Kontracepcija


Da bi mogli slati poruke na forum trebate se prijaviti. Novi korisnici mogu se registrirati ovdje. Molimo vas da prije registracije pročitate Pravila za korištenje foruma.

Broj tema: 4050 | Broj poruka: 47540

anonymous

Ivo Balenović, dr. med.

Dom zdravlja KZŽ
Krapina, Mirka Crkvenca 1


Escapelle


Morate biti prijavljeni kako bi imali pristup forumu. Prijaviti se možete na sljedeći način: ovdje

Autor Poruka

dada1979

27.11.2019. 14:50

Postovani imala sam menstruaciju 10.11
21.11 sam popila Escapellu 10 sati nakon odnosa i danas 27.11 sam dobila krvarenje.
Znaci 6 dana nakon Escapelle.
Neznam da li je to izazvana menstruacija jer pravu bi trebala dobit za 9 dana.
Molim vas mozete li mi reci kada bi trebala ocekivati sljedecu menstruaciju i plodne dane.
Da li ovo krvarenje znaci da je pilula djelovala s tim da sam i nakon pilule imala jos odnose sa jako kondomom i be vjerujem da je ista moglo uci u mene jer je kondom bio citav.
Hvala unaprijed na odgovoru.

Ivo Balenović, dr. med.

27.11.2019. 17:20

Poštovana, Escapelle može poremetiti menstruacijski ciklus, a isto tako može izazvati krvarenje koje nije menstruacija. Escapelle odgađa ovulaciju pa postoji teoretska mogućnost da se radi o ovulacijskom krvarenju. Da bi se moglo odgovoriti o kakvom se krvarenju radi potrebno je ultrazvučno izmjeriti debljinu endometrija. Uglavnom, tabletu ste uzeli na vrijeme i nema razloga da ne djeluje.

dada1979

27.11.2019. 17:20

Jos bih nadodala da sam i danas imala odnos i ako sam dobila krvarenje pa me zanima da li je moguce da sam sa danasnjim danom mogla zatrudnit ako je prvi dan krvarenja?
Hvala i Lp

dada1979

27.11.2019. 17:20

Po kalendaru iduci plodni dani bi mi trebali stupiti za nekih 8 dana

dada1979

27.11.2019. 19:30

Postovani ako je to ovulacijsko krvarenje a odnos bio danas(izvadio ga je par sekundi pred svrsavanje) da li trebam opet popit Escapellu

dada1979

28.11.2019. 09:55

Postovani zbunjena sam jako,jucer sam dobila to neko blago krvarenje,smeđkaste boje i evo danas nista :/ da li je to bilo ovilacijsko krvarenje ili je pilula djelovala pa ce doci do menstruacije?
Hvala

Ivo Balenović, dr. med.

28.11.2019. 14:55

Bez pregleda se ne može znati o kakvom krvarenju se radi. Budući da sete uzeli Escapelle, ne može se znati kada će nastupiti ovulacija (tableta je odgađa), pa se tako ne može znati niti kada su plodni dani. Ukoliko je to bila menstruacija, ne postoji mogućnost trudnoće. Ukoliko je već došlo do ovulacije (i posljedičnog krvarenja) tableta više nema smisla.

dada1979

28.11.2019. 15:00

Zanima ne jos kad da racunam sljedecu menstruaciju jer evo krvarenje je krenulo normalna crvena boja intenzitet kao i svaki mjesec prvi dan

Ivo Balenović, dr. med.

29.11.2019. 11:10

Ako je krenulo uobičajeno krvarenje, tada bi iduća menstruacija trebala nastupiti za otprilike mjesec dana.

dada1979

29.11.2019. 12:30

Ja se wvo ispeicavam stvarno mi je neugodno sto vas gnjavin.
Prvo da se zahvalim na predhodnim odgovorima,ali kod mene je sve zbrkano,prekjucer malo smeđkasti iscjedak,jucer svjetlo crveno malo u tragovima a sinoc i danas nista.
Menstruaciju bi po proslom mhesecu trebala dobit za 8 dana.
Po trakicama lh ovulacije nema u nazad 4 dana.
Da li je moguce da sam trudna ili ce menstruacija doci kroz par dana.
Hvala

Ivo Balenović, dr. med.

29.11.2019. 23:20

Savjetujem da uradite test na trudnoću. Tako ćete se sa sigurnošću moći odbaciti mogućnost trudnoće. Ova neregularna krvarenja najvjerojatnije su posljedica tablete.

dada1979

30.11.2019. 17:45

Postovani doktore danas je 9 dana kako sam popila Escapellu ali mhesecnice jos nema.
Imala sam to neko malo primjetno krvarenje vise kao probojna sukrvica a inace mjesecnicu trebam dobit za 6 dana!
Da li je potreban test za trudnocu ili bi trebala dobit kroz ovih 6 dana s obzirom da je sutra 10 dana od Escapelle

Ivo Balenović, dr. med.

01.12.2019. 11:30

Pričekajte još tih 6 dana, pa ukoliko menstruacija ne nastupi, uradite test.

dada1979

01.12.2019. 19:35

Hvala na odgovoru.
Nadam se da ce mjesecnica doci s obzirom da sam evo i danas tek malo na toalet papiru opet imala smeđu sukrvicu.

dada1979

01.12.2019. 19:35

Imam i povremene bolove u jajnicima i krizima onako kao da cu dobit mjesecnicu pa se nadam da je pilula djelovala.

Ivo Balenović, dr. med.

01.12.2019. 22:30

Vjerojatno je djelovala.

dada1979

01.12.2019. 22:30

Doktore moje isprike stvarno od srca sto vas gnjavim.
Danas imam strasan svrab u vagini bez ikakvog iscjedka ili neugodnog mirisa,da li je moguca nuspojava od escapelle?
Imam malo pojacanu vlaznost i povremenu bol u jajnicima malo lijevi malo desni.
Moze li savjet od cega je to i sta dalje! Hvala

Ivo Balenović, dr. med.

02.12.2019. 15:55

Navedeni simptomi prije ukazuju na upalu. Savjetujem pregled.

dada1979

02.12.2019. 17:40

Hvala na odgovoru.
Stavit cu Canesten combi 1 i canesten kremu za unutarnju upotrebu jer sam primjetila danas staklasti iscjedak pracen sa jakim svrabom rodnice,da navedem da kod mene nema jos uvijek menstruacije 12 dana nakon escapelle.
Nadam se da cu mjesecnicu dobit kroz 3 dana kako bi i trebala po kalendaru i da nije trudnoca u pitanju.

Ivo Balenović, dr. med.

02.12.2019. 20:40

Slobodno uzmite Canesten, a menstruacija će nastupiti.