će se zaustaviti. Vi odučite što Vam u ovom trenutku više odgovara.

Klupka

25.08.2019. 19:45

Htjela bih jos samo dodati da unatoc Yasminu imam relativno obilne mjesecnice kada radim pauzu od 7 dana. Idem redovito na preglede i sve je u redu bilo dosad.

Ivo Balenović, dr. med.

25.08.2019. 21:00

To je sve individualno, ovisi o debljini endometrija - sluznice maternice. Nema razloga za brigu.