Kontracepcija


Da bi mogli slati poruke na forum trebate se prijaviti. Novi korisnici mogu se registrirati ovdje. Molimo vas da prije registracije pročitate Pravila za korištenje foruma.

Broj tema: 4248 | Broj poruka: 49971

anonymous

Ivo Balenović, dr. med.

Dom zdravlja KZŽ
Krapina, Mirka Crkvenca 1


ellaone


Morate biti prijavljeni kako bi imali pristup forumu. Prijaviti se možete na sljedeći način: ovdje

Autor Poruka

Ana9876

17.03.2016. 17:05

Postovanje. Imam pitanje u vezi Ellaone pilule..Menzus sam imala 1.3 do 6.3 zatim nezasticen odnos 10.3 nakon tri sata od odnosa sam popila Ellaone imala sam vecinu nus pojava ali krvarenje nisam.Da li je to krvarenje koje izaziva ellaone obavezno?I ako dobijem to krvarenje jel trebam ocekvati i menzus il je to isto

Dejan Šakoronja, dr. med.

17.03.2016. 19:41

Nakon sedam dana od uzete pilule doći će krvarenje ali ne menstrualno. Menstruacija će nastupiti u očekivano vrijeme ili koji dan kasnije.

Maja152016

04.05.2016. 10:20

Postovani,
imala sam nezasticen odnos prije dva dana. Danas sam popila EllaOne pilulu. Medjutim zanima me to da li pilula djeluje iako je bas prije dva dana mi bio dan ovulacije jer citala sam da pilule odgadjaju ovulaciju, sto ako se vec ona dogodila. Hvala vam unaprijed

Dejan Šakoronja, dr. med.

04.05.2016. 22:30

Pročitajte malo postove o pilulu za dan poslije. Sve je već višekratno napisano.

Maja152016

04.05.2016. 23:25

Citala sam,medjutim ne mogu konkretno da nadjem odgovor za moju situaciju. Molim vas da mi kazete po vasem misljenju da je je pilula djelovala? zahvalna unaprijed

Dejan Šakoronja, dr. med.

05.05.2016. 21:45

Ne znam da li je djelovala. To ćete vidjeti tek kad vam dođe menstruacija. Ništa nije stopostotna zaštita.

Maja152016

06.05.2016. 00:10

Hvala Vam na odgovoru , znaći postoji mogućnost da jeste, nije nemoguće pošto sam pročitala negdje da ne djeluju nakon ovulacije. Hvala Vam još jednom,veoma ste ljubazni.

Dejan Šakoronja, dr. med.

06.05.2016. 23:55

Molim.

bilde

05.07.2016. 18:45

poštovani,
da li je vjerojatnije da bujanje grudi izazove ellone ili se mogu nadati da se ipak nagovještava dolazak menstruacije. Bol u ledjima, nervoza i bujanje grudi kakvo je tipično pred menstruaciju u djevojke. U prospektu navodi da je moguća nuspojava* zatezanje grudi*. Da li je bujanje i zatezanje u ovom slučaju isto?

Dejan Šakoronja, dr. med.

05.07.2016. 23:35

Nije isto. Bujanje grudi nema veze s escapelle pilulom.

bilde

06.07.2016. 10:50

dnos se desio i nakon ellaone tbl, par sati poslije.
U prospektu pise da kod svakog narednog odnosa nakon ellaone nema zastite, medjutim ako je ovulacija odgodjena 5 dana onda bi trebala stititi i nakon tog odnosa. Da li logicno razmisljam?

Dejan Šakoronja, dr. med.

06.07.2016. 22:40

Logično razmišljate.

Shome

25.07.2016. 21:30

Postovani!
Supruga je imala biokemijsku trudnocu 1 sedmog. S tim da je drugog sedmog prokrvarila kao za pravu mjesecnicu. Krvarila je dosta i trajalo je nekih sest dana. Ima ciklus svakih 28-30 dana. Nezasticen odnos smo imali 17 tog u istom mjesecu,ejakulirao sam van. 12 h nakon je popila Ellaone. Kolike su sanse da ostane trudna.
Hvala

Dejan Šakoronja, dr. med.

29.07.2016. 19:55

Umanjili ste šanse ali bojim se da je 18. dana ciklusa već nastupila ovulacija te pilula tu nema velikog efekta.

Noranoraa

13.10.2016. 00:35

Postovani,moje ime je Nora.Ispricat cu Vam svoju pricu i zamoliti Vas za odgovor.
Dakle,10.9. imala sam nezasticen spolni odnos s deckom.Nismo bili sigurni je li prilikom njegove ejakulacije nesto spreme uslo u rodnicu (cijela sperma nije sigurno jer je podosta nje ostalo na krevetu).Iste sam noci (cca.5h od snosaja) popila tabletu EllaOne.Nadalje,iduceg dana i nekoliko nakon javljale su mi se vrtoglavice i osjecaj slabosti (pijem antidepresive).
Zadnju menstruaciju imala sam od 29.8. Do 5.9..Ciklus mi traje cca. 30 dana. (7 dana obilno krvarenje,svaki mjesec).
Zatim,4.10. pocela sam krvariti obilno,no to je trajalo samo dva i pola dana.
Strasno me to brine i plasi,te sam pod velikim stresom radi navedenog.
Pitanje:
-Postoji li mogucnost trudnoce ili je to krvarenje nuspojava tablete EllaOne?
Molim Vas i unaprijed zahvaljujem na odgovoru.
LP!
12.10.2016.

Dejan Šakoronja, dr. med.

13.10.2016. 12:55

Vjerovatno neće doći trudnoće jer ste ju uzeli prije ovulacije.

bery0403

14.11.2016. 10:00

poštovani,
imam neredovne menstruacije, i u četvrtak 10.11 sam bila na pregledu kod ginekologa gdje mi je sacjetovao da počnem koristiti Yaz tablete prvog dana menstruacije, do sada se nisam susretala s tim oblikom kontracepcije, takodjer na ultrazvuku je vidio jajnu celiju na desnom jajniku i endometrij debljine 10mm te mi je rekao da vi menstruacija mogla nastupiti za 10-15 dana, medjutim sinoc 12.11. tokom odnosa nam je pukao kondom te sam danas 13.11 popila EllaOne tabletu s kojom se takodjer ranije nisam susretala, jel treba da se brinem zbog trudnoce i kad sada da pocnem piti Yaz tablete?
hvala vam unaprijed

Dejan Šakoronja, dr. med.

14.11.2016. 11:20

Započinjete s prvim danom sljedeće menstruacije.

anamarija345

14.11.2016. 12:10

Poštovani,
Molim Vas za informaciju hoce li Ellaone tableta djelovati ako sam dan ranije popila 3 gutljaja caja koji sadrzi razno bilje među kojim je i gospina trava?
Popila bih tabletu iako vec pijem hormonalnu kontracepciju, jer ste mi napisali da je smanjena zastita zbog ta tri gutljaja.

Unaprijed hvala

Dejan Šakoronja, dr. med.

14.11.2016. 22:15

Odgovorio sam vam.