Kontracepcija


Da bi mogli slati poruke na forum trebate se prijaviti. Novi korisnici mogu se registrirati ovdje. Molimo vas da prije registracije pročitate Pravila za korištenje foruma.

Broj tema: 4212 | Broj poruka: 49501

anonymous

Ivo Balenović, dr. med.

Dom zdravlja KZŽ
Krapina, Mirka Crkvenca 1


uranjena menstruacija za vrijeme uzimanja pilula


Morate biti prijavljeni kako bi imali pristup forumu. Prijaviti se možete na sljedeći način: ovdje

Autor Poruka

tanjatanja5

20.02.2016. 13:20

Postovani,
pijem tablete Yasmin vec 6 meseci, i dobila sam menstruaciju 7 dana ranije, da li je to normalno?

Dejan Šakoronja, dr. med.

20.02.2016. 13:55

Nije normalno ali se događa.

Healy

11.03.2016. 15:00

Poštovani, uzimam Logest već 4 godine. Krajem 1. mjeseca nakon redvone menstruacije nisam započela novu kutiju zbog dijagnostičke laparaskopije koja je bila početkom 2. mj i nakon koje sam krvarila nekoliko za što su rekli da je normalno i da će mi iduća menstruacija kasniti. Kasnila je samo tjedan dana, na prvi dan sam ponovo počela piti Logest i mislila da sam će krvarenje prestati nakon 5 dana kao što je prije, no ono traje sad već 2 tjedna!! To proteklih tjedan i pola nije ni krv nego više kao konstantni smeđi iscjedak s ugrušcima, koji nikako da prestane pa sad ne znam da li je to normalna posljedica zbog prekida i ponovnog uzimanja Logesta ili? Nakon odnosa je potekla i svježa krv, ali drugo jutro se nastavio taj iscjedak s ugrušcima pa Vas molim ako mi možete objasniti to da znam da li trebam posjetiti liječnika ili čekati samo da prođe?

Dejan Šakoronja, dr. med.

11.03.2016. 19:40

Posjetite liječnika i napravite UZV da se vidi koji je uzrok krvarenja.

Healy

16.03.2016. 15:30

Poštovani, nastavno na prijašnji post - kako nisam bila u mogućnosti odlaska liječniku, a i kako je krvarenje prestalo, mislila sam da je sve u redu dok se sad ponovno par dana nakon prestanka krvarenja nije pojavio smeđi iscjedak ponovno s komadićima nekakvima... nemam nikakve bolove niti ništa, kontracepcijske tablete uzimam redovno svaki dan, partner nije ni jednom svršio u mene sad dok sam ponovno na tabletama tako da to krvarenje/iscjedak ne može biti ni nikakav znak potencijalne trudnoće? da li bi to bilo točkasto krvarenje pošto sam morala prekinuti s uzimanjem tableta na mjesec dana? iduću menstruaciju bi trebala dobiti ovaj vikend ili početkom idućeg tjedna..

Dejan Šakoronja, dr. med.

16.03.2016. 21:20

Nastavite s pilulama do kraja blistra.

Normmy

09.04.2016. 19:35

Postovani, pijem vec vise od godinu dana kontracepcijske pilule i sve je u redu. Prosli mjesec sam imala relativno slabo i kratko krvarenje. Ovaj mjesec mi je dosla ranije, tj. imam jos dvije pilule za popiti. Danas i sutra. I tek bi onda trebala biti pauza, a danas je doslo do krvarenja. Imala sam samo jedan spolni odnos i to jucer. Mozete li mi reci zbog cega se to dogadaj i trebam li se brinuti? Zahvaljujem se!

Normmy

09.04.2016. 19:35

I trebam li normalno popiti jos te dvije i imati normalno pauzu? Unaprijed hvala!

Dejan Šakoronja, dr. med.

10.04.2016. 13:50

Uzimajte prema propisanoj shemi. Ne obazirite se na to.

Normmy

15.04.2016. 08:35

Postovani, popila sam sve do kraja prema propisanoj shemi i dobila sam menstruaciju u normalno vrijeme kada sam i trebala. Znaci li to da je to bilo samo probojno krvarenje s obzirom da je trajalo samo dva dana i to jednom samo u toku dana sam mogla primjetiti? I je li zastita narusena? Unaprijed hvala!

Dejan Šakoronja, dr. med.

15.04.2016. 21:05

Tako je. Zaštita nije narušena, ne brinite.

emmica5

23.04.2016. 16:20

Poštovani!
Imam 21 godinu i već 3 godine koristim kontracepcijske pilule Lindynette 20 radi obilnih mjesečnica. Prije tih pilula konzumirala sam Diane 35, ali su ih ukinuli. Prilikom dosadašnjeg korištenja pilula nisam imala nikakve nuspojave. Nakon što sam dovršila protekle 2 table pilula nisam uradila sedmodnevnu pauzu, nego sam nastavila piti pilule kako bih odgodila krvarenje. Također smo imali proslavu na kojoj sam konzumirala alkohol, ali u razumnim količinama. Na sadašnjoj tabli, nakon što sam uzela 5. pilulu pojavilo mi se krvarenje nalik na mjesečnicu, ali oskudno i samo na sat vremena. Sljedeći dan također. Nakon toga jedan dan krvarenje je izostalo, a danas (8.pilula) se ponovno pojavilo. Pilule uzimam i dalje unatoč krvarenju. Dosad nisam imala takvih iskustva, a jednom sam već odgodila mjesečnicu dva mjeseca zaredom. Koji bi bio moguć razlog pojavljivanja tog krvarenja?? Je li moguće da se krvarenje pojavilo zbog odgađanja? Smije li se odgađati mjesečnica na taj način i u kojoj mjeri? Također, zanima me, kolko bi to krvarenje sada trebalo trajati i je li moguće da će se pojavljivati skroz do sedmodnevne pauze? Na prošlom papa testu, prije nekoliko mjeseci, pokazalo se da imam neku bakteriju, ali mi je rečeno da je to sasvim normalno i koristila sam neku vrstu vaginaleta, no još nisam ponovila kontrolu. Molim vas za savjet što uraditi i može li se to kako spriječiti?
Unaprijed se zahvaljujem na odgovoru.

Dejan Šakoronja, dr. med.

24.04.2016. 04:05

Diane nisu ukinute. Neuredno krvarenje je zbog uzimanja pilula 2 mjeseca u kontinuitetu.

emmica5

24.04.2016. 14:50

Kolko bi to krvarenje sada trebalo trajati i je li moguće da će se pojavljivati skroz do sedmodnevne pauze? Trebam li prestati uzimati pilule ili se javiti liječniku?
Hvala na odgovoru

Dejan Šakoronja, dr. med.

24.04.2016. 20:10

Vjerovatno će biti do sedmodnevne pauze.

mekee

26.04.2016. 11:20

Poštovani,

Uzimam Novynette već 15 mjeseci i do sada nisam imala nikakvih problema. Zadnju tabletu sam uredno uzimala subotom naveče, a menstruacija mi je dolazila redovito u srijedu oko podne i tako čitavu proteklu godinu. Prošli ciklus je menstruacija došla već u ponedjeljak, dakle 2 dana ranije nego inače, dok je ovaj ciklus došla već u subotu, čak prije nego što sam popila posljednju tabletu, odnodno čak 4 dana ranije. Imam li razloga za brigu i kako da dalje postupam?

Unaprijed zahvaljujem na odgovoru!

mekee

26.04.2016. 11:20

Poštovani,

Uzimam Novynette već 15 mjeseci i do sada nisam imala nikakvih problema. Zadnju tabletu sam uredno uzimala subotom naveče, a menstruacija mi je dolazila redovito u srijedu oko podne i tako čitavu proteklu godinu. Prošli ciklus je menstruacija došla već u ponedjeljak, dakle 2 dana ranije nego inače, dok je ovaj ciklus došla već u subotu, čak prije nego što sam popila posljednju tabletu, odnodno čak 4 dana ranije. Imam li razloga za brigu i kako da dalje postupam?

Unaprijed zahvaljujem na odgovoru!

Dejan Šakoronja, dr. med.

26.04.2016. 21:55

Događa se. Trebala ste uzeti svih 21. i dalje sedam dana pauze i osmi dan nastavite novi blister.

mekee

26.04.2016. 22:15

Popila sam prema rasporedu sve 21 tabletu i uredno radila pauzu od 7 dana, nisam ništa preskakala na svoju ruku.
Ali prema Vašim prethodnim odgovorima vidjela sam da sugerirate posjet ginekologu ukoliko se situacija ponovi, a kod mene se ponovila dva mjeseca za redom.
Što zapravo može značiti ta uranjena menstruacija?

Dejan Šakoronja, dr. med.

27.04.2016. 17:25

Ne trebate za sada na pregled. Postupite kao što sam vam rekao u prijašnjem odgovoru.